40+quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
Wacht, hoe oud is Faxie dan
Dacht midden 20 oid
Alweer de 30 gepasseerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
Wacht, hoe oud is Faxie dan
Dacht midden 20 oid
Kinderlokken niet wat te mainstream voor je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ik spoor niet helemaal dus dat is een prima leeftijd
Owja da's nogal hip geworden hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderlokken niet wat te mainstream voor je?
14 en al een kind ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kon mn stiefpa zijn just saying
Neukt je moeder met 14 jarigen dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muziek is een beetje mijn dingetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is er ook iets van muziek wat jij niet kent
Ja en?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwe computer kopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer viel net uit
Zomaar zwart scherm en geluid deed kut. Blauw scherm zonder blauw scherm dus
En was net lekker bezig met FM niet eerlijk
Die is nooit vader gewordenquote:
Sarcasme op een forum werkt niet echt lekker zeugmaquote:
En maar goed ook, anders hadden we nu arrogante kutjes rondlopen die verkondigen van god af te stammenquote:
Zonen van God bedoelt ze dan zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens christelijken zijn we toch allen zonen van jezus ofzo. Mijn lerares haar oneliner.
Jup, als we haar verbeterden werd ze boos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonen van God bedoelt ze dan zeker
Lekker Tinderen op de werkplaatsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft gewoon allemaal sletjes gepakt hoor
De ouwe viezerik
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdakquote:
Benieuwd of Robert ten Brink dat ook zou presenterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond Lotto Weekend Miljonairs leuker van Robert ten Brink
Topic openenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
wat romantisch, nu moet ik ook een relatie
All I need is Cornettoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Waren wel echt vieze kutvragen hoor vaak danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed had
Geen ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel echt vieze kutvragen hoor dan
Je had toch ook zo'n kandidaat die daarna boos werd op het programma ofzo?
Faxie kan je wel helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
Daar is niks te halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
Dat was leuk idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond Lotto Weekend Miljonairs leuker van Robert ten Brink
Die voor de 5e vraag al de mist ingingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Ook wel echt achterlijke kandidaten
Beter Freek Vonkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd of Robert ten Brink dat ook zou presenteren
Bij Miljoenenjacht zitten er ook altijd van die downiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die voor de 5e vraag al de mist ingingen
All you need is het hebben van een slangquote:
Dat kijk ik nooit meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Miljoenenjacht zitten er ook altijd van die downies
Of gewoon vuur makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
All you need is het hebben van een slang
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of gewoon vuur maken
all you need is vonk
Ja die had ik wel gezien jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit meer.
Wel genot toen iemand een rechtszaak ging aanspannen omdat hij op de knop had gedrukt maar niet het bedrag wou innen
Stijn zou een keer mee moeten met zo'n quiz voor tieners.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Stijn zou deze vraag met 2 vingers in zijn neus ownen
Veel meer dan de gemiddelde tiener jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zou een keer mee moeten met zo'n quiz voor tieners.
Achmea Kennisquiz![]()
Hij zou wel kunnen winnen denk ik, best veel algemene kennis
Open jij ook maar een topic, op zoek naar de Julia, want Romeo kan haar maar niet vinden wegens zelfmedelij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar niet meer onderhand.
Ja die interesseren zich niet echt voor alle politieke zaken of houden het nieuws in de gaten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel meer dan de gemiddelde tiener ja
Goed planquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Open jij ook maar een topic, op zoek naar de Julia, want Romeo kan haar maar niet vinden wegens zelfmedelij.
Naar de wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Of Faxie moet samen met Paxcon naar de datelounge van All you need is love haha.
Stijn voor 10 punten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die interesseren zich niet echt voor alle politieke zaken of houden het nieuws in de gaten.
Nee die gaan uit en feestjes enzo
Misschien leef ik wel iets langer dan hijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dat nodig is.
80 jarige Faxie op de versiertoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien leef ik wel iets langer dan hij
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeder net: Gaan we samen een keer in de uitzending van All You Need Is Love zitten?
Nu ben ik bang.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Of Faxie moet samen met Paxcon naar de datelounge van All you need is love haha.
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeder net: Gaan we samen een keer in de uitzending van All You Need Is Love zitten?
Nu ben ik bang.
Voor jou doe ik dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
80 jarige Faxie op de versiertoer.
Venlose Voetbal Verenigingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn voor 10 punten:
Wat betekent de afkorting VVV?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel een datingshow voor me met FOK! users, heel FOK! loopt warm voor Pax dus dat is een mooie eerste aflevering
Laten wij de presentatoren zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel een datingshow voor me met FOK! users, heel FOK! loopt warm voor Pax dus dat is een mooie eerste aflevering
Leuke zangeres ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is Sofie Winterson:
[ afbeelding ]
Leuke muziekjens
Gitaar, basgitaar en synth, ze deed het vanmiddag allemaalquote:
Je was met mijn broertje toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gitaar, basgitaar en synth, ze deed het vanmiddag allemaal
Oh jazekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was met mijn broertje toch?
heh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was met mijn broertje toch?
GGMM noemde me gister onderdeel van een 'stel pubers' toen hij naar tinychat zat te kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
oooh. Is toch niet echt broertje van KS toch.quote:
kaneel is noch creools noch hindoestaans, dus neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh. Is toch niet echt broertje van KS toch.
Zij heeft al een vriendje schijnt hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pax voor haar, moeders voor fax
Ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zij heeft al een vriendje schijnt het
Oh fuckquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zij heeft al een vriendje schijnt het
Nah weet je jullie "speciale" datum niet eens !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds maart of zo.Kennen elkaar nu bijna een jaar.
maar pax is hommoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh fuck![]()
We zoeken wel een andere voor je, genoeg dames op fok
Maar die is er ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah weet je jullie "speciale" datum niet eens !
maar ik ben geen hommo.quote:
zo zie je er ook uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM noemde me gister onderdeel van een 'stel pubers' toen hij naar tinychat zat te kijken
Gelukkig was hij erna zeer positief toen hij doorhad dat ik het was
Punt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie eruit als een volwassen man
Jij en fylax kunnen zo een boyband inquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie eruit als een volwassen man
Barebackstreet Boysquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jij en fylax kunnen zo een boyband in
Ja ik moet even zo'n baardje hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is die dat nu al welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Wel een gerimpeld poesje dan hoor.
heeft fylax je al proberen te hosselen?quote:
wat denk jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft fylax je al proberen te hosselen?
Hahahaha !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Snitzel met soep. Hoe kan hij, als half Duitser, schnitzel niet goed schrijven?
Ik huil nogsteeds om die fotoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly kauai wat voor tag heb je bij mijn foto gezet. CAPS LOCK ON
dan moet hij wel een beetje opschietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wordt een tienervader let maar op
hij is eng hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik laatst lustkapper gespot in trein.
Ach hij is pas 15 dus tijd zatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan moet hij wel een beetje opschieten
Nou weetje wat er gebeurde, een man ging zomaar aan mijn haar zitten in de trein. Ik verdenk hem daar echt vanquote:
hij is al 16quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij is pas 15 dus tijd zat
En hij heeft al 300 flows gehad dus misschien is hij al vader
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou weetje wat er gebeurde, een man ging zomaar aan mijn haar zitten in de trein. Ik verdenk hem daar echt van
jeetje kleine jongens worden grootquote:
Zelfs met mijn rapeface fotoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet eng, je ziet er vriendelijk uit
Pedo's.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand is enger dan die kerel die op haren geilt holymoly.
Fylax doet me een beetje hier aan denkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje kleine jongens worden groot
[..]
Zelfs met mijn rapeface foto
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand is enger dan die kerel die op haren geilt holymoly.
Pedo`s?quote:
je hebt daar wel veel rimpels zegquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje kleine jongens worden groot
[..]
Zelfs met mijn rapeface foto
Komt Fylax zijn dochter over 15 jaar tegen op FOK! en gaat hij haar proberen te hosselen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax doet me een beetje hier aan denken
http://www.telegraph.co.u(...)ther-test-shows.html
Die zitten wel in mijn voorhoofd jaquote:
Jij bent zelf 18 dus hoe de hell kan die man een pedo zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Lustkapper actief in Groningen.
Wat moet ik me inbeelden bij een lustkapper?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lustkapper actief in Groningen.
Ik zei dat er niets ergers was dan een lustkapper (natuurlijk wel, maar ff bij onderwerp blijvende), dus ama zei dat pedo's erger waren. goed lezen he !quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent zelf 18 dus hoe de hell kan die man een pedo zijn?
Haarfetishquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me inbeelden bij een lustkapper?
Ohquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat er niets ergers was dan een lustkapper (natuurlijk wel, maar ff bij onderwerp blijvende), dus ama zei dat pedo's erger waren. goed lezen he !
Sterkte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh er zijn huisgenoten en vrienden in de huiskamer, ik word geacht sociaal te doen dus ik ga daar even jointje bij roken
Effe plensje ijskoud water en je bent weer wakkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhNever mind
Ik ben niet helemaal wakker
...quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haren van meisjes raken vaak wel lekker
Nee gewoon een vriendin vinden en dan aan haar ruiken als ze net onder de douche vandaan komtquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Toekomstig lustkapper van [plaats hier je woonplaats] gevonden
Naakte katten zijn lelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakte katten zijn ook gerimpeld, maar wel heel zacht. Of zo.
Je hebt ook nog een foto staan waarop je er HEEL jong uitziet zie ik, maar verder vind ik het wel meevallen met hoe jong jij jezelf altijd inschatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zitten wel in mijn voorhoofd ja. Minder erg als ik het niet frons, maar je ziet het wel .
Maar ik kijk vaak verbaasd over de gekkigheidjes in het leven
En ouwe katten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakte katten zijn ook gerimpeld, maar wel heel zacht. Of zo.
Ik was op die kattenshow met mijn zus. Allemaal mooie harige beesten en dan opeens van die Voldemort beestenquote:
Klopt ja. Maar dat zijn genoeg harige katten ook dusquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was op die kattenshow met mijn zus. Allemaal mooie harige beesten en dan opeens van die Voldemort beesten![]()
Al schijnen ze wel heel aanhankelijk en lief te zijn
Die met die grijze trui toch? Die is ook wel gemaakt toen ik 18 was, al lijk ik er 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een foto staan waarop je er HEEL jong uitziet zie ik, maar verder vind ik het wel meevallen met hoe jong jij jezelf altijd inschat
Ik wou meteen zo'n Maine Coon daar. Vies groot en harig. Lijkt me geweldig om mee te chillenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar dat zijn genoeg harige katten ook dus
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die met die grijze trui toch? Die is ook wel gemaakt toen ik 18 was, al lijk ik er 12
Maar je baseert het nu op één foto, misschien net een goede hoek. Al zou ik mezelf 17/18 schatten denk ik nu
Brtise en Europese korthaar vind ik dan mooierquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou meteen zo'n Maine Coon daar. Vies groot en harig. Lijkt me geweldig om mee te chillen
Ik had hem snel weggedrukt, mn mascara liep beetje uit gvdquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge hou op iedereen slaapt, ik krijg een lachkick.
Ja volgens mij wel. Moet ik even kijken wanneer het geupload is. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]was je toen 18
Oke dan heb je wel een beetje gelijk
Je bent nu 21 ofzo?
Maine Coon heeft wel wat. Wel vies veel stofzuigen dan elke keer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brtise en Europese korthaar vind ik dan mooier
Ja ze zullen vast heel cute zijn hoorquote:
leuke jongenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had hem snel weggedrukt, mn mascara liep beetje uit gvd
Je groeit nog tot je 21e toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:26 schreef supersof het volgende:
Mijn knieën en enkels doen echt pijn, echt zo'n akelige groeipijn zoals vroeger. Alleen groeien ze nu niet
Kusje op je knietjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:26 schreef supersof het volgende:
Mijn knieën en enkels doen echt pijn, echt zo'n akelige groeipijn zoals vroeger. Alleen groeien ze nu niet
Vrouwen nooit echtquote:
vrouwen groeien nog ongeveer twee jaar nadat ze voor het eerst ongesteld zijn geworden.quote:
Altijd in de 1e allemaal grote meisjes en dan kleine jochies.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vrouwen groeien nog ongeveer twee jaar nadat ze voor het eerst ongesteld zijn geworden.
dus nee, ik groei niet tot mijn 21ste
Meisjes zijn vaak op hun 14de al uitgegroeidquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die groeien alleen nog maar in de breedte huehue
14/15 jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisjes zijn vaak op hun 14de al uitgegroeid
Precies dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was langste in groep 8 en toen haalde iedereen mij in
Ik heb het idee nog steeds te groeien somsquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisjes zijn vaak op hun 14de al uitgegroeid
Op die foto 13/14quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Moet ik even kijken wanneer het geupload is. Wat dacht jij dan?
Nu ben ik 21 (op die pf 20). Zou je me toch niet schatten danIk denk dat een baard veel verschil maakt, maar dat komt toch nooit
Rond je 18de pas? Dat is laatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja rond mijn 18e kwam pas groeispurt (Nja een beetje, ben nog niet heel lang)
Ik was altijd veruit de kleinste van de klein. Heel lang rond de 1,60 geweestquote:
Ze wilde al bijna een Hobbit-kamertje voor je makenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was altijd veruit de kleinste van de klein. Heel lang rond de 1,60 geweestMijn ouders waren bang dat ik zo klein bleef. Toen wel iets gegroeid en nu wel langer dan mijn ouders en zus gelukkig. Alleen mijn broer haal ik niet meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Tot welke leeftijd kan je lichaam blijven groeien eigk?
Lijkt me best leuk om in een Hobbit huisje te wonenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wilde al bijna een Hobbit-kamertje voor je maken
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zware twijfels of ik het in dit kleur of in het zwart moet kopen.Ik twijfel totaal niet of ik dat meisje zou willen bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik denk dat jij elk meisje wel wilt bestellenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik twijfel totaal niet of ik dat meisje zou willen bestellen
Nee hoor, ik heb ook zo mijn wensenlijstje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij elk meisje wel wilt bestellen
Nee. De kleine hoeveelheid die na zijn 18de of 21ste nog groeit is echt verwaarloosbaar. En dan gaat het niet meer om hele centimetersquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zware twijfels of ik het in dit kleur of in het zwart moet kopen.Zwart is classier denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah tjaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. De kleine hoeveelheid die na zijn 18de of 21ste nog groeit is echt verwaarloosbaar. En dan gaat het niet meer om hele centimeters
Jij hoopt nog ergens anders te groeienquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah tja
niet dat ik nog graag wil groeien ofzo hoor
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoopt nog ergens anders te groeien![]()
nee dat was gekkigheidquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pax heb je al een date met Sof gefixt dan?
kan toch niet, heb elan al tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit erg jammer.quote:
Nopequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pax-Fax-Paxquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom betrek jij dit op jezelf :S
jij kan heus wel iemand hosselenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit erg jammer.
Ik hoopte een koppelservice op te zetten met jullie dan als voorbeeld van hoe het gelukt is.
Op die wijze vinden veel meisjes me dan lief en kan ik ze hosselen.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom betrek jij dit op jezelf :S
#mission failedquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit erg jammer.
Ik hoopte een koppelservice op te zetten met jullie dan als voorbeeld van hoe het gelukt is.
Op die wijze vinden veel meisjes me dan lief en kan ik ze hosselen.
Bedankt voor de moeite, maar ik zou het maar bij iemand anders proberen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga jou gewoon hosselen hoor
Dit niet weten
Probeer de tassenwinkel eensquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef supersof het volgende:
Ik moet een nieuwe schooltas kopen maar ik weet niet waar en welke
Kipling-tasquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef supersof het volgende:
Ik moet een nieuwe schooltas kopen maar ik weet niet waar en welke
iehlquote:
ja maar ik meen het serieusquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een aardige jongeman jij.
Je hoeft alleen maar meisjes aan te spreken en dan zeggen:quote:
dan moet je denk ik doen als die gast uit how i met your motherquote:
Gvd post jij het ook netquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar meisjes aan te spreken en dan zeggen:
Zo:
quote:
Dit heb ik trouwens ook wel eens geprobeerd en iemand anders bij mij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo:
ik heb al sinds brugklas zelfde eastpackquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Eastpack is mijn redding als ik en nog moet reizen en nog in lab moet werken 06:00-18:00
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo:
Ken jij HIMYM?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja.... de werking zal in de paktijk wel wat tegenvallen
Barney is wel een baas
Ik heb ook nog een eastpack van brugklas liggen alleen die is aardig versleten en kleur is vervaagd. Die van jou niet dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb al sinds brugklas zelfde eastpack
wow elan je leeft nogquote:
Je word er echt depressief vanquote:
Ja je zal een hoop gedoe uit de wereld helpen zegquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo gemeen, ik zeg gewoon tegen een jongen dat mijn vriendin haar leuk vind en dan ren ik voor mijn leven aangezien ze mij dan gaat vermoorden.
Naja zoiets flikte ze ook bij mij, toen pas snapte ik hoe awkward het wel niet was dus ik doe het niet meer zo vaakquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal een hoop gedoe uit de wereld helpen zeg
Dat rustige de hele tijd. Word toch eens pissig manquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeiden we al van te voren
Matige spelersgroep slechte trainer man.
waarom zou je dat doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo gemeen, ik zeg gewoon tegen een jongen dat mijn vriendin haar leuk vind en dan ren ik voor mijn leven aangezien ze mij dan gaat vermoorden.
Gewoon heel irritant als ze elkaar wel leuk vinden maar dan niks zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja zoiets flikte ze ook bij mij, toen pas snapte ik hoe awkward het wel niet was dus ik doe het niet meer zo vaak
Nog iets leuks gedaan vandaag in Zuid-Afrika?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man morgen terugvliegen
Met jou alles ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |