Zonen van God bedoelt ze dan zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens christelijken zijn we toch allen zonen van jezus ofzo. Mijn lerares haar oneliner.
Jup, als we haar verbeterden werd ze boos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonen van God bedoelt ze dan zeker
Lekker Tinderen op de werkplaatsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft gewoon allemaal sletjes gepakt hoor
De ouwe viezerik
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdakquote:
Benieuwd of Robert ten Brink dat ook zou presenterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond Lotto Weekend Miljonairs leuker van Robert ten Brink
Topic openenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
wat romantisch, nu moet ik ook een relatie
All I need is Cornettoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Waren wel echt vieze kutvragen hoor vaak danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed had
Geen ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel echt vieze kutvragen hoor dan
Je had toch ook zo'n kandidaat die daarna boos werd op het programma ofzo?
Faxie kan je wel helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
Daar is niks te halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |