40+quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
Wacht, hoe oud is Faxie dan
Dacht midden 20 oid
Alweer de 30 gepasseerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
Wacht, hoe oud is Faxie dan
Dacht midden 20 oid
Kinderlokken niet wat te mainstream voor je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ik spoor niet helemaal dus dat is een prima leeftijd
Owja da's nogal hip geworden hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderlokken niet wat te mainstream voor je?
14 en al een kind ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kon mn stiefpa zijn just saying
Neukt je moeder met 14 jarigen dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muziek is een beetje mijn dingetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is er ook iets van muziek wat jij niet kent
Ja en?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwe computer kopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer viel net uit
Zomaar zwart scherm en geluid deed kut. Blauw scherm zonder blauw scherm dus
En was net lekker bezig met FM niet eerlijk
Die is nooit vader gewordenquote:
Sarcasme op een forum werkt niet echt lekker zeugmaquote:
En maar goed ook, anders hadden we nu arrogante kutjes rondlopen die verkondigen van god af te stammenquote:
Zonen van God bedoelt ze dan zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens christelijken zijn we toch allen zonen van jezus ofzo. Mijn lerares haar oneliner.
Jup, als we haar verbeterden werd ze boos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonen van God bedoelt ze dan zeker
Lekker Tinderen op de werkplaatsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft gewoon allemaal sletjes gepakt hoor
De ouwe viezerik
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdakquote:
Benieuwd of Robert ten Brink dat ook zou presenterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond Lotto Weekend Miljonairs leuker van Robert ten Brink
Topic openenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
wat romantisch, nu moet ik ook een relatie
All I need is Cornettoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
all you need is zuurstof, water, voedsel en onderdak
Waren wel echt vieze kutvragen hoor vaak danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar voelde je je altijd wel slim als je tot de grote geldbedragen de vragen goed had
Geen ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren wel echt vieze kutvragen hoor dan
Je had toch ook zo'n kandidaat die daarna boos werd op het programma ofzo?
Faxie kan je wel helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
Daar is niks te halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel naar die hossel SC van R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |