en dan heb je de flink rondneukende mensen ook nog. Lijkt wel tinder zonder het kruisje somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Nee.
Er zijn ook nog normale mensen
Maar je weet niet watskeburt watskeburt watskeburt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent een sjembek dat zeurt
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!kenquote:
Zoals ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Nee.
Er zijn ook nog normale mensen
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUT IK ZEG LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTENquote:
Idd, niet echt het moment om te fokken. Wens hem veel sterkte, lijkt me niet makkelijk om bij een almost dying oma te zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!ken
Gek zijn is gezondquote:
Inderdaad dat is altijd naarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd, niet echt het moment om te fokken. Wens hem veel sterkte, lijkt me niet makkelijk om bij een almost dying oma te zijn.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!ken
Ohja droomde ik ook een keer. Dat mijn oma voor mijn neus een hartaanval kreeg en opeens stierf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]zielig. droomde dat mijn oma dood ging. Gelukkig zie ik haar morgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je normaal bent ben je juist gek
Als iemand dood gaat in je droom dan sluit je een relatie of levensfase af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja droomde ik ook een keer. Dat mijn oma voor mijn neus een hartaanval kreeg en opeens stierf.
Ook wel eens met mijn ouders gehad volgens mij
Of je hebt gewoon een hele erge angst dat er mensen in je omgeving dood gaan en je alleen bent danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Als iemand dood gaat in je droom dan sluit je een relatie of levensfase af.
in ieder geval, dat zeggen ze
Is er ook iets van muziek wat jij niet kentquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
B tot de uma, brutaal, pak dat ik nu haal
Uit de spleet van de duivel
Gappie ik tast diep in mijn b tot de uidel
En laat mn pik hangen als een luifel, KERK!
Vaderyayo ❤️
Wat haal je hieruit dan, dat ik middenin centrum aan het schaatsen was met oude klasgenotenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je onderbewustzijn die aan het werk is, dus je kan er best dingen uit halen.
Dat je misschien iemand van die oude klasgenoten mist of graag weer wilt schaatsenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat haal je hieruit dan, dat ik middenin centrum aan het schaatsen was met oude klasgenoten! Droomde ik een keer in hartje zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |