Dat was leuk idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond Lotto Weekend Miljonairs leuker van Robert ten Brink
Die voor de 5e vraag al de mist ingingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee
Ook wel echt achterlijke kandidaten
Beter Freek Vonkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd of Robert ten Brink dat ook zou presenteren
Bij Miljoenenjacht zitten er ook altijd van die downiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die voor de 5e vraag al de mist ingingen
All you need is het hebben van een slangquote:
Dat kijk ik nooit meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Miljoenenjacht zitten er ook altijd van die downies
Of gewoon vuur makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
All you need is het hebben van een slang
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of gewoon vuur maken
all you need is vonk
Ja die had ik wel gezien jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit meer.
Wel genot toen iemand een rechtszaak ging aanspannen omdat hij op de knop had gedrukt maar niet het bedrag wou innen
Stijn zou een keer mee moeten met zo'n quiz voor tieners.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Stijn zou deze vraag met 2 vingers in zijn neus ownen
Veel meer dan de gemiddelde tiener jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zou een keer mee moeten met zo'n quiz voor tieners.
Achmea Kennisquiz![]()
Hij zou wel kunnen winnen denk ik, best veel algemene kennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |