dan moet hij wel een beetje opschietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wordt een tienervader let maar op
hij is eng hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik laatst lustkapper gespot in trein.
Ach hij is pas 15 dus tijd zatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan moet hij wel een beetje opschieten
Nou weetje wat er gebeurde, een man ging zomaar aan mijn haar zitten in de trein. Ik verdenk hem daar echt vanquote:
hij is al 16quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij is pas 15 dus tijd zat
En hij heeft al 300 flows gehad dus misschien is hij al vader
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou weetje wat er gebeurde, een man ging zomaar aan mijn haar zitten in de trein. Ik verdenk hem daar echt van
jeetje kleine jongens worden grootquote:
Zelfs met mijn rapeface fotoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet eng, je ziet er vriendelijk uit
Pedo's.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand is enger dan die kerel die op haren geilt holymoly.
Fylax doet me een beetje hier aan denkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje kleine jongens worden groot
[..]
Zelfs met mijn rapeface foto
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand is enger dan die kerel die op haren geilt holymoly.
Pedo`s?quote:
je hebt daar wel veel rimpels zegquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje kleine jongens worden groot
[..]
Zelfs met mijn rapeface foto
Komt Fylax zijn dochter over 15 jaar tegen op FOK! en gaat hij haar proberen te hosselen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax doet me een beetje hier aan denken
http://www.telegraph.co.u(...)ther-test-shows.html
Die zitten wel in mijn voorhoofd jaquote:
Jij bent zelf 18 dus hoe de hell kan die man een pedo zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Lustkapper actief in Groningen.
Wat moet ik me inbeelden bij een lustkapper?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lustkapper actief in Groningen.
Ik zei dat er niets ergers was dan een lustkapper (natuurlijk wel, maar ff bij onderwerp blijvende), dus ama zei dat pedo's erger waren. goed lezen he !quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent zelf 18 dus hoe de hell kan die man een pedo zijn?
Haarfetishquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me inbeelden bij een lustkapper?
Ohquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat er niets ergers was dan een lustkapper (natuurlijk wel, maar ff bij onderwerp blijvende), dus ama zei dat pedo's erger waren. goed lezen he !
Sterkte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh er zijn huisgenoten en vrienden in de huiskamer, ik word geacht sociaal te doen dus ik ga daar even jointje bij roken
Effe plensje ijskoud water en je bent weer wakkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhNever mind
Ik ben niet helemaal wakker
...quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haren van meisjes raken vaak wel lekker
Nee gewoon een vriendin vinden en dan aan haar ruiken als ze net onder de douche vandaan komtquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Toekomstig lustkapper van [plaats hier je woonplaats] gevonden
Naakte katten zijn lelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakte katten zijn ook gerimpeld, maar wel heel zacht. Of zo.
Je hebt ook nog een foto staan waarop je er HEEL jong uitziet zie ik, maar verder vind ik het wel meevallen met hoe jong jij jezelf altijd inschatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zitten wel in mijn voorhoofd ja. Minder erg als ik het niet frons, maar je ziet het wel .
Maar ik kijk vaak verbaasd over de gekkigheidjes in het leven
En ouwe katten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakte katten zijn ook gerimpeld, maar wel heel zacht. Of zo.
Ik was op die kattenshow met mijn zus. Allemaal mooie harige beesten en dan opeens van die Voldemort beestenquote:
Klopt ja. Maar dat zijn genoeg harige katten ook dusquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was op die kattenshow met mijn zus. Allemaal mooie harige beesten en dan opeens van die Voldemort beesten![]()
Al schijnen ze wel heel aanhankelijk en lief te zijn
Die met die grijze trui toch? Die is ook wel gemaakt toen ik 18 was, al lijk ik er 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een foto staan waarop je er HEEL jong uitziet zie ik, maar verder vind ik het wel meevallen met hoe jong jij jezelf altijd inschat
Ik wou meteen zo'n Maine Coon daar. Vies groot en harig. Lijkt me geweldig om mee te chillenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar dat zijn genoeg harige katten ook dus
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die met die grijze trui toch? Die is ook wel gemaakt toen ik 18 was, al lijk ik er 12
Maar je baseert het nu op één foto, misschien net een goede hoek. Al zou ik mezelf 17/18 schatten denk ik nu
Brtise en Europese korthaar vind ik dan mooierquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou meteen zo'n Maine Coon daar. Vies groot en harig. Lijkt me geweldig om mee te chillen
Ik had hem snel weggedrukt, mn mascara liep beetje uit gvdquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge hou op iedereen slaapt, ik krijg een lachkick.
Ja volgens mij wel. Moet ik even kijken wanneer het geupload is. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]was je toen 18
Oke dan heb je wel een beetje gelijk
Je bent nu 21 ofzo?
Maine Coon heeft wel wat. Wel vies veel stofzuigen dan elke keer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brtise en Europese korthaar vind ik dan mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |