Gitaar, basgitaar en synth, ze deed het vanmiddag allemaalquote:
Je was met mijn broertje toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gitaar, basgitaar en synth, ze deed het vanmiddag allemaal
Oh jazekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was met mijn broertje toch?
heh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was met mijn broertje toch?
GGMM noemde me gister onderdeel van een 'stel pubers' toen hij naar tinychat zat te kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel een datingshow voor me met FOK! users, heel FOK! loopt warm voor Pax dus dat is een mooie eerste aflevering
oooh. Is toch niet echt broertje van KS toch.quote:
kaneel is noch creools noch hindoestaans, dus neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh. Is toch niet echt broertje van KS toch.
Zij heeft al een vriendje schijnt hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pax voor haar, moeders voor fax
Ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zij heeft al een vriendje schijnt het
Oh fuckquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zij heeft al een vriendje schijnt het
Nah weet je jullie "speciale" datum niet eens !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds maart of zo.Kennen elkaar nu bijna een jaar.
maar pax is hommoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh fuck![]()
We zoeken wel een andere voor je, genoeg dames op fok
Maar die is er ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah weet je jullie "speciale" datum niet eens !
maar ik ben geen hommo.quote:
zo zie je er ook uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM noemde me gister onderdeel van een 'stel pubers' toen hij naar tinychat zat te kijken
Gelukkig was hij erna zeer positief toen hij doorhad dat ik het was
Punt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie eruit als een volwassen man
Jij en fylax kunnen zo een boyband inquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie eruit als een volwassen man
Barebackstreet Boysquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jij en fylax kunnen zo een boyband in
Ja ik moet even zo'n baardje hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien is die dat nu al welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Wel een gerimpeld poesje dan hoor.
heeft fylax je al proberen te hosselen?quote:
wat denk jequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft fylax je al proberen te hosselen?
Hahahaha !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Snitzel met soep. Hoe kan hij, als half Duitser, schnitzel niet goed schrijven?
Ik huil nogsteeds om die fotoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly kauai wat voor tag heb je bij mijn foto gezet. CAPS LOCK ON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |