Open jij ook maar een topic, op zoek naar de Julia, want Romeo kan haar maar niet vinden wegens zelfmedelij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar niet meer onderhand.
Ja die interesseren zich niet echt voor alle politieke zaken of houden het nieuws in de gaten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel meer dan de gemiddelde tiener ja
Goed planquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Open jij ook maar een topic, op zoek naar de Julia, want Romeo kan haar maar niet vinden wegens zelfmedelij.
Naar de wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Of Faxie moet samen met Paxcon naar de datelounge van All you need is love haha.
Stijn voor 10 punten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die interesseren zich niet echt voor alle politieke zaken of houden het nieuws in de gaten.
Nee die gaan uit en feestjes enzo
Misschien leef ik wel iets langer dan hijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dat nodig is.
80 jarige Faxie op de versiertoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien leef ik wel iets langer dan hij
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeder net: Gaan we samen een keer in de uitzending van All You Need Is Love zitten?
Nu ben ik bang.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Of Faxie moet samen met Paxcon naar de datelounge van All you need is love haha.
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeder net: Gaan we samen een keer in de uitzending van All You Need Is Love zitten?
Nu ben ik bang.
Voor jou doe ik dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
80 jarige Faxie op de versiertoer.
Venlose Voetbal Verenigingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn voor 10 punten:
Wat betekent de afkorting VVV?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel een datingshow voor me met FOK! users, heel FOK! loopt warm voor Pax dus dat is een mooie eerste aflevering
Laten wij de presentatoren zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie wel een datingshow voor me met FOK! users, heel FOK! loopt warm voor Pax dus dat is een mooie eerste aflevering
Leuke zangeres ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is Sofie Winterson:
[ afbeelding ]
Leuke muziekjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |