Rond je 18de pas? Dat is laatquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja rond mijn 18e kwam pas groeispurt (Nja een beetje, ben nog niet heel lang)
Ik was altijd veruit de kleinste van de klein. Heel lang rond de 1,60 geweestquote:
Ze wilde al bijna een Hobbit-kamertje voor je makenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was altijd veruit de kleinste van de klein. Heel lang rond de 1,60 geweestMijn ouders waren bang dat ik zo klein bleef. Toen wel iets gegroeid en nu wel langer dan mijn ouders en zus gelukkig. Alleen mijn broer haal ik niet meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Tot welke leeftijd kan je lichaam blijven groeien eigk?
Lijkt me best leuk om in een Hobbit huisje te wonenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wilde al bijna een Hobbit-kamertje voor je maken
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zware twijfels of ik het in dit kleur of in het zwart moet kopen.Ik twijfel totaal niet of ik dat meisje zou willen bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik denk dat jij elk meisje wel wilt bestellenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik twijfel totaal niet of ik dat meisje zou willen bestellen
Nee hoor, ik heb ook zo mijn wensenlijstje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij elk meisje wel wilt bestellen
Nee. De kleine hoeveelheid die na zijn 18de of 21ste nog groeit is echt verwaarloosbaar. En dan gaat het niet meer om hele centimetersquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zware twijfels of ik het in dit kleur of in het zwart moet kopen.Zwart is classier denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah tjaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. De kleine hoeveelheid die na zijn 18de of 21ste nog groeit is echt verwaarloosbaar. En dan gaat het niet meer om hele centimeters
Jij hoopt nog ergens anders te groeienquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah tja
niet dat ik nog graag wil groeien ofzo hoor
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoopt nog ergens anders te groeien![]()
nee dat was gekkigheidquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pax heb je al een date met Sof gefixt dan?
kan toch niet, heb elan al tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit erg jammer.quote:
Nopequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |