Ah 0-3quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen:')
Kijk zelf maar
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die clubquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah 0-3
Had van Geel toch maar naar klaasweetalles moeten luisteren hè
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te postenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hier sinds januari 2013 lid. Valt dus wel mee
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit echt mooi.Gebruik je nog iets van speciale haarproducten of shampoo?
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die club
Ahw, newbiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te posten
Net zoveel verneukt aan FOK!
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.
Feyenoord moet een nieuw stadion hebben anders komt het er nooit van.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn rare mengkleur haar.Jammer van dat bord voor je kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://www.google.nl/url(...)ust=1438541773987597
dit is ongeveer myn haar op de momente
Bij mij niet echt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een verpletterende indruk achtergelaten bij iedereen
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.
Hij had sowieso die backs moeten vervangen natuurlijk. Centrum is wel prima. Middenveld vind ik ook niet zo heel slecht (als Immers er niet staat dan). Aanval is pure middelmaat met Kazim en Kuytquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.
ow gvd ik ben zo slecht met computers XDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.
Je blijft het maar proberen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:
Wel mooie dames hier zegIk blijf maar even hangen
De speciale shampoo's maken voor mijn haar geen verschil. Vind het daarom nogal zonde geldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.
Niks mis met een gemeend complimentje tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
Hahaha jij hebt inbelinternet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Zit je in Friesland of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Ja. Waar niks aan gedaan wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt inbelinternet.
Aldus degene in Zeelandquote:
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Waar niks aan gedaan wordt
Mongooltjes bij wooncorporaties die geen neuk geven om hun huurders
Kan niet hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.
Zonder internet geen leven
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die niet klaagt over slecht internet.
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindt.
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
waar leef je ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
Dank je welquote:
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
Minimaal jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker contract voor bepaalde tijd
neequote:
I find this hard to believequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
Jouw UIquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Dat heet seksuele frustratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Olalaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Kauai het volgende:
Mijn haarkleur. Meestal krult het wat meer
http://i57.tinypic.com/e0gax1.jpg
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heet seksuele frustratie.
Ik vind ook niet alle vrouwen mooi, maar zou ook een paar vrouwen die ik niet mooi vind doen.
Wat heb je 17 jaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Én zonder succesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Ah je bent echt op zoek naar een relaatsjiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordig
Oh. Onverwacht, dit. Maar misschien ook wel de reden dat je single bent.quote:
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenquote:
Leer eerst Nederlandsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenNou dan ben je echt een bladmongool hoor.
Kan je dus ook niks aan veranderen of aanschaffen om te verbeteren
Hoe dan? Snel internet is geen eerste levensbehoefte of zo...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
GRTD is laatste dagen snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja jongens had net kwartiertje even vaatwasser volgepropt en schoonmaakdingetjes (ik haat keukenschoonmaak) en jullie zijn alweer 4 pages verder
Geen idee. Ga volgende week weer even bellen met huisbaas. Maar wordt niks gedaan joh. die gasten moet je sowieso eerst 20 keer bellen voorerwat gedaan wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
Wel waar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Snel internet is geen eerste levensbehoefte of zo...
Ja, 0,45 mb per seconde is ookm echt normale snelheid waar je recht op hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
je kan heus wel een eigen internetabonnement afsluiten in overleg met huurbaas hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenNou dan ben je echt een bladmongool hoor.
Kan je dus ook niks aan veranderen of aanschaffen om te verbeteren
Daar vergis jij je in.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want daarheb je een modem voor nodig en die kan je niet aansluiten hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan heus wel een eigen internetabonnement afsluiten in overleg met huurbaas hoor
Sluit zelf een internetabo af dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 0,45 mb per seconde is ookm echt normale snelheid waar je recht op hebt
Mwoehahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo makkelijk in te palmen
Haha merk ik! Wel gezellig iigquote:
Neuh dat ook weer nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent echt op zoek naar een relaatsjie
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschrevenquote:
Lijkt me echt een hele irritante situatie zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ga volgende week weer even bellen met huisbaas. Maar wordt niks gedaan joh. die gasten moet je sowieso eerst 20 keer bellen voorerwat gedaan wordt.
Ja lekker serieus er op in gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschreven.
Neuh, vrouwen hebben gewoon geen interesse. Ik ben meestal niet degene die afwijstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Onverwacht, dit. Maar misschien ook wel de reden dat je single bent.
Nee. Om de minuut bufferen. Laat staan Fox Sports.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hele irritante situatie zo.
Je hebt zeker ook geen goede internet om te Netflixen ofzo?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik moet ook weer ff chick fixen voor binnenkort als ik full time baan heb
dan kan my zuigen voor de stress
Welkom op Fok op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja jongens had net kwartiertje even vaatwasser volgepropt en schoonmaakdingetjes (ik haat keukenschoonmaak) en jullie zijn alweer 4 pages verder
Zonder internet kan ik niet levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschreven.
Zonde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, vrouwen hebben gewoon geen interesse. Ik ben meestal niet degene die afwijst
Niet zo happen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik allang ergens van drie hoog uit een raam gesprongen zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Om de minuut bufferen. Laat staan Fox Sports.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik allang ergens van drie hoog uit een raam gesprongen zijn.
R.I.P JR-Style als de apocalyps komtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik niet leven
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik allang ergens van drie hoog uit een raam gesprongen zijn.
Ja, hoe komt dat tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, hoewel de mensen dat wel eens denken ja
Nee joh. OF post hier al jarenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat kloon van fokker ofzo haha.
Geen idee..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee geen kloon niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah oke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee geen kloon niks
kijk naar OmgevallenFlat
daar ben ik de wachtword van kwijt
Dan ben ik sowieso al de eerste dag een zombiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
R.I.P JR-Style als de apocalyps komt.
ik ben nog relatief veiligquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso al de eerste dag een zombie
Eerst peeling dan masker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Eerst peeling en dan masker of masker en dan peeling of gewoon niet.
#firstworldproblems.
Ik zou liever een vampier zijn. Maar dat is geen optie denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso al de eerste dag een zombie
Geen van beidequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Eerst peeling en dan masker of masker en dan peeling of gewoon niet.
#firstworldproblems.
Vliegen, bloed zuipen en kekke kleding aan, of als een rottende imbeciel traag lopen in allemaal grote groepen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou liever een vampier zijn. Maar dat is geen optie denk ik.
Me tooquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vliegen, bloed zuipen en kekke kleding aan, of als een rottende imbeciel traag lopen in allemaal grote groepen.
Ik weet wel wat ik zou kiezen.
En dat je ze dan moet steken in hun kop om je eigen leven te reddenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je met een apocolypse je familie tegenkomt![]()
lijkt me echt het kutse als je dan je liefe familie als zombies ziet
yup, ik zou t denk niet eens kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat je ze dan moet steken in hun kop om je eigen leven te redden
Ik wel, heb toch al geen fuck meer aan ze op zo'n moment.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
yup, ik zou t denk niet eens kunnen
Dan kan je het ook zien dat je ze uit hun lijden verlost.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
yup, ik zou t denk niet eens kunnen
ben sowieso al een familie man
ja mja, k zou denk rennen. ik kan dode famillie niet eens normaal aanzien, laat staan als ze nog bewegen maar breindood zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel, heb toch al geen fuck meer aan ze op zo'n moment.
ja mja, sws dikke shock wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je het ook zien dat je ze uit hun lijden verlost.
Omdat ze zichzelf niet zijn en jou willen opeten
Sowieso zal je wel eerst met je familie proberen te overleven. En kom je daarna andere overlevers tegen waar je een band mee hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mja, sws dikke shock wel denk ik.
Me famillie is vrij sterk, dus ik verwacht dat ze t wel overleven zegmaar
en dan zie je ze zo
the walking dead?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zal je wel eerst met je familie proberen te overleven. En kom je daarna andere overlevers tegen waar je een band mee hebt.
Jeetje dit idee zouden ze eens moeten uitwerken in een goede tv-serie.
Heb je Van der Pot?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben mijn staatsrecht boek aan het samenvatten voor volgend jaar :'D
tja aan t begin was t goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over een goede tv-serie
Visscher, Praktisch Staatsrechtquote:
Na de eerste aflevering ging het bergafwaartsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja aan t begin was t goed
Op FOK! welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Doe toch geen gekke dingen verder ofzo?
Ik doe hbo he, is denk ik een makkelijker boek dan dat jij zou hebbenquote:
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe hbo he, is denk ik een makkelijker boek dan dat jij zou hebben
Ja deze is tot nu toe wel te doen gewoonquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komen
Doe je rechtsgeleerdheid?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komen
hoe dat danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mn pinpas en ov verloren in damsko stort op giro 555
hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly een klein buurjongetje dat net hier woont ging met me flirten en heel cheeky aankijken. Daarna tegen zijn ma zeggen dat hij zijn vriendinnetje van dit buurt al heeft gevonden en hij de vorige gaat dumpen. Kind is rond 6/7 jaar.![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly een klein buurjongetje dat net hier woont ging met me flirten en heel cheeky aankijken. Daarna tegen zijn ma zeggen dat hij zijn vriendinnetje van dit buurt al heeft gevonden en hij de vorige gaat dumpen. Kind is rond 6/7 jaar.![]()
Ik dacht eerst huh maar toen zag ik die x opsoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK DACHT DAT JE HET NIET ZOU ZIEN HHA
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst huh maar toen zag ik die x opsoJa hij stond nog open op mn telefoon en wilde hem weg drukken
#awkwardquote:
18quote:
Playa playaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
uit het hoesje van mn telefoon gegleden, walletcasequote:
Haha ja natuurlijk wel grappig alleen hij was er zooo goed in, dat ik dacht van waar heb je dit geleerd ?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder grappig toch
En egostreling
omgquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uit het hoesje van mn telefoon gegleden, walletcase
Ligt nu ergens in het vondelpark
ik heb gelukkig backup contant liggen dus ik kan me redden hahaquote:
Boten Annaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij de gay pride zijn haast geen nederlanders, vooral op de boten eigenlijk lijkt het wel
Sommige jochies zijn hosselaar van kleins af aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ja natuurlijk wel grappig alleen hij was er zooo goed in, dat ik dacht van waar heb je dit geleerd ?!wel lief kereltje hoor, altijd gaat hij naar me zwaaien als ik boodschappen ga doen en hem tegenkom
M`n broertje stond op 1 van de boten vandaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij de gay pride zijn haast geen nederlanders, vooral op de boten eigenlijk lijkt het wel
Waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje stond op 1 van de boten vandaag
geen idee, was in het vondelpark naar de fijne muziek te luisteren van Bas Bron (producer jeugd van tegenwoordig) en labelgenoten (magnetron music)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje stond op 1 van de boten vandaag
en anderen, zoals wij, zitten op fokquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige jochies zijn hosselaar van kleins af aan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en anderen, zoals wij, zitten op fok
Had er ook wel naar toe gewild hoor. Leuke sfeer altijdquote:
#pandapuntleefquote:
Lijkt mij dus echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had er ook wel naar toe gewild hoor. Leuke sfeer altijd
Jij hebt een vriendin toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#pandapuntleef
Nouja, valt mee
Ja je hebt gewoon seks gehad verder dus dat valt zeker meequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#pandapuntleef
Nouja, valt mee
al sinds oktober niet meer johquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt gewoon seks gehad verder dus dat valt zeker mee
Zondequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al sinds oktober niet meer joh
Wat? Je hebt kortgeleden toch seks gehad?quote:
ik bedoelde meer dat het niet allemaal celibaat is op fokquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Je hebt kortgeleden toch seks gehad?
is dat de interlude van het laatste album? Dan ja. Ben mobielquote:
Siquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is dat de interlude van het laatste album? Dan ja. Ben mobiel
je bent een sjembek dat zeurtquote:
Oh. Nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat het niet allemaal celibaat is op fok
en dan heb je de flink rondneukende mensen ook nog. Lijkt wel tinder zonder het kruisje somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Nee.
Er zijn ook nog normale mensen
Maar je weet niet watskeburt watskeburt watskeburt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent een sjembek dat zeurt
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!kenquote:
Zoals ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Nee.
Er zijn ook nog normale mensen
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUT IK ZEG LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUTTENquote:
Idd, niet echt het moment om te fokken. Wens hem veel sterkte, lijkt me niet makkelijk om bij een almost dying oma te zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!ken
Gek zijn is gezondquote:
Inderdaad dat is altijd naarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd, niet echt het moment om te fokken. Wens hem veel sterkte, lijkt me niet makkelijk om bij een almost dying oma te zijn.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zijn oma lag op het sterfbed dus hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan FOK!ken
Ohja droomde ik ook een keer. Dat mijn oma voor mijn neus een hartaanval kreeg en opeens stierf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]zielig. droomde dat mijn oma dood ging. Gelukkig zie ik haar morgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je normaal bent ben je juist gek
Als iemand dood gaat in je droom dan sluit je een relatie of levensfase af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja droomde ik ook een keer. Dat mijn oma voor mijn neus een hartaanval kreeg en opeens stierf.
Ook wel eens met mijn ouders gehad volgens mij
Of je hebt gewoon een hele erge angst dat er mensen in je omgeving dood gaan en je alleen bent danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Als iemand dood gaat in je droom dan sluit je een relatie of levensfase af.
in ieder geval, dat zeggen ze
Is er ook iets van muziek wat jij niet kentquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
B tot de uma, brutaal, pak dat ik nu haal
Uit de spleet van de duivel
Gappie ik tast diep in mijn b tot de uidel
En laat mn pik hangen als een luifel, KERK!
Vaderyayo ❤️
Wat haal je hieruit dan, dat ik middenin centrum aan het schaatsen was met oude klasgenotenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je onderbewustzijn die aan het werk is, dus je kan er best dingen uit halen.
Dat je misschien iemand van die oude klasgenoten mist of graag weer wilt schaatsenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat haal je hieruit dan, dat ik middenin centrum aan het schaatsen was met oude klasgenoten! Droomde ik een keer in hartje zomer.
Inderdaad. En bij dat tweede gesprek hoort JR te staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus ik geloof geen bal van die eerste status.
Dat ja. En ze ruiken naar bloemetjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus ik geloof geen bal van die eerste status.
Ik ben zeer slecht in schaatsen haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je misschien iemand van die oude klasgenoten mist of graag weer wilt schaatsen
Nee ik zag het op facebook hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Had je ook dat artikel gelezen waar deze foto uit komt
En als ze naar de wc gaan betreden ze een fantasieland met eenhoorns en regenbogenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. En ze ruiken naar bloemetjes.
Dat hebben we gemeenschappelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben zeer slecht in schaatsen haha.
Dat jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze naar de wc gaan betreden ze een fantasieland met eenhoorns en regenbogen
Daarom gaan we altijd met een groepje naar de pleequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze naar de wc gaan betreden ze een fantasieland met eenhoorns en regenbogen
Schaatsen is ook iets voor de ekte tatasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben zeer slecht in schaatsen haha.
[..]
Nee ik zag het op facebook haha
Ik vind "plee" zo'n ordinair woord hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom gaan we altijd met een groepje naar de plee
Naar de plee, lekker schijtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind "plee" zo'n ordinair woord hè
heel leuk vind ik hetquote:
water closetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind "plee" zo'n ordinair woord hè
40-45 hehehequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je 40-45x op je bek gaat
En het is ook altijd koud
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je 40-45x op je bek gaat
En het is ook altijd koud
Mwah. Als je er de coordinatie niet voor hebt leer ej het nooitquote:
Jij bent dus de nieuwe sven kramaah?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schaatsen is ook iets voor de ekte tatas
Ik heb het al zo vaak geprobeerd op school en toen er in de winter ijs lag in het water. Maar ik kan het gewoon echt nietquote:
Ik ben geen echte tataquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent dus de nieuwe sven kramaah?
Hihi leuk grapjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Retirade. Voor de ekte kakkers onderons.
Je lijkt gewoon Nederlands hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Ik lijk niet Nederlands qua uiterlijk, ik hou niet van kaas, drop
Ik zag jou juist altijd voor me als blond haar blauwe ogen en langquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Ik hoor vaak andere geluidenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt gewoon Nederlands hoor
Alleen als het is gesmolten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet van kaas houden trouwens![]()
Kaas is genot
Kaasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Lang wel, maar bruin krullend haar, donkere wenkbrauwen en wimpers. Soms hoor ik weleens midden-oosten ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zag jou juist altijd voor me als blond haar blauwe ogen en lang
Hij is net 4 jaar gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw, wel lief hond(je)hoe oud is hij eigenlijk?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd Johannes, sorry dat ik het niet eerder had gezien.
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang wel, maar bruin krullend haar, donkere wenkbrauwen en wimpers. Soms hoor ik weleens midden-oosten ofzo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maar
Waarom heb jij van iedereen foto's gezien?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maar
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb jij van iedereen foto's gezien?
Latrinequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Retirade. Voor de ekte kakkers onderons.
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mij
Ik kom elke dag buitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit buiten komt
Jupquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hossel die pics via dmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.
Van mij stond gewoon even in US.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.
Nah niet echt, dan had ik hem nu wel laten staan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je post die foto daar toch uiteindelijk voor aandacht
Doel bereikt dit dat
Ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nah niet echt, dan had ik hem nu wel laten staan.
Nah, ik had de mijne alleen gedaan om te laten zien dat ik geen kloon was. Werd er gek vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je post die foto daar toch uiteindelijk voor aandacht
Doel bereikt dit dat
Huh waar dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah, ik had de mijne alleen gedaan om te laten zien dat ik geen kloon was. Werd er gek van
Jij praat in elk berichtje half Englishquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is maar een half face pic. Ik wil een beetje anonimiteit op fok.
Owquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is maar een half face pic. Ik wil een beetje anonimiteit op fok.
Faxie staat er niet tussen! Wat een wonderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mij
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Faxie staat er niet tussen! Wat een wonder
18 niet te jong voor je?quote:
Was op jou aan het wachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeey Fax, wat doe jij hier tussen de kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |