Ik ben geen echte tataquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent dus de nieuwe sven kramaah?
Hihi leuk grapjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Retirade. Voor de ekte kakkers onderons.
Je lijkt gewoon Nederlands hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Ik lijk niet Nederlands qua uiterlijk, ik hou niet van kaas, drop
Ik zag jou juist altijd voor me als blond haar blauwe ogen en langquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Ik hoor vaak andere geluidenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt gewoon Nederlands hoor
Alleen als het is gesmolten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet van kaas houden trouwens![]()
Kaas is genot
Kaasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen echte tata
Lang wel, maar bruin krullend haar, donkere wenkbrauwen en wimpers. Soms hoor ik weleens midden-oosten ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zag jou juist altijd voor me als blond haar blauwe ogen en lang
Hij is net 4 jaar gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw, wel lief hond(je)hoe oud is hij eigenlijk?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd Johannes, sorry dat ik het niet eerder had gezien.
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang wel, maar bruin krullend haar, donkere wenkbrauwen en wimpers. Soms hoor ik weleens midden-oosten ofzo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maar
Waarom heb jij van iedereen foto's gezien?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je wel Nederlands eruit zien, je hebt wel europese gezichtsvormen zeg maar
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb jij van iedereen foto's gezien?
Latrinequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Retirade. Voor de ekte kakkers onderons.
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mij
Ik kom elke dag buitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit buiten komt
Jupquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze naar de wc gaan betreden ze een fantasieland met eenhoorns en regenbogen
Ik hossel die pics via dmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.
Van mij stond gewoon even in US.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gewoon via DM uitgewisseld zeker.
Nah niet echt, dan had ik hem nu wel laten staan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je post die foto daar toch uiteindelijk voor aandacht
Doel bereikt dit dat
Ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nah niet echt, dan had ik hem nu wel laten staan.
Nah, ik had de mijne alleen gedaan om te laten zien dat ik geen kloon was. Werd er gek vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je post die foto daar toch uiteindelijk voor aandacht
Doel bereikt dit dat
Huh waar dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah, ik had de mijne alleen gedaan om te laten zien dat ik geen kloon was. Werd er gek van
Jij praat in elk berichtje half Englishquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is maar een half face pic. Ik wil een beetje anonimiteit op fok.
Owquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is maar een half face pic. Ik wil een beetje anonimiteit op fok.
Faxie staat er niet tussen! Wat een wonderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van jou niet hoor. Ik heb hier alleen kauai, fokker, fok it, ama en loka gezien volgens mij
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Faxie staat er niet tussen! Wat een wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |