Eerst peeling dan masker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Eerst peeling en dan masker of masker en dan peeling of gewoon niet.
#firstworldproblems.
Ik zou liever een vampier zijn. Maar dat is geen optie denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso al de eerste dag een zombie
Geen van beidequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Eerst peeling en dan masker of masker en dan peeling of gewoon niet.
#firstworldproblems.
Vliegen, bloed zuipen en kekke kleding aan, of als een rottende imbeciel traag lopen in allemaal grote groepen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou liever een vampier zijn. Maar dat is geen optie denk ik.
Me tooquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vliegen, bloed zuipen en kekke kleding aan, of als een rottende imbeciel traag lopen in allemaal grote groepen.
Ik weet wel wat ik zou kiezen.
En dat je ze dan moet steken in hun kop om je eigen leven te reddenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je met een apocolypse je familie tegenkomt![]()
lijkt me echt het kutse als je dan je liefe familie als zombies ziet
yup, ik zou t denk niet eens kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat je ze dan moet steken in hun kop om je eigen leven te redden
Ik wel, heb toch al geen fuck meer aan ze op zo'n moment.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
yup, ik zou t denk niet eens kunnen
Dan kan je het ook zien dat je ze uit hun lijden verlost.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
yup, ik zou t denk niet eens kunnen
ben sowieso al een familie man
ja mja, k zou denk rennen. ik kan dode famillie niet eens normaal aanzien, laat staan als ze nog bewegen maar breindood zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel, heb toch al geen fuck meer aan ze op zo'n moment.
ja mja, sws dikke shock wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je het ook zien dat je ze uit hun lijden verlost.
Omdat ze zichzelf niet zijn en jou willen opeten
Sowieso zal je wel eerst met je familie proberen te overleven. En kom je daarna andere overlevers tegen waar je een band mee hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mja, sws dikke shock wel denk ik.
Me famillie is vrij sterk, dus ik verwacht dat ze t wel overleven zegmaar
en dan zie je ze zo
the walking dead?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zal je wel eerst met je familie proberen te overleven. En kom je daarna andere overlevers tegen waar je een band mee hebt.
Jeetje dit idee zouden ze eens moeten uitwerken in een goede tv-serie.
Heb je Van der Pot?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben mijn staatsrecht boek aan het samenvatten voor volgend jaar :'D
tja aan t begin was t goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over een goede tv-serie
Visscher, Praktisch Staatsrechtquote:
Na de eerste aflevering ging het bergafwaartsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja aan t begin was t goed
Op FOK! welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Doe toch geen gekke dingen verder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |