Ah 0-3quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen:')
Kijk zelf maar
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die clubquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah 0-3
Had van Geel toch maar naar klaasweetalles moeten luisteren hè
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te postenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hier sinds januari 2013 lid. Valt dus wel mee
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit echt mooi.Gebruik je nog iets van speciale haarproducten of shampoo?
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die club
Ahw, newbiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te posten
Net zoveel verneukt aan FOK!
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.
Feyenoord moet een nieuw stadion hebben anders komt het er nooit van.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn rare mengkleur haar.Jammer van dat bord voor je kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://www.google.nl/url(...)ust=1438541773987597
dit is ongeveer myn haar op de momente
Bij mij niet echt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een verpletterende indruk achtergelaten bij iedereen
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.
Hij had sowieso die backs moeten vervangen natuurlijk. Centrum is wel prima. Middenveld vind ik ook niet zo heel slecht (als Immers er niet staat dan). Aanval is pure middelmaat met Kazim en Kuytquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.
ow gvd ik ben zo slecht met computers XDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.
Je blijft het maar proberen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:
Wel mooie dames hier zegIk blijf maar even hangen
De speciale shampoo's maken voor mijn haar geen verschil. Vind het daarom nogal zonde geldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.
Niks mis met een gemeend complimentje tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
Hahaha jij hebt inbelinternet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Zit je in Friesland of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Ja. Waar niks aan gedaan wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt inbelinternet.
Aldus degene in Zeelandquote:
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Waar niks aan gedaan wordt
Mongooltjes bij wooncorporaties die geen neuk geven om hun huurders
Kan niet hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.
Zonder internet geen leven
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die niet klaagt over slecht internet.
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindt.
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
waar leef je ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
Dank je welquote:
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
Minimaal jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker contract voor bepaalde tijd
neequote:
I find this hard to believequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
Jouw UIquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Dat heet seksuele frustratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Olalaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Kauai het volgende:
Mijn haarkleur. Meestal krult het wat meer
http://i57.tinypic.com/e0gax1.jpg
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heet seksuele frustratie.
Ik vind ook niet alle vrouwen mooi, maar zou ook een paar vrouwen die ik niet mooi vind doen.
Wat heb je 17 jaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Én zonder succesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Ah je bent echt op zoek naar een relaatsjiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordig
Oh. Onverwacht, dit. Maar misschien ook wel de reden dat je single bent.quote:
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenquote:
Leer eerst Nederlandsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenNou dan ben je echt een bladmongool hoor.
Kan je dus ook niks aan veranderen of aanschaffen om te verbeteren
Hoe dan? Snel internet is geen eerste levensbehoefte of zo...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
GRTD is laatste dagen snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja jongens had net kwartiertje even vaatwasser volgepropt en schoonmaakdingetjes (ik haat keukenschoonmaak) en jullie zijn alweer 4 pages verder
Geen idee. Ga volgende week weer even bellen met huisbaas. Maar wordt niks gedaan joh. die gasten moet je sowieso eerst 20 keer bellen voorerwat gedaan wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
Wel waar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Snel internet is geen eerste levensbehoefte of zo...
Ja, 0,45 mb per seconde is ookm echt normale snelheid waar je recht op hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
je kan heus wel een eigen internetabonnement afsluiten in overleg met huurbaas hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenNou dan ben je echt een bladmongool hoor.
Kan je dus ook niks aan veranderen of aanschaffen om te verbeteren
Daar vergis jij je in.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want daarheb je een modem voor nodig en die kan je niet aansluiten hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan heus wel een eigen internetabonnement afsluiten in overleg met huurbaas hoor
Sluit zelf een internetabo af dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 0,45 mb per seconde is ookm echt normale snelheid waar je recht op hebt
Mwoehahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo makkelijk in te palmen
Haha merk ik! Wel gezellig iigquote:
Neuh dat ook weer nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je bent echt op zoek naar een relaatsjie
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschrevenquote:
Lijkt me echt een hele irritante situatie zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ga volgende week weer even bellen met huisbaas. Maar wordt niks gedaan joh. die gasten moet je sowieso eerst 20 keer bellen voorerwat gedaan wordt.
Ja lekker serieus er op in gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschreven.
Neuh, vrouwen hebben gewoon geen interesse. Ik ben meestal niet degene die afwijstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Onverwacht, dit. Maar misschien ook wel de reden dat je single bent.
Nee. Om de minuut bufferen. Laat staan Fox Sports.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hele irritante situatie zo.
Je hebt zeker ook geen goede internet om te Netflixen ofzo?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik moet ook weer ff chick fixen voor binnenkort als ik full time baan heb
dan kan my zuigen voor de stress
Welkom op Fok op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja jongens had net kwartiertje even vaatwasser volgepropt en schoonmaakdingetjes (ik haat keukenschoonmaak) en jullie zijn alweer 4 pages verder
Zonder internet kan ik niet levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Heb je recht op snel internet? Ben benieuwd naar waar dat staat geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |