Niks mis met een gemeend complimentje tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een gemeend complimentje toch
Hahaha jij hebt inbelinternet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Zit je in Friesland of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat postne jullie snel zeg jezus. En met al die fotos. Mijn internet kan het niet meer handelen
Ja. Waar niks aan gedaan wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt inbelinternet.
Aldus degene in Zeelandquote:
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Waar niks aan gedaan wordt
Mongooltjes bij wooncorporaties die geen neuk geven om hun huurders
Kan niet hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou terugverhuizen als mijn internet kut is.
Zonder internet geen leven
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die niet klaagt over slecht internet.
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het niet als je alles wat vrouw is mooi vindt.
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
waar leef je ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je internet kan het niet aan hoe leuk mijn foto is natuurlijk.
Dank je welquote:
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
Minimaal jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker contract voor bepaalde tijd
neequote:
I find this hard to believequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind echt niet alle vrouwen mooi hoorIntegendeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |