Jouw UIquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Dat heet seksuele frustratie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom loop je al te kwijlen als iemand ook maar een vrouwelijk icoontje voor haar naam heeft
Olalaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Kauai het volgende:
Mijn haarkleur. Meestal krult het wat meer
http://i57.tinypic.com/e0gax1.jpg
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heet seksuele frustratie.
Ik vind ook niet alle vrouwen mooi, maar zou ook een paar vrouwen die ik niet mooi vind doen.
Wat heb je 17 jaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Én zonder succesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen he
Ah je bent echt op zoek naar een relaatsjiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh ik heb een libido van niks tegenwoordig
Oh. Onverwacht, dit. Maar misschien ook wel de reden dat je single bent.quote:
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenquote:
Leer eerst Nederlandsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil meeten jou heb 17 jaar en ben fin
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast heeft waarschijnlijk internet aangeschaft voor het hele pand. En dan wordt de snelheid verdeeld over 30 pandenNou dan ben je echt een bladmongool hoor.
Kan je dus ook niks aan veranderen of aanschaffen om te verbeteren
Hoe dan? Snel internet is geen eerste levensbehoefte of zo...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
GRTD is laatste dagen snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja jongens had net kwartiertje even vaatwasser volgepropt en schoonmaakdingetjes (ik haat keukenschoonmaak) en jullie zijn alweer 4 pages verder
Geen idee. Ga volgende week weer even bellen met huisbaas. Maar wordt niks gedaan joh. die gasten moet je sowieso eerst 20 keer bellen voorerwat gedaan wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nergens klagen bij een hogere instantie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |