Ah 0-3quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen:')
Kijk zelf maar
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die clubquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah 0-3
Had van Geel toch maar naar klaasweetalles moeten luisteren hè
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te postenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hier sinds januari 2013 lid. Valt dus wel mee
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit echt mooi.Gebruik je nog iets van speciale haarproducten of shampoo?
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Geel moet oprotten. Amateuristische kutorganisatie. Heel die club
Ahw, newbiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik sinds januari 2012 maar begon ook rond januari 2013 te posten
Net zoveel verneukt aan FOK!
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder geld kan je weinig goede spelers kopen.
Feyenoord moet een nieuw stadion hebben anders komt het er nooit van.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn rare mengkleur haar.Jammer van dat bord voor je kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://www.google.nl/url(...)ust=1438541773987597
dit is ongeveer myn haar op de momente
Bij mij niet echt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een verpletterende indruk achtergelaten bij iedereen
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope... Gewoon shampoo en conditioner van Andrélon. Gebruik wel maar heel weinig shampoo (drupje ter grootte van een euro ongeveer) en ook niet iedere keer conditioner. Ik was m'n haar meestal om de dag.
Hij had sowieso die backs moeten vervangen natuurlijk. Centrum is wel prima. Middenveld vind ik ook niet zo heel slecht (als Immers er niet staat dan). Aanval is pure middelmaat met Kazim en Kuytquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden geld hoor. Gewoon een miljoentje of 10 om te besteden.
ow gvd ik ben zo slecht met computers XDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
De pagina waarop u zich bevindt, probeert u naar http://www.blontkappers.nl/pictures&folder=Mannen%20kort%20haar te sturen.
Je blijft het maar proberen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:
Wel mooie dames hier zegIk blijf maar even hangen
De speciale shampoo's maken voor mijn haar geen verschil. Vind het daarom nogal zonde geldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Wel een speciale shampoo, maar ook niet te vaak en te veel, anders droogt het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |