Ik doe hbo he, is denk ik een makkelijker boek dan dat jij zou hebbenquote:
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe hbo he, is denk ik een makkelijker boek dan dat jij zou hebben
Ja deze is tot nu toe wel te doen gewoonquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komen
Doe je rechtsgeleerdheid?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja die van ons is echt verschrikkelijk, niet doorheen te komen
hoe dat danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mn pinpas en ov verloren in damsko stort op giro 555
hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly een klein buurjongetje dat net hier woont ging met me flirten en heel cheeky aankijken. Daarna tegen zijn ma zeggen dat hij zijn vriendinnetje van dit buurt al heeft gevonden en hij de vorige gaat dumpen. Kind is rond 6/7 jaar.![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly een klein buurjongetje dat net hier woont ging met me flirten en heel cheeky aankijken. Daarna tegen zijn ma zeggen dat hij zijn vriendinnetje van dit buurt al heeft gevonden en hij de vorige gaat dumpen. Kind is rond 6/7 jaar.![]()
Ik dacht eerst huh maar toen zag ik die x opsoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK DACHT DAT JE HET NIET ZOU ZIEN HHA
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst huh maar toen zag ik die x opsoJa hij stond nog open op mn telefoon en wilde hem weg drukken
#awkwardquote:
18quote:
Playa playaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
uit het hoesje van mn telefoon gegleden, walletcasequote:
Haha ja natuurlijk wel grappig alleen hij was er zooo goed in, dat ik dacht van waar heb je dit geleerd ?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder grappig toch
En egostreling
omgquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uit het hoesje van mn telefoon gegleden, walletcase
Ligt nu ergens in het vondelpark
ik heb gelukkig backup contant liggen dus ik kan me redden hahaquote:
Boten Annaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij de gay pride zijn haast geen nederlanders, vooral op de boten eigenlijk lijkt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |