ik ben benieuwd naar je kattentrui hahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sale items:
- Groen basic jurkje
- Grijze joggingsbroek
- Strings
Niet sale:
- Paarse kattentrui
- Kaki groene broek
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je kattentrui hahaha
Ik wil een trui met een gigantische foto van mijn kat erop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200319016%20014%2012%202330.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200319016%20014%2012%202330.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Heb de zelfde trui ook al met rozen patroon. Ik ga er vanuit dat het de zelfde soort trui is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik vind zulke truien geweldig
ik doe altijd losquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik er altijd weer net té netjes uitzien.
sorryyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef Kauai het volgende:
@toto ja maar jij houdt niet van kendrick
Ik doe het ook vaak los, maar ziet er wel wat slonzig uit.quote:
Dan moet je slim fit kopen, helemaal met jouw postuur ziet dat er gewoon keurig uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak los, maar ziet er wel wat slonzig uit.
En overhemden gaan altijd kapot aan de mouwen omdat ik veel leun daarop
paxcon heeft thigh gap en bikini bridgequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
ga gewoon naakt, show die six/eight/fatpackjes
Beter blijft de mensheid gewoon keurig gekleedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Auswitschlichaam je weet tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
paxcon heeft thigh gap en bikini bridge
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zie nu een mannelijk bikinimodel voor mequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha in de winter wel eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Pax ik heb je nog niet met een trui ofzo gezien, alleen overhemden
Koop altijd Mquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je slim fit kopen, helemaal met jouw postuur ziet dat er gewoon keurig uit
Niet van die oversized troep
Ik stroop nooit mijn mouwen op omdat mijn dunne armen er dan teveel uitkomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Mouwtjes altijd opstropen en knoopjes niet te hoog dicht voor de echte casual look
Walibi wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb overigens al een tijdje geen overhemden meer gedragen, steeds t-shirtjes of polotje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu trouwens ook een trui aan ama
Oh ik doe altijd Squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koop altijd M
[..]
Ik stroop nooit mijn mouwen op omdat mijn dunne armen er dan teveel uitkomen.
Meestal wel nog een shirt eronderaan, omdat ik het anders koud heb
Broekloosleef beste leefquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we aub niet beginnen over wat we nu aan hebben
euh, bij mij is het awkward
oke geef me linkejquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja kom skypen als je me niet gelooft
tinychat mag ook
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Mouwtjes altijd opstropen en knoopjes niet te hoog dicht voor de echte casual look
Haha nee is ook gekkigheidquote:
Welk advies?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
JR neem Pax zijn advies nou maar aan.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kijk JRVolgens mij moet je toch voor die look gaan
haha true truequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
De dag dat ik niets meer in S kan dragen word ik depressief.
Tenzij het is omdat ik een kind krijg, dan kan ik ermee leven denk ik.
Gewoon allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk advies?
Mouwen opstropen?
Jupquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Pax jij draagt dus alleen een overhemd zonder iets eronder of er boven?
Tot net over je ellebogen he, niet je oksels ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk advies?
Mouwen opstropen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tot net over je ellebogen he, niet je oksels ofzo
Hoezo niet? Dan kun je hem juist beter verstoppen toch. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
who run the world? Big booty's.
Ja helaas wel, niet handig als je jurk draagt
ik draag meestal strakke jurken omdat ik anders op een bowlingbal lijktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan kun je hem juist beter verstoppen toch. :$
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ook proberen
Kijk of chicks het geil vinden
Nee kan gewoon als gast en dan nickname intypenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet je je daarvoor registreren?
Ik wil altijd uitlopende zodat mijn bovenbenen niet zo dik lijken. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik draag meestal strakke jurken omdat ik anders op een bowlingbal lijkt
neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet je je daarvoor registreren?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
even kijken maar heb geen cam
aitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
oh ik kan wel komen maar alleen chat
Wat zijn te knap voor je laptopquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom loopt mn laptop vast als ik op link klik
het zit vast bij ''connecting'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn te knap voor je laptop
tis vies drukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
Nu kunnen we je niet zienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
nogal jaquote:
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toto zit ondertussen ook op chatroulette
Dat is gemeen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
ik ben ook naaktquote:
Ik snap die haat van sommige fokkers echt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
Ik vind het maar awkward ook verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
Idd. Waar kwamen al die mensen opeens vandaan zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar awkward ook verder
Ja maar dan allemaal FOK!kers die gewoon glazig naar hun beeldscherm staren en af en toe lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzo
laptop ligt nog bij mijn oudersquote:
jammer hoor, paxcon is het hier mee eensquote:
Sommige hebben geen cam hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie waren dat eigenlijk. En waarom vragen ze of sommigen hun cam willen aandoen terwijl ze het zelf niet eens doen.
op cam heb ik altijd kleren aan hoor dus jullie missen niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer hoor, paxcon is het hier mee eens
het is maar wat je niks noemtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
op cam heb ik altijd kleren aan hoor dus jullie missen niks
Ja oke maar het waren van die idioten die hier nooit eens posten of waarvan ik nooit heb gehoord.quote:
heel jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer hoor, paxcon is het hier mee eens
Ik ben hier niet diehard genoeg voor denk ik, was er niet tegen opgewassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tooootally. Jij hebt het nog best lang uitgehouden haha.
Dat krijg je als de link hier in het forum staat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke maar het waren van die idioten die hier nooit eens posten of waarvan ik nooit heb gehoord.
wel raar dat je dan op fylax loopt te geilenquote:
Naja als we het onderling hier houden dan stuurt niemand het door denk ik?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de link hier in het forum staat.
Anders moet je maar dm'en, maar dan sturen users het toch nog door waarschijnlijk.
Ik vond je supah diehardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier niet diehard genoeg voor denk ik, was er niet tegen opgewassen
je bent gewoon jaloers op zn uiterlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wel raar dat je dan op fylax loopt te geilen
doe niet zo malquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op zn uiterlijk
Muah dan wilt iemand zijn vriendje uit een andere SC ook erbij, en die stuurt het ook weer door naar zijn vriendjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja als we het onderling hier houden dan stuurt niemand het door denk ik?
Ugh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan wilt iemand zijn vriendje uit een andere SC ook erbij, en die stuurt het ook weer door naar zijn vriendjes.
Jammer dat ik niet jou kon zien danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh.naja, was leuk om te zien wie wie is.
Ik had geen cam hoor, mijn laptop raakte oververhit van alle cammers. Heb een coldpack eronder geplaatstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet jou kon zien dan
Ik vind het een beetje te droog eigenlijk dat kijken naar die mensen op de cam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had geen cam hoor, mijn laptop raakte oververhit van alle cammers. Heb een coldpack eronder geplaatst
Btw ik vind jou echt zo'n schattig meisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje veel KLB-niveau praat. :$
het is irritant dat mensen screenshots gaan makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te droog eigenlijk dat kijken naar die mensen op de cam.
En als ik zelf op de cam sta vind ik het genantMoet ik de hele tijd in de gaten houden hoe ik kijk hang
ja ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is irritant dat mensen screenshots gaan maken
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is sowieso kut jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
en bedanktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.
Zie je ik ben nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Btw ik vind jou echt zo'n schattig meisje
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkelquote:
paxcon fapt eropquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kijken we eigenlijk naar een tc met alleen fylax
Hoe laat is het daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkel
6:09 karig nachtjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar eigenlijk?
Nah kurwa, minder feesten jijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6:09 karig nachtje
Ben nu aan het uitstellen om te gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
Doe ik nooit. Heb gewoon dorstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
echtquote:
hij was op vakantie in zuid afrikaquote:
wowquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Shit man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Hoi Paxjequote:
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurquote:
Wel verhaal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo reageer je niet op mijn verhaal
ah, morgen een verneukt ritmequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurMaar lag om 10 uur al moe te wezen, dus toch maar niet gegaan, wel verstandig want lag half 11 te pitten
Werd uurtje later wakker. En ben om 12 uur nog ff stad in gegaan om wat te eten met vriend van me, nu weer helemaal wakker
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjesquote:
Oh hele week alquote:
mortaxx weet niet wie zn vrienden zijn die hem altijd zullen steunenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
Even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
Over het drinken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb uit goeie bronnen vernomen dat Wingding inderdaad een kloon is dusquote:
van wie is ze een kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb uit goeie bronnen vernomen dat Wingding inderdaad een kloon is dus
Dat weet ik n ietquote:
Whut, wing kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemenquote:
ik heb alleen eerste paar delen gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alle HP films. Binnenkort eens kijken. Moet ik deel 1 ook weer kijken voor de 100ste keer. Of ik skip die dit keer.
Ik ooit ook, tot deel 4 of 5.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb alleen eerste paar delen gezien
Dat was toch al lang duidelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
saaie films hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb alleen eerste paar delen gezien
ik bood je halve liter aan trouwens dus heb wel gereageerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemen
Het is ook al licht
Wat een ellende
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemen
Het is ook al licht
Wat een ellende
ja liever nutty professor of american piequote:
Tis goed met je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik bood je halve liter aan trouwens dus heb wel gereageerd
Goed te doen. Beetje road ragen tegen thai.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die scooters zijn eng man
Ik kreeg de eerste keer totaal geen controle over dat ding
Gleed bijna over de weg en fucking druk met autos enzo
Gelukkig kun je in deze tijden alles gewoon op internet vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besef net dat ik heel ncis heb gemist voor die rommelige tc.
Wanneer was full moon nou. Vandaag toch voor jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed te doen. Beetje road ragen tegen thai.
Ohjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in deze tijden alles gewoon op internet vinden.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer was full moon nou. Vandaag toch voor jou?
Zou mij echt geen fuck kunnen boeien als mijn ex dat wilt doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik erger me echt aan mijn ex dat hij nu zo vaak bij vrienden is en dan laat gaat slapen en dan zich verslaapt voor zijn werk. En dan irriteer ik me weer aan mezelf dat ik dat vervelend vind.
je bent zn moeder toch nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik erger me echt aan mijn ex dat hij nu zo vaak bij vrienden is en dan laat gaat slapen en dan zich verslaapt voor zijn werk. En dan irriteer ik me weer aan mezelf dat ik dat vervelend vind.
Zie je hem nog dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Schijnen ook vaak doden te vallen hequote:
ik vind het gewoon zonde. En krijg er een vervelend gevoel van dat hij dat nu zo vaak doet opeens. Alsof ik hem eerst echt gevangen hield. Maar dat is helemaal niet zo want hij wilde ook bij mij zijn dusjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou mij echt geen fuck kunnen boeien als mijn ex dat wilt doenZijn leven, niet de mijne.
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen ook vaak doden te vallen heIn het water enzo.
Hoop drugsshit enzo, Thaise politie die invallen doet en alles
spreek hem op whatsapp gewoonquote:
rip zyzzquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen ook vaak doden te vallen heIn het water enzo.
Hoop drugsshit enzo, Thaise politie die invallen doet en alles
Klopt. Daar is iedereen echt helemaal wausquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt
Net zoals die drugsfissas in laos
ik zie hem maandag maar weet nog niet of we naar de film gaan.quote:
Gebruikte die drugs?quote:
Gewoon mooi. Natuurlijke selectie beetje helpen enzquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Daar is iedereen echt helemaal waus
Alleen pilletje op festivals eens in paar maanden. Nooit drankquote:
Darwin-award taferelen jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon mooi. Natuurlijke selectie beetje helpen enz
dat ik me nog steeds zo bezig houd met mijn ex en wat hij doet. Terwijl het me niks aan gaat.quote:
Is logisch. Heeft gewoon tijd nodig. Het is nog super vers hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik me nog steeds zo bezig houd met mijn ex en wat hij doet. Terwijl het me niks aan gaat.
Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is logisch. Heeft gewoon tijd nodig. Het is nog super vers he
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeiensnap het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als mijn relatie uit ging zou ik 3 maanden aan de drank en drugs gaan snachts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeiensnap het niet
Misschien had ie wel een tinderdatequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.
Doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien had ie wel een tinderdate
Deze opmerking helpt nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien had ie wel een tinderdate
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe maar aparte bureaublad achtergrondcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe maar aparte bureaublad achtergrondErg apart, vind m wel gaaf tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
?quote:
Hoezo zoveel praten dan. Lijkt me niet heel bevordelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
Ja geen idee, gaat vanzelf. Is moeilijk om mee te stoppen opeens na zo'n lange tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zoveel praten dan. Lijkt me niet heel bevordelijk
oh zo ging het wel vaak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat dat moet maar verbaasd mij ofzo, dacht dat het altijd zo goed ging.
Denk wel beter. Beter tijdje afstand nemen en later wel zien wat er nog voor contact is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee, gaat vanzelf. Is moeilijk om mee te stoppen opeens na zo'n lange tijd.
Je klinkt ook wel best jaloersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
Ja daar heb je gelijk in. Zou wel beter zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk wel beter. Beter tijdje afstand nemen en later wel zien wat er nog voor contact is.
Je bent niet voor niets uit elkaar gegaan.
En zeker als contact je vooral ruzie oplevert
Ik word ook wel gek hoor als mijn ex nu een ander meisje heeft. Dan kom ik vast ook wel over als de jaloerse ex op zo'n moment.quote:
Eerst Uitstraling hier, nu jij.quote:
Je bent een vrouw. Het is je vergevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Gezellig tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst Uitstraling hier, nu jij.
Moet niet gekker worden
ja klopt. Heb erg veel kenmerken van verlatingsangst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Beetje verlatingsangst ofzo. Omdat je het ook zo moeilijk vind om weer alleen te zijn
Met hem? Hm valt te betwijfelenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En mannen gaan gewoon hun vrienden die ze minder zagen even veel chilling mee zetten na breakup. Allemaal even klagen over vrouwen. En dan na paar weken pas echt verdriet.
Zo zie ik het vaak gebeuren iig
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En mannen gaan gewoon hun vrienden die ze minder zagen even veel chilling mee zetten na breakup. Allemaal even klagen over vrouwen. En dan na paar weken pas echt verdriet.
Zo zie ik het vaak gebeuren iig
Zou echt contact grotendeels verbreken tijdelijk. Zoiets moet ook gewoon helen ipv steeds opgerakeld te wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Zou wel beter zijn.
Zo werkt het nu eenmaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.
Wel toevallig. Mijn moeder zit met haar nieuwe vriend beetje in zelfde situatiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Heb erg veel kenmerken van verlatingsangst.
Ze kunnen er niet veel aan veranderen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.
Alles goed?quote:
Bij mannen wel makkelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het awkward als een vriendin bij me gaat uithuilen na een break up, weet nooit wat ik dan moet doen dus ga haar maar knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |