Wat zijn te knap voor je laptopquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom loopt mn laptop vast als ik op link klik
het zit vast bij ''connecting'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn te knap voor je laptop
tis vies drukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
Nu kunnen we je niet zienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
nogal jaquote:
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toto zit ondertussen ook op chatroulette
Dat is gemeen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
ik ben ook naaktquote:
Ik snap die haat van sommige fokkers echt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
Ik vind het maar awkward ook verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
Idd. Waar kwamen al die mensen opeens vandaan zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar awkward ook verder
Ja maar dan allemaal FOK!kers die gewoon glazig naar hun beeldscherm staren en af en toe lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzo
laptop ligt nog bij mijn oudersquote:
jammer hoor, paxcon is het hier mee eensquote:
Sommige hebben geen cam hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie waren dat eigenlijk. En waarom vragen ze of sommigen hun cam willen aandoen terwijl ze het zelf niet eens doen.
op cam heb ik altijd kleren aan hoor dus jullie missen niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer hoor, paxcon is het hier mee eens
het is maar wat je niks noemtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
op cam heb ik altijd kleren aan hoor dus jullie missen niks
Ja oke maar het waren van die idioten die hier nooit eens posten of waarvan ik nooit heb gehoord.quote:
heel jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer hoor, paxcon is het hier mee eens
Ik ben hier niet diehard genoeg voor denk ik, was er niet tegen opgewassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tooootally. Jij hebt het nog best lang uitgehouden haha.
Dat krijg je als de link hier in het forum staat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke maar het waren van die idioten die hier nooit eens posten of waarvan ik nooit heb gehoord.
wel raar dat je dan op fylax loopt te geilenquote:
Naja als we het onderling hier houden dan stuurt niemand het door denk ik?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de link hier in het forum staat.
Anders moet je maar dm'en, maar dan sturen users het toch nog door waarschijnlijk.
Ik vond je supah diehardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier niet diehard genoeg voor denk ik, was er niet tegen opgewassen
je bent gewoon jaloers op zn uiterlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wel raar dat je dan op fylax loopt te geilen
doe niet zo malquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op zn uiterlijk
Muah dan wilt iemand zijn vriendje uit een andere SC ook erbij, en die stuurt het ook weer door naar zijn vriendjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja als we het onderling hier houden dan stuurt niemand het door denk ik?
Ugh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan wilt iemand zijn vriendje uit een andere SC ook erbij, en die stuurt het ook weer door naar zijn vriendjes.
Jammer dat ik niet jou kon zien danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh.naja, was leuk om te zien wie wie is.
Ik had geen cam hoor, mijn laptop raakte oververhit van alle cammers. Heb een coldpack eronder geplaatstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet jou kon zien dan
Ik vind het een beetje te droog eigenlijk dat kijken naar die mensen op de cam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had geen cam hoor, mijn laptop raakte oververhit van alle cammers. Heb een coldpack eronder geplaatst
Btw ik vind jou echt zo'n schattig meisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje veel KLB-niveau praat. :$
het is irritant dat mensen screenshots gaan makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te droog eigenlijk dat kijken naar die mensen op de cam.
En als ik zelf op de cam sta vind ik het genantMoet ik de hele tijd in de gaten houden hoe ik kijk hang
ja ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is irritant dat mensen screenshots gaan maken
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is sowieso kut jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
en bedanktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.
Zie je ik ben nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Btw ik vind jou echt zo'n schattig meisje
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkelquote:
paxcon fapt eropquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kijken we eigenlijk naar een tc met alleen fylax
Hoe laat is het daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkel
6:09 karig nachtjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar eigenlijk?
Nah kurwa, minder feesten jijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6:09 karig nachtje
Ben nu aan het uitstellen om te gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
Doe ik nooit. Heb gewoon dorstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
echtquote:
hij was op vakantie in zuid afrikaquote:
wowquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Shit man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Hoi Paxjequote:
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurquote:
Wel verhaal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo reageer je niet op mijn verhaal
ah, morgen een verneukt ritmequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurMaar lag om 10 uur al moe te wezen, dus toch maar niet gegaan, wel verstandig want lag half 11 te pitten
Werd uurtje later wakker. En ben om 12 uur nog ff stad in gegaan om wat te eten met vriend van me, nu weer helemaal wakker
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjesquote:
Oh hele week alquote:
mortaxx weet niet wie zn vrienden zijn die hem altijd zullen steunenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
Even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |