Wat zijn te knap voor je laptopquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom loopt mn laptop vast als ik op link klik
het zit vast bij ''connecting'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn te knap voor je laptop
tis vies drukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
Nu kunnen we je niet zienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
Stommijn laptop ligt nog bij mijn ouders dus kan niet op tc
nogal jaquote:
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toto zit ondertussen ook op chatroulette
Dat is gemeen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
ik ben ook naaktquote:
Ik snap die haat van sommige fokkers echt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot is toch lelijk? zelfs voor een mannetje?
Ik vind het maar awkward ook verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
Idd. Waar kwamen al die mensen opeens vandaan zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende keer alleen grtd
#kliekje
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar awkward ook verder
Ja maar dan allemaal FOK!kers die gewoon glazig naar hun beeldscherm staren en af en toe lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is best gezellig maar er zijn van die idioten die zich voordoen als iemand anders en dan snapshots maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |