echtquote:
hij was op vakantie in zuid afrikaquote:
wowquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Shit man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat dood dacht ie deze week.
Hoi Paxjequote:
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurquote:
Wel verhaal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo reageer je niet op mijn verhaal
ah, morgen een verneukt ritmequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik wel ja, naar late film om 11 uurMaar lag om 10 uur al moe te wezen, dus toch maar niet gegaan, wel verstandig want lag half 11 te pitten
Werd uurtje later wakker. En ben om 12 uur nog ff stad in gegaan om wat te eten met vriend van me, nu weer helemaal wakker
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjesquote:
Oh hele week alquote:
mortaxx weet niet wie zn vrienden zijn die hem altijd zullen steunenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
Even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |