ja ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is irritant dat mensen screenshots gaan maken
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is sowieso kut jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
en bedanktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook een beetje daarvan tbh.
Zie je ik ben nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Btw ik vind jou echt zo'n schattig meisje
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkelquote:
paxcon fapt eropquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kijken we eigenlijk naar een tc met alleen fylax
Hoe laat is het daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd net wakker van de dorst omdat ik droomde dat ik smoothie ging drinken. Word ik wakker geen drinken. Moet ik zo anaar de winkel
6:09 karig nachtjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar eigenlijk?
Nah kurwa, minder feesten jijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6:09 karig nachtje
Ben nu aan het uitstellen om te gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
Doe ik nooit. Heb gewoon dorstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kurwa, minder feesten jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |