Ja daar heb je gelijk in. Zou wel beter zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk wel beter. Beter tijdje afstand nemen en later wel zien wat er nog voor contact is.
Je bent niet voor niets uit elkaar gegaan.
En zeker als contact je vooral ruzie oplevert
Ik word ook wel gek hoor als mijn ex nu een ander meisje heeft. Dan kom ik vast ook wel over als de jaloerse ex op zo'n moment.quote:
Eerst Uitstraling hier, nu jij.quote:
Je bent een vrouw. Het is je vergevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
Gezellig tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst Uitstraling hier, nu jij.
Moet niet gekker worden
ja klopt. Heb erg veel kenmerken van verlatingsangst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Beetje verlatingsangst ofzo. Omdat je het ook zo moeilijk vind om weer alleen te zijn
Met hem? Hm valt te betwijfelenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En mannen gaan gewoon hun vrienden die ze minder zagen even veel chilling mee zetten na breakup. Allemaal even klagen over vrouwen. En dan na paar weken pas echt verdriet.
Zo zie ik het vaak gebeuren iig
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En mannen gaan gewoon hun vrienden die ze minder zagen even veel chilling mee zetten na breakup. Allemaal even klagen over vrouwen. En dan na paar weken pas echt verdriet.
Zo zie ik het vaak gebeuren iig
Zou echt contact grotendeels verbreken tijdelijk. Zoiets moet ook gewoon helen ipv steeds opgerakeld te wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Zou wel beter zijn.
Zo werkt het nu eenmaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.
Wel toevallig. Mijn moeder zit met haar nieuwe vriend beetje in zelfde situatiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Heb erg veel kenmerken van verlatingsangst.
Ze kunnen er niet veel aan veranderen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker handig, kan je net zo goed gelijk verdrietig zijn.
Alles goed?quote:
Bij mannen wel makkelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het awkward als een vriendin bij me gaat uithuilen na een break up, weet nooit wat ik dan moet doen dus ga haar maar knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |