Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is logisch. Heeft gewoon tijd nodig. Het is nog super vers he
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeiensnap het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als mijn relatie uit ging zou ik 3 maanden aan de drank en drugs gaan snachts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het stoort me dus al gewoon dat hij nu pas thuis is en om zeven uur op moet. Dat zou hij normaal niet doen en nu opeens wel. Maar waarom zou mij dat boeiensnap het niet
Misschien had ie wel een tinderdatequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.
Doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien had ie wel een tinderdate
Deze opmerking helpt nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien had ie wel een tinderdate
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe maar aparte bureaublad achtergrondcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe maar aparte bureaublad achtergrondErg apart, vind m wel gaaf tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook afleiding nodig he. Jongens gaan daar meestal anders mee om na een break-up dan meiden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
?quote:
Hoezo zoveel praten dan. Lijkt me niet heel bevordelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
Ja geen idee, gaat vanzelf. Is moeilijk om mee te stoppen opeens na zo'n lange tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zoveel praten dan. Lijkt me niet heel bevordelijk
oh zo ging het wel vaak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat dat moet maar verbaasd mij ofzo, dacht dat het altijd zo goed ging.
Denk wel beter. Beter tijdje afstand nemen en later wel zien wat er nog voor contact is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee, gaat vanzelf. Is moeilijk om mee te stoppen opeens na zo'n lange tijd.
Je klinkt ook wel best jaloersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik lok nu allemaal mini ruzies uit en dan reageert hij bot en kortaf. En dan probeer ik het weer goed te maken. Lijkt wel zoals eerst toen we nog wat hadden, ging precies zo elke keer. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |