Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer was full moon nou. Vandaag toch voor jou?
Zou mij echt geen fuck kunnen boeien als mijn ex dat wilt doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik erger me echt aan mijn ex dat hij nu zo vaak bij vrienden is en dan laat gaat slapen en dan zich verslaapt voor zijn werk. En dan irriteer ik me weer aan mezelf dat ik dat vervelend vind.
je bent zn moeder toch nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik erger me echt aan mijn ex dat hij nu zo vaak bij vrienden is en dan laat gaat slapen en dan zich verslaapt voor zijn werk. En dan irriteer ik me weer aan mezelf dat ik dat vervelend vind.
Zie je hem nog dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
Schijnen ook vaak doden te vallen hequote:
ik vind het gewoon zonde. En krijg er een vervelend gevoel van dat hij dat nu zo vaak doet opeens. Alsof ik hem eerst echt gevangen hield. Maar dat is helemaal niet zo want hij wilde ook bij mij zijn dusjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou mij echt geen fuck kunnen boeien als mijn ex dat wilt doenZijn leven, niet de mijne.
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen ook vaak doden te vallen heIn het water enzo.
Hoop drugsshit enzo, Thaise politie die invallen doet en alles
spreek hem op whatsapp gewoonquote:
rip zyzzquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen ook vaak doden te vallen heIn het water enzo.
Hoop drugsshit enzo, Thaise politie die invallen doet en alles
Klopt. Daar is iedereen echt helemaal wausquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt
Net zoals die drugsfissas in laos
ik zie hem maandag maar weet nog niet of we naar de film gaan.quote:
Gebruikte die drugs?quote:
Gewoon mooi. Natuurlijke selectie beetje helpen enzquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Daar is iedereen echt helemaal waus
Alleen pilletje op festivals eens in paar maanden. Nooit drankquote:
Darwin-award taferelen jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon mooi. Natuurlijke selectie beetje helpen enz
dat ik me nog steeds zo bezig houd met mijn ex en wat hij doet. Terwijl het me niks aan gaat.quote:
Is logisch. Heeft gewoon tijd nodig. Het is nog super vers hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik me nog steeds zo bezig houd met mijn ex en wat hij doet. Terwijl het me niks aan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |