Over het drinken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde mortaxx net een verhaal waarom ik wakker was. Maar hij praat liever met 18 jarige meisjes
Ik heb uit goeie bronnen vernomen dat Wingding inderdaad een kloon is dusquote:
van wie is ze een kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb uit goeie bronnen vernomen dat Wingding inderdaad een kloon is dus
Dat weet ik n ietquote:
Whut, wing kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemenquote:
ik heb alleen eerste paar delen gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alle HP films. Binnenkort eens kijken. Moet ik deel 1 ook weer kijken voor de 100ste keer. Of ik skip die dit keer.
Ik ooit ook, tot deel 4 of 5.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb alleen eerste paar delen gezien
Dat was toch al lang duidelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
saaie films hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb alleen eerste paar delen gezien
ik bood je halve liter aan trouwens dus heb wel gereageerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemen
Het is ook al licht
Wat een ellende
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben aan het verdorsten en te lui lenzen in te doen om scooter te nemen
Het is ook al licht
Wat een ellende
ja liever nutty professor of american piequote:
Tis goed met je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik bood je halve liter aan trouwens dus heb wel gereageerd
Goed te doen. Beetje road ragen tegen thai.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die scooters zijn eng man
Ik kreeg de eerste keer totaal geen controle over dat ding
Gleed bijna over de weg en fucking druk met autos enzo
Gelukkig kun je in deze tijden alles gewoon op internet vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besef net dat ik heel ncis heb gemist voor die rommelige tc.
Wanneer was full moon nou. Vandaag toch voor jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed te doen. Beetje road ragen tegen thai.
Ohjaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in deze tijden alles gewoon op internet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |