Geniet ervan! Lekker zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb verlof. Wat een gek idee!![]()
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
wat gaat dat rap!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
Iedereen denkt een jongen, ikzelf merk dat ik heel veel naar meisjesdingen word getrokken al vanaf het begin, maar echt een heel duidelijk gevoel heb ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?
modje to the rescue!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Whut? Geen OP?Ga ik zo wel even fixen.
Ik kwam Stippelrientje feliciteren met dr knappe zoon!
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
Heerlijk! Geniet er van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeg dat. Het is zeker zwaarder. Je komt gewoon veel minder aan je rust toe als je nog een peuter hebt die ook vermaakt wil worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
14.6 vandaag, kan al vanaf 14 zei ze aan de telefoon. Mocht ook maandag al komen maar m'n zusje is pas dinsdag weer in Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:16 schreef Mapiya het volgende:
Verlof lekker!! Geniet ervan!
Myrr tofhoeveel weken ben je dan? Ik wil ook zsm het weten
Nogmaals bedankt voor je bemoedigende woorden, superlief.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef Stippelrientje het volgende:
Sorry, zag niet dat ik sloot.
LuDann gerustgesteld.. het enige touwrje wat aan mij vast zat op de betreffende foto was die van mijn haakwerk
Leuk joh!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn, actieve beebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Baby is actief vandaag. Mijn man kan m al de hele avond voelen. En als t even rustig is probeert ie m wakker te maken. Arm kind![]()
Zo benieuwd naar de 3d echo morgen
half tweequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie 3d echo hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
dagje uitquote:
Joh ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie 3d echo he♡♡
Oh dan is t ook wel leuk om er een dagje van te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dagje uitwaren wel tevreden met de kwaliteit. Van pretecho enzo. Maar mijn man rijdt en die rijdt dat soort afstanden dagelijks dus die merkt t niet eens meer haha
heeft ie haar, wiens neusje, wiens mondjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
Joh ik ookvind t helemaal spannend, zon hele ontmoeting al joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijkhoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
:)
haha ja zo zat ik ook ineens. Of wat dacht je van, over acht / 9 weken misschien al. Dan zijn we 37quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:02 schreef pinquit het volgende:
Aantal weken vind ik dan ineens een stuk minder klinken dan aantal maanden
Nijntje komt van V&Dquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh mignonne wat leukwaar komt die nijntje vandaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gesloopt. Uren door Rotterdam geslenterd om te winkelen. De vrouw van mn pa wilde een shoppingspree en ze heeft zich idd uitgeleefdwe zijn gruwelijk verwend
![]()
wiegbeddengoed, ledikantbeddengoed, kleertjes, fijne slofjes enz ♡♡
Ohh écht verwend! Wat ontzettend lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijkhoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
ik vind die onesies ook altijd zo cute!
*krijgt ook zin om te shoppen.
Mn oudste koos een paar hysterische soksloffen met monstertjes er op van de HMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:12 schreef pinquit het volgende:
Echt superlief van de vrouw van je vader zeg![]()
wat een leuke dingetjes joh! Watvoor schoentjes/slofjes zijn het?
Whehe ja die oxxy's bedoel ik! Ik ga even kijken, klinkt goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mn oudste koos een paar hysterische soksloffen met monstertjes er op van de HMen ik koos een paar oxxy slofjes. Die vond ik bij de oudste zo fijn in de doek met iets van beenwarmers erbij. Vallen tenminste niet zomaar uit zeg maar.
Ik ben er vandaag dus 3 x langs gelopenquote:
Ja prut haha, zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag dus 3 x langs gelopenals k dat geweten had
![]()
wellicht kun je t mn zusje vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:35 schreef Bloesem. het volgende:
Heuhh, spannend vak is dat. Stel dát het niet lukt, om welke reden dan ook, hoeveel kwaad kan het om het op zijn minst te proberen?>?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Mijn vader zei ook al: moeten jullie elkaar dan 8 weken lang in elkaars buik trappen?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Heuhh, spannend vak is dat. Stel dát het niet lukt, om welke reden dan ook, hoeveel kwaad kan het om het op zijn minst te proberen?>?!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook al: moeten jullie elkaar dan 8 weken lang in elkaars buik trappen?!
Gewoon 2 eerste pakjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Man en ik hebben vakantie, denk dat ik deze week nog lekker ga shoppen. Iig op zoek naar t eerste pakje, twijfel alleen tussen maatje 50 of 56
Ik ben vandaag 31+3quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef L-E het volgende:
Joycie, wat vervelendIk heb bij Sticker ook pe gehad, als je vragen hebt staan mijn pm/dm voor je open. Hoe ver ben je nu?
Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 31+3Ik hou het in mijn gedachte, nu weet ik nog zo weinig dat ik eigenlijk niet weet waar over na te denken. Ik voel me ook helemaal niet ziek.. Zo gek.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gesloopt. Uren door Rotterdam geslenterd om te winkelen. De vrouw van mn pa wilde een shoppingspree en ze heeft zich idd uitgeleefdwe zijn gruwelijk verwend
![]()
wiegbeddengoed, ledikantbeddengoed, kleertjes, fijne slofjes enz ♡♡
Leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
H&Mquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan?
Dat voelt ook gek, maar ik weet ook dat ik nergens anders nu beter af ben. En ze het hier allemaal goed in de gaten kunnen houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigens
Stel zo veel mogelijk vragen aan de arts en/of verpleegkundige. Ik vond het heel fijn dat er op een zeker moment een verloskundige was die eens niet alles zo positief mogelijk benaderde maar gewoon zei: 'In theorie kun je de 37 weken halen. Maar gezien het verloop denken we allemaal dat dat niet het geval zal zijn.' Niet leuk om te horen, maar sloot wel aan bij wat ik zelf ook al dacht en voelde, en dat gaf rust. Ik heb alles gelezen wat er over te lezen viel, ik wist dus ook goed wat de complicaties waren, en hoe eea behandeld moest.
Dat infuus kan protocol zijn, dat kun je nu ook gewoon nog even vragen aan de vpk hoor
Ik vind het vooral beangstigend dat wanneer ik niet zo streng onder controle zou staan ik dit gewoon niet opgemerkt zou hebben. Of in ieder geval een heel stuk later.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:
Joyce, ik ben zelf tijdens het opsparen van de 24-uurs urine opgenomen geweest. En ook toen had ik al een waakinfuus en zelfs ook al medicatie naast mijn bed klaar staan. Ik vond dat toen best wel beangstigend, ook omdat blijkbaar het lab bepaalde of ik ziek was, ongeacht hoe ik mijzelf voelde.
Hier was het trouwens loos alarm gelukkig, na 24 uur waren de waardes net ietsjepietsje lager dus ik mocht weer gaan.
Veel sterkte, hopelijk kan je kleintje nog een tijdje blijven zitten
Eh nee zo'n karretje gaat em niet wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:39 schreef pinquit het volgende:
Boh, Ggirl ook! Sterktr dames
Pas je niet nog in zon kindertrekzitje mignon?of rolstoeltje halen! Efteling!
Ja nou ik pas echt voor een rolstoel hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik was maandag in de efteling en heb op aanraden van m'n moeder (die mij in die enorme Franse supermarkten al steeds zag wiebelen) een rolstoel gehuurd. Ik moest me even (ok best lang) over m'n schaamte heen zetten, maar ding zelf was echt een godsgeschenk
En ik paste met mijn buik ook nog (net) in Villa Volta en de Piranha
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef mignonne het volgende:
Bovendien hebben mn schoonouders twee snelheden geloof ikof stand net-te-langzaam-slenteren of stand we-hebben-nog-vijf-minuten-en-moeten-10-minuten-lopen-en-zombies-achtervolgen-ons-maar-we-gaan-niet-rennen-maar-snelwandelen ofzo
beiden funest voor je bekken iig.
Dat is echt het nadeel van het weekend in ziekenhuizen. Er is dan ergens achter de schermen een dienstdoend-arts die orders geeft en uitslagen bekijkt, maar daar gaat soms best even tijd overheen. Maar als er iets echt niet goed is zijn ze over 't algemeen wel snel ineens, gewoon maar afwachten dus en beetje proberen te ontspannen! Sterktequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl ook al in het ziekenhuis..
Hier gaat het lekker rommelig.
Vanmorgen opeens minder medicatie. VPK zou er achteraan gaan. Maar heb nog niets gehoord.
Misschien ben ik ongeduldig, maar zou zo even een gesprek met een arts wel fijn vinden. 2 CTG's gehad en ga er maar vanuit dat het goed is, omdat ik er niets over hoor, maar terugkoppeling krijg je niet.
Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ze proberen het wel maar in het weekend weinig kans dat het lukt.
Maar het is voor mij nu zo onduidelijk. Wat mag ik wel en wat niet, moet ik in bed blijven?
Naja. L. komt zo dan heb ik weer even aanspraak..
Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!
Het gaat om jou en je kindje en je ligt daar niet vrijwillig! Die rode knop hebben ze je ze zelf gegeven dus mag je er gebruik van maken. Gewoon doen dus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukken![]()
Vooral omdat dit in mijn ogen geen haast heeft..
Curanol voor je hol! Zo wist ik m zelfs vlak na de bevalling nog te onthoudenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:40 schreef SaskiaR het volgende:
Curanolmaar ik heb nu Kruidvat huismerk, werkt ook wel
Curanol of Sperti of neusspray/druppels (ja echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:38 schreef silliegirl het volgende:
Wat wordt hier ook weer wel is genoemd als middeltje bij aambeien?
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Curanol voor je hol! Zo wist ik m zelfs vlak na de bevalling nog te onthouden
Ik moet maandag op controle bij de gyn, zal wel vragen om zo'n zalfje als het dan nog niet minder is, dan hoor ik wel of 't mag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Curanol of Sperti of neusspray/druppels (ja echt! ) .
Maar het enige dat na mijn bevalling hielp was een zalfje van de dokter met lidocaīne erin. Al weet ik niet of je dat mag smeren als je zwanger bent.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij mij waren ze twee maanden na de bevalling weg. Al weet ik niet of dat het hoopgevende antwoord is waar je op wacht.
bij mij binnen 4 dagen. (Had ze enkel pas gekregen na de bevalling)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij mij waren ze twee maanden na de bevalling weg. Al weet ik niet of dat het hoopgevende antwoord is waar je op wacht.
Ik ook op zich, maar als je 5x per dag op de plee zit worden je al bestaande aambeien daar niet blij van...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Vervelend lijkt me dat zeg, aambeien! Ik heb juist een betere stoelgang dan ooit.
Nee, die willen dan juist dat je niet naar de wc gaat. Maarja, hou 't maar is tegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ook op zich, maar als je 5x per dag op de plee zit worden je al bestaande aambeien daar niet blij van...
Naar de Belgische Ardennen gaan ze, dus das niet superver maar niet bepaald naast de deur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:27 schreef Razztwizzle het volgende:
J0cie en Ggil sterkte allebeiwat naar om in het ziekenhuis te moeten zijn.
Ludann dat is ook wel een beetje suf zeg. Gaan ze ver weg, of is het nog te rijden als je wel bevalt als zij op vakantie zijn?
Wij sinds gisteravond weer thuis en als een wonder is m'n misselijkheid ook weer wat afgezakt. Straks boodschappen doen, ik hoef voorlopig geen warm eten dus ik haal wel een berg tomaten en avocado's en wraps en yoghurt en fruit en dan kom ik de week wel door
.
Leuk, Castlefest. Trek je dat nog? Ik zit ook een beetje te zoeken naar activiteiten om me af te leiden, maar Castlefest trek ik niet meer helaas. Lopen over hobbelig gras gaat hem niet meer worden en een rolstoel kan daar niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:57 schreef SaskiaR het volgende:
Dames veel sterkte in 't ziekenhuis![]()
Ik zit te twijfelen of ik zin heb om morgen naar Castlefest te gaan![]()
Zou moeten lukken denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:08 schreef LuDann het volgende:
Leuk, Castlefest. Trek je dat nog? Ik zit ook een beetje te zoeken naar activiteiten om me af te leiden, maar Castlefest trek ik niet meer helaas. Lopen over hobbelig gras gaat hem niet meer worden en een rolstoel kan daar niet.
Ik woon in een middelgrote stad, er is genoeg te doen hier. En omdat man thuis is kunnen we gewoon met de auto, dus dat komt goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zou moeten lukken denk ikIk heb geen last van m'n bekken met lopen enzo, en sowieso natuurlijk vaak tussendoor gaan zitten. We gaan wel met de auto ipv het ov.
Waar woon je ergens? Musea zijn wel leuk, maar ook best vermoeiend qua slenteren.
Filmhuizen hebben vaak de muziek wat zachter staan.
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:13 schreef LuDann het volgende:
Ik woon in een middelgrote stad, er is genoeg te doen hier. En omdat man thuis is kunnen we gewoon met de auto, dus dat komt goed.Filmhuis is te alternatief voor manlief, vrees ik. Die wil naar een luidruchtige actiefilm.
Musea hebben meestal rolstoelen staan, zonder trek ik dat ook niet meer. Ik ben al blij als ik het halverwege de straat haal.
Ant-man willen wij op zich ook nog naartoe. Maar ja, dat moet dan weer IMAX 3D zijn vind hij, en dat is prima normaal gesproken (we hebben een abbo) maar we zijn naar Jurassic World (nostalgie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Wij waren laatst naar Ant-man, best vermakelijk. Overigens doen mijn man en ik vaak dingen apart van elkaar, dus hij kan er altijd alleen naartie natuurlijk. Hoewel ik nu wel liever heb dat ie niet te lang weggaat![]()
Maar wel lief dat jullie veel dingen samen doen!
Echt he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef mignonne het volgende:
LuDann je schoonouders![]()
je hebt een wat verhoogde kans om voor 37 weken te bevallen. Betekent nog niet dat het ook gegarandeerd gaat gebeuren of dat je dan gegarandeerd de 42 weken niet gaat halen. Beetje jammer zo hoor maar idd, zelf weten dan maar.
Jurassic World was ook leuk jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:31 schreef LuDann het volgende:
Ant-man willen wij op zich ook nog naartoe. Maar ja, dat moet dan weer IMAX 3D zijn vind hij, en dat is prima normaal gesproken (we hebben een abbo) maar we zijn naar Jurassic World (nostalgie!) geweest en je wordt haast weggeblazen dan. Plus een paar uur stilzitten vind ik eigenlijk niet te doen meer nu.
Ik doe ook weleens dingen apart van hem (vooral de dingen die hem niet interesseren en die zijn meestal ietwat gerelateerd aan mijn studiegebied, herkenbaar?) maar hij werkt heel erg veel dus als hij vrij is dan doen we dingen samen. Ik heb geen rijbewijs ook, dus we doen andere dingen als hij vrij is dan dat ik alleen zou doen.
Dat heb ik ook sinds ik zwanger benquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Vervelend lijkt me dat zeg, aambeien! Ik heb juist een betere stoelgang dan ooit.
Heb wel veel fibroompjes (van die kleine moedervlekjes op steeltjes ofzo) op mijn romp en in mijn nek. Gaat dat weg na de geboorte?
Kan ik me iets bij voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:36 schreef Bloesem. het volgende:
Ja en dan eigen schuld, dikke bult toch LuDann.. Hadden ze maar geen vakantie moeten boeken.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat mijn schoonouders net na mijn UD terugkomen uit Afrika en dat ik ze heb aangemoedigd om niet om te boekenLaat ons eerst maar even alleen zijn.
Hier is het ook goed in evenwicht hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Jurassic World was ook leuk jaMaar dat 3D hoeft van mij niet zo, ik heb dezelfde ervaring als ik het in 2D zie.
Wij hebben best wel veel verschillende interesses, maar gelukkig ook veel gedeeldeIk hoef er bijv. ook niet altijd bij te zijn als hij naar zijn vrienden (zelf als het een stelletje is, dan ga ik soms wel mee, maar soms ook niet).
En ik ga idd ook wel eens voor mijn werk weg (academische conferenties enzo). Maar eens even zien hoe dat met baby gaat... daar moet mijn man dan maar op passen!
Ik heb ook geen rijbewijs trouwens, is soms wel eens onhandig. Vooral nu, als we nu ergens heen gaan, ga ik toch liever met de auto, dus dan moet mijn man weer rijden. Maar hij heeft een hekel aan autorijden, dus dan voel ik me weer bezwaard...
Ah, herkenning.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook sinds ik zwanger benIk weet niet of het weggaat, maar je kan ze wel weg laten halen geloof ik. Ik ga iig even naar de huisarts ervoor als de baby er is.
Ik heb het wel geprobeerd, maar het was geen succes...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:56 schreef LuDann het volgende:
Lastig dat hij autorijden zo vervelend vindt zeg. Ben je van plan zelf je rijbewijs te halen? Ik wil dat eigenlijk wel, en ik ben nu al zo'n anderhalf jaar aanvalsvrij (epilepsie) dus misschien dat het er straks van gaat komen.
Ik ben ook heel benieuwd of het mij nog zal lukken. Ik heb nog nooit auto gereden en vind het een beetje eng enzo en het lijkt me eigenlijk vrij ingewikkeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar het was geen succes...![]()
![]()
![]()
En ik verwacht ook niet veel te gaan rijden, want we hebben toch geen auto, dus dan is het een beetje zonde van het geld. Dus voorlopig heb ik er geen plannen meer voor.
Ik heb ze ook wist niet dat die dingen fibroompjes heten, je kunt ze idd weg laten halen bij de huisarts (werden hier gewoon geknipt, met een schaar dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Heb wel veel fibroompjes (van die kleine moedervlekjes op steeltjes ofzo) op mijn romp en in mijn nek. Gaat dat weg na de geboorte?
Ja lijkt mij ook stug, maar vorige keer lag ik in een ander ziekenhuis.. En had ik dat ponskaartje al namelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:10 schreef LuDann het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je eerst nog een ponskaartje aan moet maken als je daar bevallend binnenkomt, gestreeptestoel. Als je de eerste hulp bezoekt hoeft dat tenslotte ook niet. Maar je zult de bureaucratische molen geen plezier doen.
Mijn schoonouders hebben net laten weten dat ze ervan uitgaan dat ik wel al bevallen ben als ze op vakantie gaan. Oke, nou dan moet je het zelf weten hoor. Ik ga me er echt niet om laten inleiden in ieder geval.!
Niet altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.
Ik heb maar curanol besteld, ook de tabletten (baadt het niet..)
Ik vind die aambeien stom. Ze gaan toch wel weer weg?![]()
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het gaat om jou en je kindje en je ligt daar niet vrijwillig! Die rode knop hebben ze je ze zelf gegeven dus mag je er gebruik van maken. Gewoon doen dus!
Aaaww Joyciequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.
Dingen die nu op de planning staan zijn. Vanavond nog een CTG, want de baby was vanmorgen te rustig in het eerste deel van de CTG en vanavond weer urine sparen voor 24 uur.
Ik heb nu al een hekel aan de CTG. Ten eerste lig in een uur stil dat ding vast te houden omdat ze anders de hartslag niet goed kunnen meten. En ik word er onzeker van. Ik voel de baby net zo als anders, maar door zon CTG ga ik twijfelen of dat genoeg is. Want ze vinden haar blijkbaar te rustig (concludeer ik dan weer uit wag de VPK zegt).
VPK was het wel met me eens toen ik bovenstaande zei. En ze zei ook vertrouw op je buik, jij voelt haar. En als jij iets anders voelt als anders moet je het altijd aangeven.
Dames die langer in het ziekenhuis hebben gelegen.. Komt er een moment waarop het makkelijker wordt? Voor nu heb ik het gevoel dat ik het nog geen 2 dagen meer ga volhouden. Vanmorgen kwam L. binnen en was het janken. Toen ging hij weg.. Janken. Nu ben ik alleen.. Janken..
Ohnee! Nu ben ik bangquote:
in het ziekenhuis werd ik steeds vergeten..... belde eigenlijk weinig, maar als ik dan eens belde moest ik nog vier keer bellen om de hulp te krijgen, want ze kwamen zo terug.... (not).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohnee! Nu ben ik bang![]()
Goed dat je je eigen ruimte zoekt stippel.
Hopelijk gaat het snel beter! Eerste periode lijkt me ook vemoeiend, zeker als je zelf nog herstellende bent!
En seriously? Foto's van je aambeien?![]()
Afleiding werkte voor mij het beste. Dutjes doen, blije tv programma's kijken waarbij je hersens niets hoeven te doen zoals Say yes to the dress, kletsen met de buurvrouw en de verpleegsters. En kleuren in een tekenboek was wonderbaarlijk rustgevend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.
Dingen die nu op de planning staan zijn. Vanavond nog een CTG, want de baby was vanmorgen te rustig in het eerste deel van de CTG en vanavond weer urine sparen voor 24 uur.
Ik heb nu al een hekel aan de CTG. Ten eerste lig in een uur stil dat ding vast te houden omdat ze anders de hartslag niet goed kunnen meten. En ik word er onzeker van. Ik voel de baby net zo als anders, maar door zon CTG ga ik twijfelen of dat genoeg is. Want ze vinden haar blijkbaar te rustig (concludeer ik dan weer uit wag de VPK zegt).
VPK was het wel met me eens toen ik bovenstaande zei. En ze zei ook vertrouw op je buik, jij voelt haar. En als jij iets anders voelt als anders moet je het altijd aangeven.
Dames die langer in het ziekenhuis hebben gelegen.. Komt er een moment waarop het makkelijker wordt? Voor nu heb ik het gevoel dat ik het nog geen 2 dagen meer ga volhouden. Vanmorgen kwam L. binnen en was het janken. Toen ging hij weg.. Janken. Nu ben ik alleen.. Janken..
Jaaaaa foto's!!! en ik ben best een beetje jaloersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:
Echo was tof![]()
![]()
baby lag heel eigenwijs dubbelgevouwen met voet tegen voorhoofd en arm voor z'n gezicht
Maar de echoscopiste nam de tijd, en ik heb een aantal prachtige foto's!
Op wie hij lijkt is nog onduidelijkGeen overduidelijke dingen gezien. Wel spekwangen
![]()
Zo even wat foto's uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Ik vond m ook op Max lijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef mignonne het volgende:
oooooohwat een mooi zoet snoetje heeft ie pinq! Hij heeft jouw mond denk ik
en ik vind hem net zo'n dromerig profieltje hebben als je oudste!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik vond m ook op Max lijken![]()
Maar die lijkt t meest op z'n vader, dus dat is wel krom dan :'D
Dat frommelmondje oooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:34 schreef pinquit het volgende:
We hebben zelfs twee lachjes op filmIk wist helemaal niet dat ze dat deden in de buik
van die slaaplachjes *verliefd*
beetje groot geloof ik:Ohhh op die bovenste lijkt ie op je grote! En je grote lijkt veel op jou ook ja, dus niet alleen maar op z'n vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeg ik, dat is zo'n beetje een kloon van je volgens mij
<3
Positief aambeiverhaal: een week na de bevalling was nr 1 weg en nr 2 is nu bijna weg. Met dank aan Curanol (zalf en tabletten, hoewel ik de tabletten nu niet meer slik)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.
Ik heb maar curanol besteld, ook de tabletten (baadt het niet..)
Ik vind die aambeien stom. Ze gaan toch wel weer weg?![]()
Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jouquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:24 schreef LuDann het volgende:
Hier ook nog even een dikke knuffel voor Stippel, wat rot dat het zo'n zware start is.![]()
Pinq en Cassandra: superleuk die echo's joh!![]()
Wij zijn vandaag naar een park geweest in plaats van een museum. Hebben zelfs even geminigolfd (mini gegolfd?).Ging verbazingwekkend goed nog! Heel rustig aan gedaan en bij elke hole even op het bankje gezeten.
Wel dik verloren, golfen is verdomd lastig met die buik.
Dank je. Heb manlief wel alle balletjes laten oprapen en neerleggen elke keer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren.
We waren op het juiste moment op de juiste plaats zeg maar!
We blijven nog minimaal tot morgen ivm de cyste die ze willen laten controleren door de kinderradioloog en dan horen we meer!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 08:49 schreef Ggirl het volgende:
Meld.. Met baby uit de buik! Vannacht om 01.00 spontane weeën, om 04.00 4 cm ontsluiting, met het overstappen van bed braken de vliezen en om 06.18 is onze zoonGefeliciteerd! Prachtige namen heeft hij gekregen 😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren.
We waren op het juiste moment op de juiste plaats zeg maar!
We blijven nog minimaal tot morgen ivm de cyste die ze willen laten controleren door de kinderradioloog en dan horen we meer!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Haha ik zie het al helemaal voor me, een baby-in-buik competition tussen je twee menerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:41 schreef Daui het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby (buiten haken wat mijn moeder mij nu aan het leren is). Spullen op je buik leggen en kijken hoelang het duurt voordat iemand er tegen aan gaat schoppen. Geen zware spullen hoor. Gewoon mijn ereader
Ze kunnen het er nog niet vanaf schoppen
Moet je blijven liggen of kan je met de rolstoel naar buitenquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl, gefeliciteerd!!
Stippel, dat is allemaal niet niks.. heel veel sterkte
Hier begint het ziekenhuis nog niet te wennen. Net wel lekker een dutje gedaan.
Vanmorgen wel weer medicatie erbij omdat de onderdruk te hoog blijft. Dus hopelijk slaat dat snel aan, ben ook erg beniet naar de uitslag van de urine morgen.. Moet nog 6 uurtjes sparen!
L. gaat morgen we gewoon op route. En dat voelt heel dubbel. Ene kant denk ik ja, dit kan zo nog weken duren. En aan de andere kant heb ik hem het liefst wat dichterbij als Duitsland..
Beetje een lastige situatie, waarvan we wisten dat hij zou komen..
Verder ziet het er heerlijk uit buiten en zou ik een moord doen haast voor 15 min buitenlucht!
Ik mag niet van de kamer af. Alleen toilet en douche.. voor de rest bedrust. En af en toe even op een stoel zitten..quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:16 schreef Daui het volgende:
[..]
Moet je blijven liggen of kan je met de rolstoel naar buiten
Misschien een geruststelling: een vriendin van mij hebben ze de bevlling kunnen uitstellen tot haar kerel terug was van zijn baggerplatform offshore van Australie (drie dagen reizen)...en haar situatie was behoorlijk kritiek (al zouden ze haar leven en dat van de baby natuurlijk niet echt in gevaar hebben gebracht).quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl, gefeliciteerd!!
Stippel, dat is allemaal niet niks.. heel veel sterkte
Hier begint het ziekenhuis nog niet te wennen. Net wel lekker een dutje gedaan.
Vanmorgen wel weer medicatie erbij omdat de onderdruk te hoog blijft. Dus hopelijk slaat dat snel aan, ben ook erg beniet naar de uitslag van de urine morgen.. Moet nog 6 uurtjes sparen!
L. gaat morgen we gewoon op route. En dat voelt heel dubbel. Ene kant denk ik ja, dit kan zo nog weken duren. En aan de andere kant heb ik hem het liefst wat dichterbij als Duitsland..
Beetje een lastige situatie, waarvan we wisten dat hij zou komen..
Verder ziet het er heerlijk uit buiten en zou ik een moord doen haast voor 15 min buitenlucht!
Een positief bericht is zeker welkom! En dit is zeker een geruststelling. Ondertussen heeft hij net zijn werk gebeld. En die zijn nu op de hoogtequote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien een geruststelling: een vriendin van mij hebben ze de bevlling kunnen uitstellen tot haar kerel terug was van zijn baggerplatform offshore van Australie (drie dagen reizen)...en haar situatie was behoorlijk kritiek (al zouden ze haar leven en dat van de baby natuurlijk niet echt in gevaar hebben gebracht).
Dan lukt Duitsland vast, mocht het nodig zijn!Sterkte
Wow, superquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
Een berichtje met geweldig nieuws via een omweg![]()
![]()
![]()
Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft![]()
![]()
alleen de internet/inlogverbinding werkt niet zo mee, vandaar dat ik het meld
![]()
Lieve lieve Groofs nogmaals van harte, ik ben zķ ontzettend blij voor je!!![]()
Wat gaaf!!! Een kleintje erbij, zo leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft![]()
![]()
![]()
Joehoe, wat onwijs tof!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wat tof!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, ik had ze al met 12 weken zwangerschap omdat bij mij ineens alles stagneerde. En toen kwam daar een moment dat ik á la bevalling alles op alles heb gezet om het eruit te krijgen. Met die aambeien uiteraard als gevolg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohnee! Nu ben ik bang![]()
Goed dat je je eigen ruimte zoekt stippel.
Hopelijk gaat het snel beter! Eerste periode lijkt me ook vemoeiend, zeker als je zelf nog herstellende bent!
En seriously? Foto's van je aambeien?![]()
Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopenquote:
W00000t!! Groofsken wat cool!!! Gefeliciteerd stoere moeder!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt goed! hou je ons morgen op de hoogte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopen
Ik heb deze week van 2 dames van de thuismonitoring gehoord dat ze m'n buik groter vonden dan vorige week dus dat geeft hoop!
Tuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! hou je ons morgen op de hoogte?
Oh heerlijkquote:
Oh MM potverdikkie, sterktequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.
Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden. Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.
Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
He shit, wat een tegenvallerquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.
Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden. Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.
Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
Dat had ik ook MM, ik werd ook ingeleid door debiel hoge bloeddruk, maar ik had echt 0 klachten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef mousemicky het volgende:
Ik lig te wachten op bloeduitslagen en vriendlief. Het stomme is dat ik me prima voel. De bloeddrukmeter zegt echter wat anders...
Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook even een update.
Vanmorgen bezoek gehad van o.a mijn eigen gynaecoloog en nog een andere arts.
De uitslag van de urine van gisteren was nog niet binnen. Die hoor ik later in de ochtend. De bloeduitslagen van vrijdag waren wel allemaal goed.
Voorlopig lig ik hier wel omdat er toch sprake is van zwangerschapsvergiftiging, al is het mild. En ze willen de bloeddruk goed in de gaten houden omdat die best schommelt.. onderdrukken variëren van 95 tot 105. Heb er nu sinds gisteren dan ook een pilletje bij.
Verder is het plan nu elke maandag en donderdag bloedprikken (behalve vandaag omdat het vorige week 2 keer kort op elkaar is gebeurt) en in ieder geval ook op die 2 momenten een portie urine inleveren. De bloeddruk wordt zo'n 4 keer per dag gemeten en elke ochtend een CTG.
Verder krijg ik van de week een echo van mijn hart door de achtergrond met cardiomyophatie van mijn vader. Zon 2 jaar geleden heb ik daar onderzoek voor gehad. Maar het is iets wat ze nu gewoon even willen checken zodat mocht daar wel wat veranderd zijn ze het weten .. Niet dat ze iets verwachten. Maar wel dat ze er op in kunnen spelen mocht het nodig zijn.
Verder moet ik goed aangeven hoe ik me voel. En eigenlijk voel ik me goed en heb ik nergens last van (wat dus het veradelijke kan zijn bij Pre-eclampsie zei de VPK).
Bedrust heb ik nog wel. Al mag ik wel af en toe aan tafel gaan zitten en in mijn kamer lopen. Maar de gang en verder is verboden terrein voorlopig!
Ik heb wel wat meer rust. Ik begin me een beetje te berusten in het feit dat ik hier moet zijn, en hier voorlopig ook nog ben. En dat dit nu de beste plek is om er voor te zorgen dat ons meisje zolang mogelijk in de buik blijft.. mijn hoop is een septemberkindje. Of dat haalbaar is, dat weet niemand nu. Morgen 32 weken, daar willen we nog wel wat tijd bij!
Dat weet ik niet zo goed. Weet dat hier eel de grens ligt op met 32 weken hier bevallen en daarvoor in het Radboud. Dus dat daar een grens ligt dat is wel zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:54 schreef Daui het volgende:
[..]
Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?
Voel je je al iets rustiger? Ik duim voor een september meisje. En elke dag is er eentje waar in ze zich verder kan ontwikkelen. Krijg je ook longrijping injecties?
we kunnen elkaar de handen schudden!quote:
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:08 schreef LuDann het volgende:
Dikke knuffel voor Stippel, het is allemaal niet niks ook.
Streepjes voor Groofsken, wat tof!
Succes MM, wat jammer dat je ingeleid moet worden. Maar die 37 weken heb je gehaald, dat is ook wat waard.
Joycie, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb er maar een week gelegen en vond dat al erg vervelend. Laat staan dat je geen einddatum weet.
MB, veel succes vandaag bij de echo, ik duim dat je kleintje weer lekker gegroeid is.
Nou iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef SaskiaR het volgende:
Oef meiden... gaat lekker zo![]()
Beterschap envoor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |