Ik vond m ook op Max lijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef mignonne het volgende:
oooooohwat een mooi zoet snoetje heeft ie pinq! Hij heeft jouw mond denk ik
en ik vind hem net zo'n dromerig profieltje hebben als je oudste!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik vond m ook op Max lijken![]()
Maar die lijkt t meest op z'n vader, dus dat is wel krom dan :'D
Dat frommelmondje oooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:34 schreef pinquit het volgende:
We hebben zelfs twee lachjes op filmIk wist helemaal niet dat ze dat deden in de buik
van die slaaplachjes *verliefd*
beetje groot geloof ik:Ohhh op die bovenste lijkt ie op je grote! En je grote lijkt veel op jou ook ja, dus niet alleen maar op z'n vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeg ik, dat is zo'n beetje een kloon van je volgens mij
<3
Positief aambeiverhaal: een week na de bevalling was nr 1 weg en nr 2 is nu bijna weg. Met dank aan Curanol (zalf en tabletten, hoewel ik de tabletten nu niet meer slik)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.
Ik heb maar curanol besteld, ook de tabletten (baadt het niet..)
Ik vind die aambeien stom. Ze gaan toch wel weer weg?![]()
Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jouquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:24 schreef LuDann het volgende:
Hier ook nog even een dikke knuffel voor Stippel, wat rot dat het zo'n zware start is.![]()
Pinq en Cassandra: superleuk die echo's joh!![]()
Wij zijn vandaag naar een park geweest in plaats van een museum. Hebben zelfs even geminigolfd (mini gegolfd?).Ging verbazingwekkend goed nog! Heel rustig aan gedaan en bij elke hole even op het bankje gezeten.
Wel dik verloren, golfen is verdomd lastig met die buik.
Dank je. Heb manlief wel alle balletjes laten oprapen en neerleggen elke keer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren.
We waren op het juiste moment op de juiste plaats zeg maar!
We blijven nog minimaal tot morgen ivm de cyste die ze willen laten controleren door de kinderradioloog en dan horen we meer!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 08:49 schreef Ggirl het volgende:
Meld.. Met baby uit de buik! Vannacht om 01.00 spontane weeën, om 04.00 4 cm ontsluiting, met het overstappen van bed braken de vliezen en om 06.18 is onze zoonGefeliciteerd! Prachtige namen heeft hij gekregen 😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren.
We waren op het juiste moment op de juiste plaats zeg maar!
We blijven nog minimaal tot morgen ivm de cyste die ze willen laten controleren door de kinderradioloog en dan horen we meer!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |