Curanol voor je hol! Zo wist ik m zelfs vlak na de bevalling nog te onthoudenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:40 schreef SaskiaR het volgende:
Curanolmaar ik heb nu Kruidvat huismerk, werkt ook wel
Curanol of Sperti of neusspray/druppels (ja echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:38 schreef silliegirl het volgende:
Wat wordt hier ook weer wel is genoemd als middeltje bij aambeien?
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Curanol voor je hol! Zo wist ik m zelfs vlak na de bevalling nog te onthouden
Ik moet maandag op controle bij de gyn, zal wel vragen om zo'n zalfje als het dan nog niet minder is, dan hoor ik wel of 't mag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Curanol of Sperti of neusspray/druppels (ja echt! ) .
Maar het enige dat na mijn bevalling hielp was een zalfje van de dokter met lidocaïne erin. Al weet ik niet of je dat mag smeren als je zwanger bent.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij mij waren ze twee maanden na de bevalling weg. Al weet ik niet of dat het hoopgevende antwoord is waar je op wacht.
bij mij binnen 4 dagen. (Had ze enkel pas gekregen na de bevalling)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij mij waren ze twee maanden na de bevalling weg. Al weet ik niet of dat het hoopgevende antwoord is waar je op wacht.
Ik ook op zich, maar als je 5x per dag op de plee zit worden je al bestaande aambeien daar niet blij van...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Vervelend lijkt me dat zeg, aambeien! Ik heb juist een betere stoelgang dan ooit.
Nee, die willen dan juist dat je niet naar de wc gaat. Maarja, hou 't maar is tegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ook op zich, maar als je 5x per dag op de plee zit worden je al bestaande aambeien daar niet blij van...
Naar de Belgische Ardennen gaan ze, dus das niet superver maar niet bepaald naast de deur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:27 schreef Razztwizzle het volgende:
J0cie en Ggil sterkte allebeiwat naar om in het ziekenhuis te moeten zijn.
Ludann dat is ook wel een beetje suf zeg. Gaan ze ver weg, of is het nog te rijden als je wel bevalt als zij op vakantie zijn?
Wij sinds gisteravond weer thuis en als een wonder is m'n misselijkheid ook weer wat afgezakt. Straks boodschappen doen, ik hoef voorlopig geen warm eten dus ik haal wel een berg tomaten en avocado's en wraps en yoghurt en fruit en dan kom ik de week wel door
.
Leuk, Castlefest. Trek je dat nog? Ik zit ook een beetje te zoeken naar activiteiten om me af te leiden, maar Castlefest trek ik niet meer helaas. Lopen over hobbelig gras gaat hem niet meer worden en een rolstoel kan daar niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:57 schreef SaskiaR het volgende:
Dames veel sterkte in 't ziekenhuis![]()
Ik zit te twijfelen of ik zin heb om morgen naar Castlefest te gaan![]()
Zou moeten lukken denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:08 schreef LuDann het volgende:
Leuk, Castlefest. Trek je dat nog? Ik zit ook een beetje te zoeken naar activiteiten om me af te leiden, maar Castlefest trek ik niet meer helaas. Lopen over hobbelig gras gaat hem niet meer worden en een rolstoel kan daar niet.
Ik woon in een middelgrote stad, er is genoeg te doen hier. En omdat man thuis is kunnen we gewoon met de auto, dus dat komt goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zou moeten lukken denk ikIk heb geen last van m'n bekken met lopen enzo, en sowieso natuurlijk vaak tussendoor gaan zitten. We gaan wel met de auto ipv het ov.
Waar woon je ergens? Musea zijn wel leuk, maar ook best vermoeiend qua slenteren.
Filmhuizen hebben vaak de muziek wat zachter staan.
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:13 schreef LuDann het volgende:
Ik woon in een middelgrote stad, er is genoeg te doen hier. En omdat man thuis is kunnen we gewoon met de auto, dus dat komt goed.Filmhuis is te alternatief voor manlief, vrees ik. Die wil naar een luidruchtige actiefilm.
Musea hebben meestal rolstoelen staan, zonder trek ik dat ook niet meer. Ik ben al blij als ik het halverwege de straat haal.
Ant-man willen wij op zich ook nog naartoe. Maar ja, dat moet dan weer IMAX 3D zijn vind hij, en dat is prima normaal gesproken (we hebben een abbo) maar we zijn naar Jurassic World (nostalgie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Wij waren laatst naar Ant-man, best vermakelijk. Overigens doen mijn man en ik vaak dingen apart van elkaar, dus hij kan er altijd alleen naartie natuurlijk. Hoewel ik nu wel liever heb dat ie niet te lang weggaat![]()
Maar wel lief dat jullie veel dingen samen doen!
Echt he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef mignonne het volgende:
LuDann je schoonouders![]()
je hebt een wat verhoogde kans om voor 37 weken te bevallen. Betekent nog niet dat het ook gegarandeerd gaat gebeuren of dat je dan gegarandeerd de 42 weken niet gaat halen. Beetje jammer zo hoor maar idd, zelf weten dan maar.
Jurassic World was ook leuk jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:31 schreef LuDann het volgende:
Ant-man willen wij op zich ook nog naartoe. Maar ja, dat moet dan weer IMAX 3D zijn vind hij, en dat is prima normaal gesproken (we hebben een abbo) maar we zijn naar Jurassic World (nostalgie!) geweest en je wordt haast weggeblazen dan. Plus een paar uur stilzitten vind ik eigenlijk niet te doen meer nu.
Ik doe ook weleens dingen apart van hem (vooral de dingen die hem niet interesseren en die zijn meestal ietwat gerelateerd aan mijn studiegebied, herkenbaar?) maar hij werkt heel erg veel dus als hij vrij is dan doen we dingen samen. Ik heb geen rijbewijs ook, dus we doen andere dingen als hij vrij is dan dat ik alleen zou doen.
Dat heb ik ook sinds ik zwanger benquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Vervelend lijkt me dat zeg, aambeien! Ik heb juist een betere stoelgang dan ooit.
Heb wel veel fibroompjes (van die kleine moedervlekjes op steeltjes ofzo) op mijn romp en in mijn nek. Gaat dat weg na de geboorte?
Kan ik me iets bij voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:36 schreef Bloesem. het volgende:
Ja en dan eigen schuld, dikke bult toch LuDann.. Hadden ze maar geen vakantie moeten boeken.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat mijn schoonouders net na mijn UD terugkomen uit Afrika en dat ik ze heb aangemoedigd om niet om te boekenLaat ons eerst maar even alleen zijn.
Hier is het ook goed in evenwicht hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Jurassic World was ook leuk jaMaar dat 3D hoeft van mij niet zo, ik heb dezelfde ervaring als ik het in 2D zie.
Wij hebben best wel veel verschillende interesses, maar gelukkig ook veel gedeeldeIk hoef er bijv. ook niet altijd bij te zijn als hij naar zijn vrienden (zelf als het een stelletje is, dan ga ik soms wel mee, maar soms ook niet).
En ik ga idd ook wel eens voor mijn werk weg (academische conferenties enzo). Maar eens even zien hoe dat met baby gaat... daar moet mijn man dan maar op passen!
Ik heb ook geen rijbewijs trouwens, is soms wel eens onhandig. Vooral nu, als we nu ergens heen gaan, ga ik toch liever met de auto, dus dan moet mijn man weer rijden. Maar hij heeft een hekel aan autorijden, dus dan voel ik me weer bezwaard...
Ah, herkenning.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook sinds ik zwanger benIk weet niet of het weggaat, maar je kan ze wel weg laten halen geloof ik. Ik ga iig even naar de huisarts ervoor als de baby er is.
Ik heb het wel geprobeerd, maar het was geen succes...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:56 schreef LuDann het volgende:
Lastig dat hij autorijden zo vervelend vindt zeg. Ben je van plan zelf je rijbewijs te halen? Ik wil dat eigenlijk wel, en ik ben nu al zo'n anderhalf jaar aanvalsvrij (epilepsie) dus misschien dat het er straks van gaat komen.
Ik ben ook heel benieuwd of het mij nog zal lukken. Ik heb nog nooit auto gereden en vind het een beetje eng enzo en het lijkt me eigenlijk vrij ingewikkeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar het was geen succes...![]()
![]()
![]()
En ik verwacht ook niet veel te gaan rijden, want we hebben toch geen auto, dus dan is het een beetje zonde van het geld. Dus voorlopig heb ik er geen plannen meer voor.
Ik heb ze ook wist niet dat die dingen fibroompjes heten, je kunt ze idd weg laten halen bij de huisarts (werden hier gewoon geknipt, met een schaar dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:37 schreef LuDann het volgende:
Heb wel veel fibroompjes (van die kleine moedervlekjes op steeltjes ofzo) op mijn romp en in mijn nek. Gaat dat weg na de geboorte?
Ja lijkt mij ook stug, maar vorige keer lag ik in een ander ziekenhuis.. En had ik dat ponskaartje al namelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:10 schreef LuDann het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je eerst nog een ponskaartje aan moet maken als je daar bevallend binnenkomt, gestreeptestoel. Als je de eerste hulp bezoekt hoeft dat tenslotte ook niet. Maar je zult de bureaucratische molen geen plezier doen.
Mijn schoonouders hebben net laten weten dat ze ervan uitgaan dat ik wel al bevallen ben als ze op vakantie gaan. Oke, nou dan moet je het zelf weten hoor. Ik ga me er echt niet om laten inleiden in ieder geval.!
Niet altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.
Ik heb maar curanol besteld, ook de tabletten (baadt het niet..)
Ik vind die aambeien stom. Ze gaan toch wel weer weg?![]()
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het gaat om jou en je kindje en je ligt daar niet vrijwillig! Die rode knop hebben ze je ze zelf gegeven dus mag je er gebruik van maken. Gewoon doen dus!
Aaaww Joyciequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.
Dingen die nu op de planning staan zijn. Vanavond nog een CTG, want de baby was vanmorgen te rustig in het eerste deel van de CTG en vanavond weer urine sparen voor 24 uur.
Ik heb nu al een hekel aan de CTG. Ten eerste lig in een uur stil dat ding vast te houden omdat ze anders de hartslag niet goed kunnen meten. En ik word er onzeker van. Ik voel de baby net zo als anders, maar door zon CTG ga ik twijfelen of dat genoeg is. Want ze vinden haar blijkbaar te rustig (concludeer ik dan weer uit wag de VPK zegt).
VPK was het wel met me eens toen ik bovenstaande zei. En ze zei ook vertrouw op je buik, jij voelt haar. En als jij iets anders voelt als anders moet je het altijd aangeven.
Dames die langer in het ziekenhuis hebben gelegen.. Komt er een moment waarop het makkelijker wordt? Voor nu heb ik het gevoel dat ik het nog geen 2 dagen meer ga volhouden. Vanmorgen kwam L. binnen en was het janken. Toen ging hij weg.. Janken. Nu ben ik alleen.. Janken..
Ohnee! Nu ben ik bangquote:
in het ziekenhuis werd ik steeds vergeten..... belde eigenlijk weinig, maar als ik dan eens belde moest ik nog vier keer bellen om de hulp te krijgen, want ze kwamen zo terug.... (not).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohnee! Nu ben ik bang![]()
Goed dat je je eigen ruimte zoekt stippel.
Hopelijk gaat het snel beter! Eerste periode lijkt me ook vemoeiend, zeker als je zelf nog herstellende bent!
En seriously? Foto's van je aambeien?![]()
Afleiding werkte voor mij het beste. Dutjes doen, blije tv programma's kijken waarbij je hersens niets hoeven te doen zoals Say yes to the dress, kletsen met de buurvrouw en de verpleegsters. En kleuren in een tekenboek was wonderbaarlijk rustgevend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De VPK is langs geweest vanmorgen/middag. De arts had haar beloofd of vandaag iig nog even bij mij langs te komen.
Dingen die nu op de planning staan zijn. Vanavond nog een CTG, want de baby was vanmorgen te rustig in het eerste deel van de CTG en vanavond weer urine sparen voor 24 uur.
Ik heb nu al een hekel aan de CTG. Ten eerste lig in een uur stil dat ding vast te houden omdat ze anders de hartslag niet goed kunnen meten. En ik word er onzeker van. Ik voel de baby net zo als anders, maar door zon CTG ga ik twijfelen of dat genoeg is. Want ze vinden haar blijkbaar te rustig (concludeer ik dan weer uit wag de VPK zegt).
VPK was het wel met me eens toen ik bovenstaande zei. En ze zei ook vertrouw op je buik, jij voelt haar. En als jij iets anders voelt als anders moet je het altijd aangeven.
Dames die langer in het ziekenhuis hebben gelegen.. Komt er een moment waarop het makkelijker wordt? Voor nu heb ik het gevoel dat ik het nog geen 2 dagen meer ga volhouden. Vanmorgen kwam L. binnen en was het janken. Toen ging hij weg.. Janken. Nu ben ik alleen.. Janken..
Jaaaaa foto's!!! en ik ben best een beetje jaloersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:
Echo was tof![]()
![]()
baby lag heel eigenwijs dubbelgevouwen met voet tegen voorhoofd en arm voor z'n gezicht
Maar de echoscopiste nam de tijd, en ik heb een aantal prachtige foto's!
Op wie hij lijkt is nog onduidelijkGeen overduidelijke dingen gezien. Wel spekwangen
![]()
Zo even wat foto's uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |