abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154806887
Hier een berichtje vanuit het ziekenhuis.. De uitslag van de 24uursurine was niet goed. En er is toch sprake van een milde zwangerschapsvergiftiging. Moest vanavond gelijk komen voor opname.

L. is net naar huis. Wat een klote gevoel is dat!

Vanavond nog weinig wijzer geworden. Wel een CTG gehad, die volgens mij gewoon goed was. Temperatuur goed, bloeddruk 130/86.. wel al een infuus geprikt maar nergens op aangesloten verder.
Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid.
Ik weet dat dit nu het beste is, maar het komt, toch nog, heel onverwachts!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154806938
Joycie, wat vervelend :* Ik heb bij Sticker ook pe gehad, als je vragen hebt staan mijn pm/dm voor je open. Hoe ver ben je nu?
pi_154806992
Ahhh Joycie, wat balen :* Veel sterkte daar en ik hoop dat snel duidelijk wordt hoe en wat.
pi_154807029
He bah Joycie! Veel sterkte!
pi_154807171
Hè Joycie, wat ontzettend rot. Sterkte!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:04:15 #56
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154807242
Sterkte Joycie :* wat ontzettend kut!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154807304
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef L-E het volgende:
Joycie, wat vervelend :* Ik heb bij Sticker ook pe gehad, als je vragen hebt staan mijn pm/dm voor je open. Hoe ver ben je nu?
Ik ben vandaag 31+3 :) Ik hou het in mijn gedachte, nu weet ik nog zo weinig dat ik eigenlijk niet weet waar over na te denken. Ik voel me ook helemaal niet ziek.. Zo gek.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:15:00 #58
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154807641
Vervelend Joycie! ;( :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154807722
Bah wat naar joycie, veel sterkte
pi_154807770
Joycie wat balen ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154807848
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag 31+3 :) Ik hou het in mijn gedachte, nu weet ik nog zo weinig dat ik eigenlijk niet weet waar over na te denken. Ik voel me ook helemaal niet ziek.. Zo gek.
Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigens ;)

Stel zo veel mogelijk vragen aan de arts en/of verpleegkundige. Ik vond het heel fijn dat er op een zeker moment een verloskundige was die eens niet alles zo positief mogelijk benaderde maar gewoon zei: 'In theorie kun je de 37 weken halen. Maar gezien het verloop denken we allemaal dat dat niet het geval zal zijn.' Niet leuk om te horen, maar sloot wel aan bij wat ik zelf ook al dacht en voelde, en dat gaf rust. Ik heb alles gelezen wat er over te lezen viel, ik wist dus ook goed wat de complicaties waren, en hoe eea behandeld moest.

Dat infuus kan protocol zijn, dat kun je nu ook gewoon nog even vragen aan de vpk hoor :)
pi_154807851
Wat rot Joycie, sterkte! Hoop dat je snel meer weet morgen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:27:01 #63
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154807985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gesloopt. Uren door Rotterdam geslenterd om te winkelen. De vrouw van mn pa wilde een shoppingspree en ze heeft zich idd uitgeleefd :o we zijn gruwelijk verwend O+ O+ wiegbeddengoed, ledikantbeddengoed, kleertjes, fijne slofjes enz ♡♡
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.

Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijk :D hoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
Leuk zeg!
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan? :9~
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:28:49 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154808040
Joyce, ik ben zelf tijdens het opsparen van de 24-uurs urine opgenomen geweest. En ook toen had ik al een waakinfuus en zelfs ook al medicatie naast mijn bed klaar staan. Ik vond dat toen best wel beangstigend, ook omdat blijkbaar het lab bepaalde of ik ziek was, ongeacht hoe ik mijzelf voelde.

Hier was het trouwens loos alarm gelukkig, na 24 uur waren de waardes net ietsjepietsje lager dus ik mocht weer gaan.

Veel sterkte, hopelijk kan je kleintje nog een tijdje blijven zitten :*
pi_154808131
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Leuk zeg!
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan? :9~
H&M :)

Joycie wat naar :{ :*
:)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 00:07:32 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154809103
Stippel gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, wat een droppie is het O+

Joycie veel sterkte!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154809559
Ach Joycie, wat ontzettend klote zeg. :{ Dikke knuffel en veel sterkte.
pi_154809810
Joyce :*
pi_154811521
Joycie wat ontzettend naar en geschrokken moeten jullie zijn.
Weinig rustige momenten zo in deze weken van de zwangerschap.

Het stomme van je niet ziek voelen en het toch beginnend zijn rijmt soms niet met je hartje en verstand.
Gelukkig zitten ze er super boven op! want erger zou zijn als je er ongemerkt door mee zou lopen.

Ik wens je veel sterkte :*
Schudden voor gebruik
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 05:22:20 #70
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154812669
Joycie, ik hoop voor je dat de kleine nog lekker mag blijven zitten! Sterkte!
pi_154812963
Wat rot Joycie, sterkte daar :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154813069
Joycie :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154813082
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigens ;)

Stel zo veel mogelijk vragen aan de arts en/of verpleegkundige. Ik vond het heel fijn dat er op een zeker moment een verloskundige was die eens niet alles zo positief mogelijk benaderde maar gewoon zei: 'In theorie kun je de 37 weken halen. Maar gezien het verloop denken we allemaal dat dat niet het geval zal zijn.' Niet leuk om te horen, maar sloot wel aan bij wat ik zelf ook al dacht en voelde, en dat gaf rust. Ik heb alles gelezen wat er over te lezen viel, ik wist dus ook goed wat de complicaties waren, en hoe eea behandeld moest.

Dat infuus kan protocol zijn, dat kun je nu ook gewoon nog even vragen aan de vpk hoor :)
Dat voelt ook gek, maar ik weet ook dat ik nergens anders nu beter af ben. En ze het hier allemaal goed in de gaten kunnen houden.
Ik hoop vandaag een arts te zien, maar opgenomen worden zo in het weekend schijnt daar niet zo voordelig voor te zijn. Dus ik wacht het af.
pi_154813096
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:
Joyce, ik ben zelf tijdens het opsparen van de 24-uurs urine opgenomen geweest. En ook toen had ik al een waakinfuus en zelfs ook al medicatie naast mijn bed klaar staan. Ik vond dat toen best wel beangstigend, ook omdat blijkbaar het lab bepaalde of ik ziek was, ongeacht hoe ik mijzelf voelde.

Hier was het trouwens loos alarm gelukkig, na 24 uur waren de waardes net ietsjepietsje lager dus ik mocht weer gaan.

Veel sterkte, hopelijk kan je kleintje nog een tijdje blijven zitten :*
Ik vind het vooral beangstigend dat wanneer ik niet zo streng onder controle zou staan ik dit gewoon niet opgemerkt zou hebben. Of in ieder geval een heel stuk later.
pi_154813366
Joycie, dat is ff schrikken! :*
pi_154813455
Joycie, ziekenhuis boks! Gisteren controle gehad en ze wilden me graag een nachtje hier houden voor urine, bloeddruk en weet ik nog wat allemaal! Gelukkig mocht mijn meneer ook blijven slapen..
Lig nu al 'n uur aan de ctg die lekker vermeubeld word.. Ze wilden gisteren 'voelen' of de me niet al konden inleiden maar dat heb ik gelukkig nog kunnen uitstellen, eerst maar eens t bloed en urine afwachten dadelijk!
pi_154813714
He ook al zo'n situatie, dat is vervelend ggirl :* hopelijk zijn bloed en urine okay.

Mijn bekken sputtert een beetje vandaag. Of eigenlijk mijn schaambeen vooral. Alsof er een enorme druk van binnenuit achter mn schaambeen zit. Krijg je dr van I guess, om zoveel te lopen of slenteren eigk op een dag... Ik twijfel wel een beetje over de Efteling nu :') mn schoonouders wilden ons meenemen maar ik twijfel een beetje of dat handig is. We gaan het zien.

Over 2 weken afspraak bij de gyn, ben benieuwd wat zij allemaal te zeggen heeft over mijn gezemel over de bevalling. Ik neem in elk geval een printje van mn document mee zodat k alle relevante wetgeving en weet ik het bij de hand heb.
pi_154813755
Boh, Ggirl ook! Sterktr dames :*

Pas je niet nog in zon kindertrekzitje mignon? :P of rolstoeltje halen! Efteling! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154813796
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:39 schreef pinquit het volgende:
Boh, Ggirl ook! Sterktr dames :*

Pas je niet nog in zon kindertrekzitje mignon? :P of rolstoeltje halen! Efteling! O+
Eh nee zo'n karretje gaat em niet worden :P B. had het ook al over een rolstoel maar ehm ik geloof dat ik dan pas hoor :D Kom nou, zó graag hoef ik nou ook weer niet zeg maar.

Ik was sowieso al wat in dubio want ik kan/mag bijna nergens in behalve de geijkte droomvlucht en carnaval festival enzo. Ik weet niet of me dat een kapot bekken wel waard is. Ik denk dat ik pas.
pi_154813821
He shit Joycie en Ggirl! Veel sterkte en hopelijk gaat alles nog gewoon even goed :)

Ik vond de Efteling nu al heftig :') Schoonzus appt net of ik mee wil naar de dierentuin, maar ik ben alleen vandaag dus doe liever even iets waarbij ik niet elke 3 minuten achter hem aan hoef te rennen :@
pi_154813841
Mignonne, ik was maandag in de efteling en heb op aanraden van m'n moeder (die mij in die enorme Franse supermarkten al steeds zag wiebelen ;) ) een rolstoel gehuurd. Ik moest me even (ok best lang) over m'n schaamte heen zetten, maar ding zelf was echt een godsgeschenk O+

En ik paste met mijn buik ook nog (net) in Villa Volta en de Piranha O-)
pi_154813851
Oh dat zou ik ook niet doen Dot :N mijnes zijn gelukkig wel al op een niet meer achteraan ren grootte, maar het vraagt gewoon teveel van je lijf merk ik. Althans wel van de mijne.

En als we nou met zn viertjes gingen en dit was de enige keer in twee jaar ofzo dat we konden dan zou ik wel gaan. Maar t is met mn schoonouders en zwager+schoonzusje. Ik weet dus nu al dat er ook gegaan wordt voor attracties als Joris en de Draak en Vliegende Hollander enzo. Ik vind het niet zo boeiend dat ik daar niet in kan, maar wel dat k dan ruim een uur kan gaan zitten wachten (met mn schoonouders mind you...) voordat iedereen weer terug is.

Bovendien hebben mn schoonouders twee snelheden geloof ik :') of stand net-te-langzaam-slenteren of stand we-hebben-nog-vijf-minuten-en-moeten-10-minuten-lopen-en-zombies-achtervolgen-ons-maar-we-gaan-niet-rennen-maar-snelwandelen ofzo :') beiden funest voor je bekken iig.
pi_154813866
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik was maandag in de efteling en heb op aanraden van m'n moeder (die mij in die enorme Franse supermarkten al steeds zag wiebelen ;) ) een rolstoel gehuurd. Ik moest me even (ok best lang) over m'n schaamte heen zetten, maar ding zelf was echt een godsgeschenk O+

En ik paste met mijn buik ook nog (net) in Villa Volta en de Piranha O-)
Ja nou ik pas echt voor een rolstoel haha :P

Ik waggel helemaal nog niet zo, het is meer dat ik dan de volgende dag en de dag daarna nog flink last van mn bekken heb. En dat is het me echt niet waard. Zoals ik zei als je maar eens in de 5 jaar een keertje gaat zou ik het ook doen. Maar wij gaan vrij regelmatig dus meh. Ik neig naar niet mee gaan.
pi_154813912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef mignonne het volgende:
Bovendien hebben mn schoonouders twee snelheden geloof ik :') of stand net-te-langzaam-slenteren of stand we-hebben-nog-vijf-minuten-en-moeten-10-minuten-lopen-en-zombies-achtervolgen-ons-maar-we-gaan-niet-rennen-maar-snelwandelen ofzo :') beiden funest voor je bekken iig.
_O-

Nee als je regelmatig gaat is er inderdaad niet zoveel aan dan :) Dan lekker overslaan.

Ggirl trouwens ook sterkte in 't ziekenhuis :*
pi_154813925
Dames veel sterkte in 't ziekenhuis :*
Ik zit te twijfelen of ik zin heb om morgen naar Castlefest te gaan :P :D
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154814039
Ggirl ook al in het ziekenhuis..
Hier gaat het lekker rommelig.

Vanmorgen opeens minder medicatie. VPK zou er achteraan gaan. Maar heb nog niets gehoord.

Misschien ben ik ongeduldig, maar zou zo even een gesprek met een arts wel fijn vinden. 2 CTG's gehad en ga er maar vanuit dat het goed is, omdat ik er niets over hoor, maar terugkoppeling krijg je niet.
pi_154814207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl ook al in het ziekenhuis..
Hier gaat het lekker rommelig.

Vanmorgen opeens minder medicatie. VPK zou er achteraan gaan. Maar heb nog niets gehoord.

Misschien ben ik ongeduldig, maar zou zo even een gesprek met een arts wel fijn vinden. 2 CTG's gehad en ga er maar vanuit dat het goed is, omdat ik er niets over hoor, maar terugkoppeling krijg je niet.
Dat is echt het nadeel van het weekend in ziekenhuizen. Er is dan ergens achter de schermen een dienstdoend-arts die orders geeft en uitslagen bekijkt, maar daar gaat soms best even tijd overheen. Maar als er iets echt niet goed is zijn ze over 't algemeen wel snel ineens, gewoon maar afwachten dus en beetje proberen te ontspannen! Sterkte :*
pi_154814215
Joycie in het ziekenhuis kreeg ik het idee dat je beter een afspraak kan maken beneden bij de polikliniek dan boven wachten ;). Maar hebben ze niet een middagronde die ze lopen?

Ggirl ook sterkte in het ziekenhuis :*
Dat ze maar goed voor jullie mogen zorgen
pi_154814353
Wat wordt hier ook weer wel is genoemd als middeltje bij aambeien? :@
pi_154814371
Curanol ;) maar ik heb nu Kruidvat huismerk, werkt ook wel :)
pi_154814386
Ze proberen het wel maar in het weekend weinig kans dat het lukt.

Maar het is voor mij nu zo onduidelijk. Wat mag ik wel en wat niet, moet ik in bed blijven?

Naja. L. komt zo dan heb ik weer even aanspraak..
pi_154814402
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ze proberen het wel maar in het weekend weinig kans dat het lukt.

Maar het is voor mij nu zo onduidelijk. Wat mag ik wel en wat niet, moet ik in bed blijven?

Naja. L. komt zo dan heb ik weer even aanspraak..
Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!
pi_154814492
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!
Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukken ;)
Vooral omdat dit in mijn ogen geen haast heeft..
pi_154814778
Ggirl ook al in het ziekenhuis! Sterkte, hopelijk mag je snel weer naar huis.

Ik ben erachter waarom mijn schoonmoeder over inleiden begon. Ze hebben een vakantie geboekt een paar dagen na mijn UD. :')
pi_154814820
Serieus LuDann?? Pfff :{
Mijn schoonouders zijn juist speciaal eerder gegaan zodat ze voor de UD terug zouden zijn; en mijn zwager baalt enorm dat ie dit weekend weg moet.

En Joycie gewoon vragen hoor, je gaat toch niet het hele weekend in bed blijven liggen als het niet hoeft... :*
pi_154814905
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukken ;)
Vooral omdat dit in mijn ogen geen haast heeft..
Het gaat om jou en je kindje en je ligt daar niet vrijwillig! Die rode knop hebben ze je ze zelf gegeven dus mag je er gebruik van maken. Gewoon doen dus!
pi_154814943
Joycie wat naar zo in het weekend. Dat schiet ook niet op he? Hopelijk zie je zo een arts en is er meer duidelijkheid!

Hier is nog alles rustig. Dus maar een beetje rommelen in de achtertuin, hopelijk zet dat iets in werking :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154814946
Ja, ze hadden niet gedacht dat ik nu nog niet bevallen zou zijn. Daar zit wat in natuurlijk, had prima gekund dat ik eerder was bevallen. Ik zou er alleen nooit zo stellig vanuit zijn gegaan.

Heb maar tegen ze gezegd dat ik verwacht minstens nog een week door te lopen. Mijn harde buiken zijn minder geworden in plaats van meer en ik voel me gewoon niet alsof ik elk moment kan bevallen. If that makes sense. :P

Mja, moeten ze zelf maar even zien wat ze doen met die info.
pi_154814950
J0cie en Ggil sterkte allebei :* wat naar om in het ziekenhuis te moeten zijn.

Ludann dat is ook wel een beetje suf zeg -O- . Gaan ze ver weg, of is het nog te rijden als je wel bevalt als zij op vakantie zijn?

Wij sinds gisteravond weer thuis en als een wonder is m'n misselijkheid ook weer wat afgezakt *O* . Straks boodschappen doen, ik hoef voorlopig geen warm eten dus ik haal wel een berg tomaten en avocado's en wraps en yoghurt en fruit en dan kom ik de week wel door :') .
pi_154814951
Joyce en Ggirl sterkte! Hopelijk snel duidelijkheid!

Pff echt LuDann? Wat gek!

Zo emesafene in huis. Uiteraard dus gisteren wat minder heftig misselijk :')
En helaas al last van mijn linker heup... :( als ik zo door ga ben ik een mooi klaagpakket de komende maanden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')