Ik ben vandaag 31+3quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef L-E het volgende:
Joycie, wat vervelendIk heb bij Sticker ook pe gehad, als je vragen hebt staan mijn pm/dm voor je open. Hoe ver ben je nu?
Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 31+3Ik hou het in mijn gedachte, nu weet ik nog zo weinig dat ik eigenlijk niet weet waar over na te denken. Ik voel me ook helemaal niet ziek.. Zo gek.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gesloopt. Uren door Rotterdam geslenterd om te winkelen. De vrouw van mn pa wilde een shoppingspree en ze heeft zich idd uitgeleefdwe zijn gruwelijk verwend
![]()
wiegbeddengoed, ledikantbeddengoed, kleertjes, fijne slofjes enz ♡♡
Leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijkhoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
H&Mquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Waar komt het Led Zeppelin shirt vandaan?
Dat voelt ook gek, maar ik weet ook dat ik nergens anders nu beter af ben. En ze het hier allemaal goed in de gaten kunnen houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Gek is dat he? Dat maakte ook dat ik een beetje achterdochtig werd bij het hele medische circus, waarom was dat nodig als ik me prima voelde? Met terugwerkende kracht zie ik de noodzaak er wel van in overigens
Stel zo veel mogelijk vragen aan de arts en/of verpleegkundige. Ik vond het heel fijn dat er op een zeker moment een verloskundige was die eens niet alles zo positief mogelijk benaderde maar gewoon zei: 'In theorie kun je de 37 weken halen. Maar gezien het verloop denken we allemaal dat dat niet het geval zal zijn.' Niet leuk om te horen, maar sloot wel aan bij wat ik zelf ook al dacht en voelde, en dat gaf rust. Ik heb alles gelezen wat er over te lezen viel, ik wist dus ook goed wat de complicaties waren, en hoe eea behandeld moest.
Dat infuus kan protocol zijn, dat kun je nu ook gewoon nog even vragen aan de vpk hoor
Ik vind het vooral beangstigend dat wanneer ik niet zo streng onder controle zou staan ik dit gewoon niet opgemerkt zou hebben. Of in ieder geval een heel stuk later.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:
Joyce, ik ben zelf tijdens het opsparen van de 24-uurs urine opgenomen geweest. En ook toen had ik al een waakinfuus en zelfs ook al medicatie naast mijn bed klaar staan. Ik vond dat toen best wel beangstigend, ook omdat blijkbaar het lab bepaalde of ik ziek was, ongeacht hoe ik mijzelf voelde.
Hier was het trouwens loos alarm gelukkig, na 24 uur waren de waardes net ietsjepietsje lager dus ik mocht weer gaan.
Veel sterkte, hopelijk kan je kleintje nog een tijdje blijven zitten
Eh nee zo'n karretje gaat em niet wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:39 schreef pinquit het volgende:
Boh, Ggirl ook! Sterktr dames
Pas je niet nog in zon kindertrekzitje mignon?of rolstoeltje halen! Efteling!
Ja nou ik pas echt voor een rolstoel hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:49 schreef Bloesem. het volgende:
Mignonne, ik was maandag in de efteling en heb op aanraden van m'n moeder (die mij in die enorme Franse supermarkten al steeds zag wiebelen) een rolstoel gehuurd. Ik moest me even (ok best lang) over m'n schaamte heen zetten, maar ding zelf was echt een godsgeschenk
En ik paste met mijn buik ook nog (net) in Villa Volta en de Piranha
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef mignonne het volgende:
Bovendien hebben mn schoonouders twee snelheden geloof ikof stand net-te-langzaam-slenteren of stand we-hebben-nog-vijf-minuten-en-moeten-10-minuten-lopen-en-zombies-achtervolgen-ons-maar-we-gaan-niet-rennen-maar-snelwandelen ofzo
beiden funest voor je bekken iig.
Dat is echt het nadeel van het weekend in ziekenhuizen. Er is dan ergens achter de schermen een dienstdoend-arts die orders geeft en uitslagen bekijkt, maar daar gaat soms best even tijd overheen. Maar als er iets echt niet goed is zijn ze over 't algemeen wel snel ineens, gewoon maar afwachten dus en beetje proberen te ontspannen! Sterktequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl ook al in het ziekenhuis..
Hier gaat het lekker rommelig.
Vanmorgen opeens minder medicatie. VPK zou er achteraan gaan. Maar heb nog niets gehoord.
Misschien ben ik ongeduldig, maar zou zo even een gesprek met een arts wel fijn vinden. 2 CTG's gehad en ga er maar vanuit dat het goed is, omdat ik er niets over hoor, maar terugkoppeling krijg je niet.
Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ze proberen het wel maar in het weekend weinig kans dat het lukt.
Maar het is voor mij nu zo onduidelijk. Wat mag ik wel en wat niet, moet ik in bed blijven?
Naja. L. komt zo dan heb ik weer even aanspraak..
Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gewoon aan de VPK's vragen! Die weten ook een hoop en bij twijfel kunnen zijn de artsen even bellen!
Het gaat om jou en je kindje en je ligt daar niet vrijwillig! Die rode knop hebben ze je ze zelf gegeven dus mag je er gebruik van maken. Gewoon doen dus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik het heel moeilijk vind om op die rode bel te drukken![]()
Vooral omdat dit in mijn ogen geen haast heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |