abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:43:49 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154822624
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef mignonne het volgende:
ooooooh O+ wat een mooi zoet snoetje heeft ie pinq! Hij heeft jouw mond denk ik :Y en ik vind hem net zo'n dromerig profieltje hebben als je oudste!
Ik vond m ook op Max lijken :D :') Maar die lijkt t meest op z'n vader, dus dat is wel krom dan :'D
Dat frommelmondje oooh O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154822641
Ahhhhhh pinq O+ O+ O+ hou op hoor O+
pi_154822730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:43 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik vond m ook op Max lijken :D :') Maar die lijkt t meest op z'n vader, dus dat is wel krom dan :'D
Dat frommelmondje oooh O+
_O- dat zou eh... bijzonder zijn ja :P maar toch, misschien zijn het juist de trekken die Max van jou heeft.
:)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:50:26 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154822742
Maar er zaten ook hele enge foto's bij hoor :') ;( whehee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154822874
ooh juist bij die lachfoto lijkt ie op Max! Dat lachje lijkt zeg maar. die foto met dat oogje open is juist schetig haha alsof je em wakker hebt gemaakt :P
:)
pi_154823059
Ik vind het maar griezelig, die 3D foto's!

Maar, leuk dat jullie allebei je kleintje gezien hebben, Pinquit en Cassandra!
pi_154823430
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:34 schreef pinquit het volgende:
We hebben zelfs twee lachjes op film O+ Ik wist helemaal niet dat ze dat deden in de buik :D van die slaaplachjes *verliefd*

beetje groot geloof ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh op die bovenste lijkt ie op je grote! En je grote lijkt veel op jou ook ja, dus niet alleen maar op z'n vader :P Wat zeg ik, dat is zo'n beetje een kloon van je volgens mij ;) <3
pi_154823512
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Haha, nu vergeet ik 'm ook niet meer. Thanks dames.

Ik heb maar curanol besteld, ook de tabletten (baadt het niet..)
Ik vind die aambeien stom. Ze gaan toch wel weer weg? :@ :X
Positief aambeiverhaal: een week na de bevalling was nr 1 weg en nr 2 is nu bijna weg. Met dank aan Curanol (zalf en tabletten, hoewel ik de tabletten nu niet meer slik) *O*

:* voor Joycie en Ggirl. Sterkte ermee dames.

Leuke 3d's Pinquit en Cassandra!

Stippel: groot gelijk om rustig aan te doen met de kraamvisite. We hebben nu max 1 visite per dag. Vind het echt meer dan zat zo (en ben de visite nu al beu eigk :X ) En dan willen de opa's en oma's ook nog het liefst 3x per week langskomen. Pfff.. Lief bedoeld, maar toch.
pi_154824031
Ik vind het ook maar apart die 3 D foto's. Dat dat allemaal kan.

Wat betreft kraambezoek.

Wij hebben de vorige keer tijdens de kraamweek helemaal geen bezoek gehad. Pas daarna.
pi_154825974
Beeetje laat..

Gefeliciteerd Stippel! *G* mooie namen en wat een schatje zeg O+
Nabehandeling in het ziekenhuis klinkt wel wat minder..

Ok Dot nog gefeliciteerd!

Verder Joycie en Ggirl in het ziekenhuis :* sterkte! Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt Joycie!
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:24:45 #162
409579 LuDann
All the way
pi_154828791
Hier ook nog even een dikke knuffel voor Stippel, wat rot dat het zo'n zware start is. :*

Pinq en Cassandra: superleuk die echo's joh! O+

Wij zijn vandaag naar een park geweest in plaats van een museum. Hebben zelfs even geminigolfd (mini gegolfd?). :D Ging verbazingwekkend goed nog! Heel rustig aan gedaan en bij elke hole even op het bankje gezeten.

Wel dik verloren, golfen is verdomd lastig met die buik. :')
pi_154829121
Sterkte Joycie en Ggirl! En mooie plaatjes van Pinquit en Cassandra!

Ik ben ook een beetje bang voor drukte in de kraamweek hier. 3 setjes ouders, een super enthousiaste eerste keer tante, en dan heb ik zelf nog drie zussen en een broer, waarvan er twee het liefst ook zsm langs komen, inclusief kinderen. En ik heb ook zo'n vermoeden dat schoonmoeder zich niet na een half uurtje weg laat sturen maar dat dan nog makkelijk een uur rekt... Ik hoop dus op een potige kraamhulp :D
pi_154829266
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:24 schreef LuDann het volgende:
Hier ook nog even een dikke knuffel voor Stippel, wat rot dat het zo'n zware start is. :*

Pinq en Cassandra: superleuk die echo's joh! O+

Wij zijn vandaag naar een park geweest in plaats van een museum. Hebben zelfs even geminigolfd (mini gegolfd?). :D Ging verbazingwekkend goed nog! Heel rustig aan gedaan en bij elke hole even op het bankje gezeten.

Wel dik verloren, golfen is verdomd lastig met die buik. :')
Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jou :D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:02:07 #165
409579 LuDann
All the way
pi_154829784
Klinkt zeker als een hoop mogelijkheid tot drukte FF! Goed op je grenzen letten straks.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb drie weken terug nog een poging gedaan tot echt golfen. Afslaan ging nog wel, maar putten was echt geen succes meer, na twee balletjes al flinke rugpijn (nog zonder balletjes oprapen). Mini-golf is putten met hindernissen, dus respect voor jou :D
Dank je. Heb manlief wel alle balletjes laten oprapen en neerleggen elke keer. :@ :D
pi_154833263
De vorige keer duidelijk afgesproken dat alleen opa's en oma's, mijn opa&oma, 2 tantes en 1 vriendin met dochter in de kraamweek mochten komen. Rest pas echt na dag of 8/9 geloof ik. Mijn schoonmoeder is een goeie ;) die heb ik de rest van de schoonfamilie dit mede laten delen :+
pi_154836351
Meld.. Met baby uit de buik! Vannacht om 01.00 spontane weeën, om 04.00 4 cm ontsluiting, met het overstappen van bed braken de vliezen en om 06.18 is onze zoon
SPOILER
geboren.

We waren op het juiste moment op de juiste plaats zeg maar!

We blijven nog minimaal tot morgen ivm de cyste die ze willen laten controleren door de kinderradioloog en dan horen we meer!
  zondag 2 augustus 2015 @ 08:51:12 #168
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154836361
*O* gefeliciteerd Ggirl!
  zondag 2 augustus 2015 @ 08:52:20 #169
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154836366
Ggirl gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je al op de juiste plek was, en wat was ie er snel! *O*
pi_154836371
Gefeliciteerd Ggirl *O*
pi_154836372
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_154836381
Van harte gefeliciteerd Ggirl *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154836449
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_154836540
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_154836589
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ggirl *O*
Nu lekker genieten :Y en wat een snelle bevalling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')