Haha ik zie het al helemaal voor me, een baby-in-buik competition tussen je twee menerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:41 schreef Daui het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby (buiten haken wat mijn moeder mij nu aan het leren is). Spullen op je buik leggen en kijken hoelang het duurt voordat iemand er tegen aan gaat schoppen. Geen zware spullen hoor. Gewoon mijn ereader
Ze kunnen het er nog niet vanaf schoppen
Moet je blijven liggen of kan je met de rolstoel naar buitenquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl, gefeliciteerd!!
Stippel, dat is allemaal niet niks.. heel veel sterkte
Hier begint het ziekenhuis nog niet te wennen. Net wel lekker een dutje gedaan.
Vanmorgen wel weer medicatie erbij omdat de onderdruk te hoog blijft. Dus hopelijk slaat dat snel aan, ben ook erg beniet naar de uitslag van de urine morgen.. Moet nog 6 uurtjes sparen!
L. gaat morgen we gewoon op route. En dat voelt heel dubbel. Ene kant denk ik ja, dit kan zo nog weken duren. En aan de andere kant heb ik hem het liefst wat dichterbij als Duitsland..
Beetje een lastige situatie, waarvan we wisten dat hij zou komen..
Verder ziet het er heerlijk uit buiten en zou ik een moord doen haast voor 15 min buitenlucht!
Ik mag niet van de kamer af. Alleen toilet en douche.. voor de rest bedrust. En af en toe even op een stoel zitten..quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:16 schreef Daui het volgende:
[..]
Moet je blijven liggen of kan je met de rolstoel naar buiten
Misschien een geruststelling: een vriendin van mij hebben ze de bevlling kunnen uitstellen tot haar kerel terug was van zijn baggerplatform offshore van Australie (drie dagen reizen)...en haar situatie was behoorlijk kritiek (al zouden ze haar leven en dat van de baby natuurlijk niet echt in gevaar hebben gebracht).quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ggirl, gefeliciteerd!!
Stippel, dat is allemaal niet niks.. heel veel sterkte
Hier begint het ziekenhuis nog niet te wennen. Net wel lekker een dutje gedaan.
Vanmorgen wel weer medicatie erbij omdat de onderdruk te hoog blijft. Dus hopelijk slaat dat snel aan, ben ook erg beniet naar de uitslag van de urine morgen.. Moet nog 6 uurtjes sparen!
L. gaat morgen we gewoon op route. En dat voelt heel dubbel. Ene kant denk ik ja, dit kan zo nog weken duren. En aan de andere kant heb ik hem het liefst wat dichterbij als Duitsland..
Beetje een lastige situatie, waarvan we wisten dat hij zou komen..
Verder ziet het er heerlijk uit buiten en zou ik een moord doen haast voor 15 min buitenlucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |