Geniet ervan! Lekker zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb verlof. Wat een gek idee!![]()
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
wat gaat dat rap!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
Iedereen denkt een jongen, ikzelf merk dat ik heel veel naar meisjesdingen word getrokken al vanaf het begin, maar echt een heel duidelijk gevoel heb ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?
modje to the rescue!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Whut? Geen OP?Ga ik zo wel even fixen.
Ik kwam Stippelrientje feliciteren met dr knappe zoon!
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
Heerlijk! Geniet er van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeg dat. Het is zeker zwaarder. Je komt gewoon veel minder aan je rust toe als je nog een peuter hebt die ook vermaakt wil worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
14.6 vandaag, kan al vanaf 14 zei ze aan de telefoon. Mocht ook maandag al komen maar m'n zusje is pas dinsdag weer in Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:16 schreef Mapiya het volgende:
Verlof lekker!! Geniet ervan!
Myrr tofhoeveel weken ben je dan? Ik wil ook zsm het weten
Nogmaals bedankt voor je bemoedigende woorden, superlief.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef Stippelrientje het volgende:
Sorry, zag niet dat ik sloot.
LuDann gerustgesteld.. het enige touwrje wat aan mij vast zat op de betreffende foto was die van mijn haakwerk
Leuk joh!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn, actieve beebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Baby is actief vandaag. Mijn man kan m al de hele avond voelen. En als t even rustig is probeert ie m wakker te maken. Arm kind![]()
Zo benieuwd naar de 3d echo morgen
half tweequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie 3d echo hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
dagje uitquote:
Joh ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie 3d echo he♡♡
Oh dan is t ook wel leuk om er een dagje van te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dagje uitwaren wel tevreden met de kwaliteit. Van pretecho enzo. Maar mijn man rijdt en die rijdt dat soort afstanden dagelijks dus die merkt t niet eens meer haha
heeft ie haar, wiens neusje, wiens mondjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
Joh ik ookvind t helemaal spannend, zon hele ontmoeting al joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijkhoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
:)
haha ja zo zat ik ook ineens. Of wat dacht je van, over acht / 9 weken misschien al. Dan zijn we 37quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:02 schreef pinquit het volgende:
Aantal weken vind ik dan ineens een stuk minder klinken dan aantal maanden
Nijntje komt van V&Dquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh mignonne wat leukwaar komt die nijntje vandaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gesloopt. Uren door Rotterdam geslenterd om te winkelen. De vrouw van mn pa wilde een shoppingspree en ze heeft zich idd uitgeleefdwe zijn gruwelijk verwend
![]()
wiegbeddengoed, ledikantbeddengoed, kleertjes, fijne slofjes enz ♡♡
Ohh écht verwend! Wat ontzettend lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de foto is niet eens alles. Ze heeft ook nog 3 rompers een pakje en een vest besteld online.
Ik hoef dus gewoon helemaal niets meer te kopen voor de eerste maanden. Wat heerlijkhoef k me daar niet meer mee bezig te houden.
ik vind die onesies ook altijd zo cute!
*krijgt ook zin om te shoppen.
Mn oudste koos een paar hysterische soksloffen met monstertjes er op van de HMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:12 schreef pinquit het volgende:
Echt superlief van de vrouw van je vader zeg![]()
wat een leuke dingetjes joh! Watvoor schoentjes/slofjes zijn het?
Whehe ja die oxxy's bedoel ik! Ik ga even kijken, klinkt goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mn oudste koos een paar hysterische soksloffen met monstertjes er op van de HMen ik koos een paar oxxy slofjes. Die vond ik bij de oudste zo fijn in de doek met iets van beenwarmers erbij. Vallen tenminste niet zomaar uit zeg maar.
Ik ben er vandaag dus 3 x langs gelopenquote:
Ja prut haha, zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag dus 3 x langs gelopenals k dat geweten had
![]()
wellicht kun je t mn zusje vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:35 schreef Bloesem. het volgende:
Heuhh, spannend vak is dat. Stel dát het niet lukt, om welke reden dan ook, hoeveel kwaad kan het om het op zijn minst te proberen?>?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Mijn vader zei ook al: moeten jullie elkaar dan 8 weken lang in elkaars buik trappen?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Heuhh, spannend vak is dat. Stel dát het niet lukt, om welke reden dan ook, hoeveel kwaad kan het om het op zijn minst te proberen?>?!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook al: moeten jullie elkaar dan 8 weken lang in elkaars buik trappen?!
Gewoon 2 eerste pakjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Man en ik hebben vakantie, denk dat ik deze week nog lekker ga shoppen. Iig op zoek naar t eerste pakje, twijfel alleen tussen maatje 50 of 56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |