abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154847734
Een berichtje met geweldig nieuws via een omweg O+ O+ O+

Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft :D *O* *O* alleen de internet/inlogverbinding werkt niet zo mee, vandaar dat ik het meld ;)

Lieve lieve Groofs nogmaals van harte, ik ben zó ontzettend blij voor je!! O+ *O*
:)
pi_154847757
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Misschien een geruststelling: een vriendin van mij hebben ze de bevlling kunnen uitstellen tot haar kerel terug was van zijn baggerplatform offshore van Australie (drie dagen reizen)...en haar situatie was behoorlijk kritiek (al zouden ze haar leven en dat van de baby natuurlijk niet echt in gevaar hebben gebracht).

Dan lukt Duitsland vast, mocht het nodig zijn!

:* Sterkte
Een positief bericht is zeker welkom! En dit is zeker een geruststelling. Ondertussen heeft hij net zijn werk gebeld. En die zijn nu op de hoogte :) En die gaan kijken voor een plan. Dat geeft wel wat rust.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154847820
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:

Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft :D *O* *O* alleen de internet/inlogverbinding werkt niet zo mee, vandaar dat ik het meld ;)

Lieve lieve Groofs nogmaals van harte, ik ben zó ontzettend blij voor je!! O+ *O*
Wow, super O+!! Gefeliciteerd Groofsken *O*
pi_154848231
Gefeliciteerd Groofsken!!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154848529
quote:

Wat gaaf!!! Een kleintje erbij, zo leuk O+ gefeliciteerd! Ook voor R. en S.!
pi_154848535
Wat gaaf!!! Groofs gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_154848612
quote:

Joehoe, wat onwijs tof!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154848706
Jeetje Stippel, wat eng!!! Beterschap :) :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:48:19 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154848798
quote:

Oh, wat tof!
Gefeliciteerd *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154848928
Ggril gefeliciteerd! En groofseken ook! *O* *O*

Joycie, wat kan ik me voorstellen dat je het lastig vind...Sterkte! :*

En stippel ook, ik hoop dat je er snel weer bovenop bent...
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:54:16 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154849029
Oooh Groof O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154849206
Jaaa groof <3 hoe tof!!
pi_154849301
Gefeliciteerd Groofsken O+
pi_154849309
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ohnee! Nu ben ik bang :X :'(

Goed dat je je eigen ruimte zoekt stippel.
Hopelijk gaat het snel beter! Eerste periode lijkt me ook vemoeiend, zeker als je zelf nog herstellende bent!

En seriously? Foto's van je aambeien? :X

Nah, ik had ze al met 12 weken zwangerschap omdat bij mij ineens alles stagneerde. En toen kwam daar een moment dat ik á la bevalling alles op alles heb gezet om het eruit te krijgen. Met die aambeien uiteraard als gevolg.
tijdens de bevalling heb ik voor mijn gevoel nogal aan lopen kloten omdat ik echt niet goed wist hoe ik nou moest persen.
Toen ik de dag erna piepte dat ik niet goed kon liggen omdat ze zo'n zeer deden, hebben ze dat een dag genegeerd.Toen ze na een dag besloten toch maar eens te kijken (want ik stelde me vast aan dus wat was nou het probleem :') ) schrok ze zich lam en wist ze niet hoe snel ze mijn vriend naar de nachtapotheek moest sturen voor een kuurtje curanol.
Bleek dat ik tijdens het persen dat ding helemaal had opgeblazen tot een mooi formaatje kippe-ei :X
Dan kom je er niet meer zo makkelijk vanaf hé hihi.

Maar stom blijft het wel hoor. Ik wilde dat ik af en toe weer eens comfortabel een string kon dragen bijvoorbeeld :')
pi_154849326
Groofs *O* *O* *O* wat onwijs tof!!!
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:11:35 #241
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154849613
Wat leuk voor Groofsken! *O* gefeliciteerd!

Veel sterkte voor stippel en Joycie :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154849856
Gefeliciteerd Groofsken! *O*
pi_154850276
Hoe gaat het met jou, MissBliss?
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:42:00 #244
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154850606
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het met jou, MissBliss?
Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopen :)

Ik heb deze week van 2 dames van de thuismonitoring gehoord dat ze m'n buik groter vonden dan vorige week dus dat geeft hoop! :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:02:30 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154851252
quote:

W00000t!! Groofsken wat cool!!! Gefeliciteerd stoere moeder!! *O*
pi_154851357
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopen :)

Ik heb deze week van 2 dames van de thuismonitoring gehoord dat ze m'n buik groter vonden dan vorige week dus dat geeft hoop! :P
Dat klinkt goed! hou je ons morgen op de hoogte?
pi_154851617
Groofsken *O*

Missbliss goed nieuws!
pi_154851718
Streepjes voor groofsken *o*

Hoop voor MissBliss op een goede controle morgen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154851755
Groofsken!! Wat gaaf!!! *O* *O*
Gefeliciteerd!
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:21:59 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154851881
Man man, ik ben ook bijgelezen.

Ggirl allereerst gefeliciteerd met je zoon!! Wat een verrassing joh! En fijn dat het dan gewoon spontaan is gegaan! *O*

Dan Joycie, he wat rot dat je nou zo alleen in het ziekenhuis ligt -O- Hopelijk zijn de uitslagen straks goed.

En stippel, jeetje! Beterschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')