Een positief bericht is zeker welkom! En dit is zeker een geruststelling. Ondertussen heeft hij net zijn werk gebeld. En die zijn nu op de hoogtequote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien een geruststelling: een vriendin van mij hebben ze de bevlling kunnen uitstellen tot haar kerel terug was van zijn baggerplatform offshore van Australie (drie dagen reizen)...en haar situatie was behoorlijk kritiek (al zouden ze haar leven en dat van de baby natuurlijk niet echt in gevaar hebben gebracht).
Dan lukt Duitsland vast, mocht het nodig zijn!Sterkte
Wow, superquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
Een berichtje met geweldig nieuws via een omweg![]()
![]()
![]()
Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft![]()
![]()
alleen de internet/inlogverbinding werkt niet zo mee, vandaar dat ik het meld
![]()
Lieve lieve Groofs nogmaals van harte, ik ben zó ontzettend blij voor je!!![]()
Wat gaaf!!! Een kleintje erbij, zo leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
Namens Groofsken mag ik melden dat ze haar o zo gewenste tweede streepje ver weg in de tropen geplast heeft![]()
![]()
![]()
Joehoe, wat onwijs tof!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wat tof!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, ik had ze al met 12 weken zwangerschap omdat bij mij ineens alles stagneerde. En toen kwam daar een moment dat ik á la bevalling alles op alles heb gezet om het eruit te krijgen. Met die aambeien uiteraard als gevolg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohnee! Nu ben ik bang![]()
Goed dat je je eigen ruimte zoekt stippel.
Hopelijk gaat het snel beter! Eerste periode lijkt me ook vemoeiend, zeker als je zelf nog herstellende bent!
En seriously? Foto's van je aambeien?![]()
Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopenquote:
W00000t!! Groofsken wat cool!!! Gefeliciteerd stoere moeder!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef mignonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt goed! hou je ons morgen op de hoogte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik doe lekker rustig aan. Morgen weer echo en controle dus dat is spannend. Hopelijk is de kleine man weer gegroeid en mogen we nog een week doorlopen
Ik heb deze week van 2 dames van de thuismonitoring gehoord dat ze m'n buik groter vonden dan vorige week dus dat geeft hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |