abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:28:11 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154863452
Potver MM -O-
pi_154863500
Shit MM, ik kan me goed voorstellen dat dat even een tegenvaller is. Heel veel succes!
E.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:31:29 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154863515
MM, jeetje zeg! Wat een omschakeling ineens! Succes!

Stoel verlof *O* Lekker hoor. Ik heb morgen verlof :D Heb dat maar gewoon zo gelaten want ik ben toch zzp-er dus datum veranderen maakt niks uit. En als ik nog een week door mag moet ik nog een beetje werken zelfs :@

Fijne vakantie Cassandra *O* Goh, een vakantie zonder internet, dat is lang geleden! Eigenlijk niet eens zo'n gek idee.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154863541
MM, wat naar :( Heel veel succes :*

Stippel wat zullen jullie geschrokken zijn, hopelijk vanaf nu alleen bergopwaarts!

Groofsken van harte gefeliciteerd *O*

MissBliss succes vandaag!

Hier babycheck gehad. Bloeddruk stijgt iets, maar kan nog. Heb iig 2 cm ontsluiting vast in de pocket. En een datum voor een inleiding als het voor die tijd niet vanzelf begint. Dus het aftellen begint hier nu echt :)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154863564
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.

Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden :'( . Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.

Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
Oh MM potverdikkie, sterkte :*
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:42:08 #281
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154863754
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.

Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden :'( . Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.

Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
He shit, wat een tegenvaller -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_154863771
MM, wat balen! Snap dat je liever nog wat langer de baby in de buik hebt... Kijk voor mij klinkt 37 weken nu al muziek in de oren. Maar kan me heel goed voorstellen dat je dit nog niet wilt :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154863846
MM succes! En dan heb je zo meteen je kleine afgebakken man al in je armen.
pi_154863865
Hier ook even een update.

Vanmorgen bezoek gehad van o.a mijn eigen gynaecoloog en nog een andere arts.
De uitslag van de urine van gisteren was nog niet binnen. Die hoor ik later in de ochtend. De bloeduitslagen van vrijdag waren wel allemaal goed.
Voorlopig lig ik hier wel omdat er toch sprake is van zwangerschapsvergiftiging, al is het mild. En ze willen de bloeddruk goed in de gaten houden omdat die best schommelt.. onderdrukken variëren van 95 tot 105. Heb er nu sinds gisteren dan ook een pilletje bij.

Verder is het plan nu elke maandag en donderdag bloedprikken (behalve vandaag omdat het vorige week 2 keer kort op elkaar is gebeurt) en in ieder geval ook op die 2 momenten een portie urine inleveren. De bloeddruk wordt zo'n 4 keer per dag gemeten en elke ochtend een CTG.
Verder krijg ik van de week een echo van mijn hart door de achtergrond met cardiomyophatie van mijn vader. Zon 2 jaar geleden heb ik daar onderzoek voor gehad. Maar het is iets wat ze nu gewoon even willen checken zodat mocht daar wel wat veranderd zijn ze het weten .. Niet dat ze iets verwachten. Maar wel dat ze er op in kunnen spelen mocht het nodig zijn.

Verder moet ik goed aangeven hoe ik me voel. En eigenlijk voel ik me goed en heb ik nergens last van (wat dus het veradelijke kan zijn bij Pre-eclampsie zei de VPK).
Bedrust heb ik nog wel. Al mag ik wel af en toe aan tafel gaan zitten en in mijn kamer lopen. Maar de gang en verder is verboden terrein voorlopig!

Ik heb wel wat meer rust. Ik begin me een beetje te berusten in het feit dat ik hier moet zijn, en hier voorlopig ook nog ben. En dat dit nu de beste plek is om er voor te zorgen dat ons meisje zolang mogelijk in de buik blijft.. mijn hoop is een septemberkindje. Of dat haalbaar is, dat weet niemand nu. Morgen 32 weken, daar willen we nog wel wat tijd bij!
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:51:42 #285
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154863936
Joycie, dat kan ik me voorstellen hoor ;)

Ik lig te wachten op bloeduitslagen en vriendlief. Het stomme is dat ik me prima voel. De bloeddrukmeter zegt echter wat anders...
pi_154863953
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef mousemicky het volgende:
Ik lig te wachten op bloeduitslagen en vriendlief. Het stomme is dat ik me prima voel. De bloeddrukmeter zegt echter wat anders...
Dat had ik ook MM, ik werd ook ingeleid door debiel hoge bloeddruk, maar ik had echt 0 klachten.
Gek is dat he?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154863976
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook even een update.

Vanmorgen bezoek gehad van o.a mijn eigen gynaecoloog en nog een andere arts.
De uitslag van de urine van gisteren was nog niet binnen. Die hoor ik later in de ochtend. De bloeduitslagen van vrijdag waren wel allemaal goed.
Voorlopig lig ik hier wel omdat er toch sprake is van zwangerschapsvergiftiging, al is het mild. En ze willen de bloeddruk goed in de gaten houden omdat die best schommelt.. onderdrukken variëren van 95 tot 105. Heb er nu sinds gisteren dan ook een pilletje bij.

Verder is het plan nu elke maandag en donderdag bloedprikken (behalve vandaag omdat het vorige week 2 keer kort op elkaar is gebeurt) en in ieder geval ook op die 2 momenten een portie urine inleveren. De bloeddruk wordt zo'n 4 keer per dag gemeten en elke ochtend een CTG.
Verder krijg ik van de week een echo van mijn hart door de achtergrond met cardiomyophatie van mijn vader. Zon 2 jaar geleden heb ik daar onderzoek voor gehad. Maar het is iets wat ze nu gewoon even willen checken zodat mocht daar wel wat veranderd zijn ze het weten .. Niet dat ze iets verwachten. Maar wel dat ze er op in kunnen spelen mocht het nodig zijn.

Verder moet ik goed aangeven hoe ik me voel. En eigenlijk voel ik me goed en heb ik nergens last van (wat dus het veradelijke kan zijn bij Pre-eclampsie zei de VPK).
Bedrust heb ik nog wel. Al mag ik wel af en toe aan tafel gaan zitten en in mijn kamer lopen. Maar de gang en verder is verboden terrein voorlopig!

Ik heb wel wat meer rust. Ik begin me een beetje te berusten in het feit dat ik hier moet zijn, en hier voorlopig ook nog ben. En dat dit nu de beste plek is om er voor te zorgen dat ons meisje zolang mogelijk in de buik blijft.. mijn hoop is een septemberkindje. Of dat haalbaar is, dat weet niemand nu. Morgen 32 weken, daar willen we nog wel wat tijd bij!
Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?

Voel je je al iets rustiger? Ik duim voor een september meisje. En elke dag is er eentje waar in ze zich verder kan ontwikkelen. Krijg je ook longrijping injecties?
pi_154864127
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:54 schreef Daui het volgende:

[..]

Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?

Voel je je al iets rustiger? Ik duim voor een september meisje. En elke dag is er eentje waar in ze zich verder kan ontwikkelen. Krijg je ook longrijping injecties?
Dat weet ik niet zo goed. Weet dat hier eel de grens ligt op met 32 weken hier bevallen en daarvoor in het Radboud. Dus dat daar een grens ligt dat is wel zo.

Krijg nog geen injecties. Dus dat is positief, had ik nog geen eens aan gedacht! En inderdaad iedere dag is er een :)
pi_154864148
Hč MM wat balen. Maar je hebt die 37 toch maar mooi te pakken.
Succes :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154864178
Oh jeetje wat een vervelende ontwikkelingen allemaal bij verschillende dames.

Stippel: goed dat je aan de bel hebt getrokken, pffff. Hopelijk herstel je goed! :*

MM: succes en sterkte! Rot dat je ingeleid moet worden maar ik ben blij dat je de 37 weken gehaald hebt!

Joycie: iets meer duidelijkheid nu dus. Ik hoop heel erg voor een septembermeisje voor jullie. Wel fijn dat de 32 weken grens gehaald is.

Fuente: fijn dat alles oké was, hoe voel je je?

Stoel: *O* voor je verlof!

Cassandra: *O* voor je vakantie!

MB: succes vandaag, hopelijk is de baby gegroeid!
pi_154864314
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
34 weken vandaag *O*

Verlof!
we kunnen elkaar de handen schudden!

Ik heb tot half 11 uitgeslapen, en zit nu nog steeds op de bank...Zo eens even een boodschapje doen, denk ik.

Boh, het wordt hier eind van de week 37 graden, geen zin in!
pi_154864345
Oh, en MM, succes. Je hebt iig de 37 weken gehaald!

En Joycie, fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt!
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:21:21 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154864455
Jemig MM, wat een omschakeling inderdaad. Maar hey, 37 weken! Dat gaat goedkomen natuurlijk

Ik begin heel hard te merken dat ik een kort bovenlijf en een smalle baarmoeder heb ;( past niet! :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:08:03 #294
409579 LuDann
All the way
pi_154865354
Dikke knuffel voor Stippel, het is allemaal niet niks ook.

Streepjes voor Groofsken, wat tof! *O*

Succes MM, wat jammer dat je ingeleid moet worden. Maar die 37 weken heb je gehaald, dat is ook wat waard.

Joycie, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb er maar een week gelegen en vond dat al erg vervelend. Laat staan dat je geen einddatum weet.

MB, veel succes vandaag bij de echo, ik duim dat je kleintje weer lekker gegroeid is.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:14:07 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154865484
Pff, artsen :(

Bloedwaarden waren prima, bloeddruk stabiliseerde, dus ze willen toch nog afwachten... Mag dus naar huis. Hoewel ik me lichamelijk dus prima voel is dit psychisch niet fijn (understatement :'( ).

Woensdag weer controle, meteen op de afdeling, zodat ik iig niet heen en weer hoef...
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:24:10 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154865684
Oh dat kan ik me heel goed voorstellen MM.... ik mag hopen dat je heel laagdrempelig belt als je denkt dat er iets is he?

Weet je, het kan ook maar zo goed zijn natuurlijk :* En mocht t toch een inleiding worden, dan is 37 weken een prachtige termijn! Je kindje is al helemaal af en klaar om geknuffeld te worden!
pi_154865891
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:08 schreef LuDann het volgende:
Dikke knuffel voor Stippel, het is allemaal niet niks ook.

Streepjes voor Groofsken, wat tof! *O*

Succes MM, wat jammer dat je ingeleid moet worden. Maar die 37 weken heb je gehaald, dat is ook wat waard.

Joycie, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb er maar een week gelegen en vond dat al erg vervelend. Laat staan dat je geen einddatum weet.

MB, veel succes vandaag bij de echo, ik duim dat je kleintje weer lekker gegroeid is.
Hoe is het met jou?
pi_154866150
MM, sterkte!

Hier ook in 't ziekenhuis. Ik moest voor controle, maar mijn bloeddruk blijkt dus ook veel te hoog.. -O-
pi_154866224
Oef meiden... gaat lekker zo -O-
Beterschap en :* voor iedereen!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:06:39 #300
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154866604
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef SaskiaR het volgende:
Oef meiden... gaat lekker zo -O-
Beterschap en :* voor iedereen!
Nou idd :o

Sterkte dames :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')