Oh MM potverdikkie, sterktequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.
Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden. Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.
Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
He shit, wat een tegenvallerquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.
Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden. Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.
Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
Dat had ik ook MM, ik werd ook ingeleid door debiel hoge bloeddruk, maar ik had echt 0 klachten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef mousemicky het volgende:
Ik lig te wachten op bloeduitslagen en vriendlief. Het stomme is dat ik me prima voel. De bloeddrukmeter zegt echter wat anders...
Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook even een update.
Vanmorgen bezoek gehad van o.a mijn eigen gynaecoloog en nog een andere arts.
De uitslag van de urine van gisteren was nog niet binnen. Die hoor ik later in de ochtend. De bloeduitslagen van vrijdag waren wel allemaal goed.
Voorlopig lig ik hier wel omdat er toch sprake is van zwangerschapsvergiftiging, al is het mild. En ze willen de bloeddruk goed in de gaten houden omdat die best schommelt.. onderdrukken variëren van 95 tot 105. Heb er nu sinds gisteren dan ook een pilletje bij.
Verder is het plan nu elke maandag en donderdag bloedprikken (behalve vandaag omdat het vorige week 2 keer kort op elkaar is gebeurt) en in ieder geval ook op die 2 momenten een portie urine inleveren. De bloeddruk wordt zo'n 4 keer per dag gemeten en elke ochtend een CTG.
Verder krijg ik van de week een echo van mijn hart door de achtergrond met cardiomyophatie van mijn vader. Zon 2 jaar geleden heb ik daar onderzoek voor gehad. Maar het is iets wat ze nu gewoon even willen checken zodat mocht daar wel wat veranderd zijn ze het weten .. Niet dat ze iets verwachten. Maar wel dat ze er op in kunnen spelen mocht het nodig zijn.
Verder moet ik goed aangeven hoe ik me voel. En eigenlijk voel ik me goed en heb ik nergens last van (wat dus het veradelijke kan zijn bij Pre-eclampsie zei de VPK).
Bedrust heb ik nog wel. Al mag ik wel af en toe aan tafel gaan zitten en in mijn kamer lopen. Maar de gang en verder is verboden terrein voorlopig!
Ik heb wel wat meer rust. Ik begin me een beetje te berusten in het feit dat ik hier moet zijn, en hier voorlopig ook nog ben. En dat dit nu de beste plek is om er voor te zorgen dat ons meisje zolang mogelijk in de buik blijft.. mijn hoop is een septemberkindje. Of dat haalbaar is, dat weet niemand nu. Morgen 32 weken, daar willen we nog wel wat tijd bij!
Dat weet ik niet zo goed. Weet dat hier eel de grens ligt op met 32 weken hier bevallen en daarvoor in het Radboud. Dus dat daar een grens ligt dat is wel zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:54 schreef Daui het volgende:
[..]
Bij 32 weken mag ze naar high care en niet meer naar intensive care toch?
Voel je je al iets rustiger? Ik duim voor een september meisje. En elke dag is er eentje waar in ze zich verder kan ontwikkelen. Krijg je ook longrijping injecties?
we kunnen elkaar de handen schudden!quote:
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:08 schreef LuDann het volgende:
Dikke knuffel voor Stippel, het is allemaal niet niks ook.
Streepjes voor Groofsken, wat tof!
Succes MM, wat jammer dat je ingeleid moet worden. Maar die 37 weken heb je gehaald, dat is ook wat waard.
Joycie, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb er maar een week gelegen en vond dat al erg vervelend. Laat staan dat je geen einddatum weet.
MB, veel succes vandaag bij de echo, ik duim dat je kleintje weer lekker gegroeid is.
Nou iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:49 schreef SaskiaR het volgende:
Oef meiden... gaat lekker zo![]()
Beterschap envoor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |