abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:28:11 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154863452
Potver MM -O-
pi_154863500
Shit MM, ik kan me goed voorstellen dat dat even een tegenvaller is. Heel veel succes!
E.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:31:29 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154863515
MM, jeetje zeg! Wat een omschakeling ineens! Succes!

Stoel verlof *O* Lekker hoor. Ik heb morgen verlof :D Heb dat maar gewoon zo gelaten want ik ben toch zzp-er dus datum veranderen maakt niks uit. En als ik nog een week door mag moet ik nog een beetje werken zelfs :@

Fijne vakantie Cassandra *O* Goh, een vakantie zonder internet, dat is lang geleden! Eigenlijk niet eens zo'n gek idee.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154863541
MM, wat naar :( Heel veel succes :*

Stippel wat zullen jullie geschrokken zijn, hopelijk vanaf nu alleen bergopwaarts!

Groofsken van harte gefeliciteerd *O*

MissBliss succes vandaag!

Hier babycheck gehad. Bloeddruk stijgt iets, maar kan nog. Heb iig 2 cm ontsluiting vast in de pocket. En een datum voor een inleiding als het voor die tijd niet vanzelf begint. Dus het aftellen begint hier nu echt :)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154863564
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want in zkh.

Bloeddruk blijft maar stijgen, dus om geen risico te nemen willen ze nu toch gaan inleiden :'( . Zometeen dus weer eerst bloedprikken en CTG, en dan waarschijnlijk gel.

Pff, ik had niet verwacht tot 42 weken door te lopen, maar 37.0 is wel weer het andere uiterste...
Oh MM potverdikkie, sterkte :*
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:42:08 #281
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154863754
quote: