quote:
Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef Frutsel het volgende:Ik reageer op dat je schijnbaar meerdere meldingen hebt gemaakt en dat sp3c ze nu mogelijk wel behandeld heeft en dat jij dat ziet als " reet mee afvegen" .
Ik kan toch helemaal niet zeggen wie ze behandeld heeft? Het is ook niet dat iedere melding meteen tot actie had moeten leiden, maar er zaten erbij die zo extreem ver over de schreef waren dat ik mij er weldegelijk over heb verbaasd dat er niets mee is gedaan. Zelfs met het oude beleid waren die normaliter geveegd. Het betrof gewoon ordinaire scheldpartijen in mijn richting. Hoe dan ook niet conform nieuw beleid.
Nou, dan concludeer ik wat ik concludeer.
quote:
Je liefdesrelatie met Elfletterig is ons allemaal wel bekend denk ik. Dus ik heb er vast ooit ook wel één of twee afgevinkt, al dan niet behandeld/gehonoreerd.
Joh, die meldingen gingen helemaal niet over elfje. Die reageert niet meer op mij, laat staan dat hij mij uit zou maken voor alles wat mooi en lelijk is (hoogstens een oproep om niet meer op mij te reageren, maar dat zoiets niet geveegd wordt vind ik niet een goed voorbeeld voor reet afvegen). Bovendien: leg even uit hoe "liefdesrelatie" in dit verband de discussie ten goede komt...
Het is gewoon heel simpel: ik vind dat elfje in bijzonder veel posts haat zaait, zich xenofoob toont, nogal eens racistisch uit de hoek komt, volstrekt intolerant is, enz. enz. Die mening bestrijd ik.
Als persoon is het wellicht een hele aardige gozer, alleen is hij in zijn mening geradicaliseerd naar mijn mening. Op het moment dat hij ophoudt met zijn (in mijn ogen) volstrekt idiote en ronduit giftige meningen te deponeren en normalere meningen (dus b.v. zonder groepen mensen uit te sluiten, of in een hoek te zetten) te deponeren zal ik niet meer op hem reageren.
quote:
Ik wilde uitleggen dat het in mijn ogen niet zo werkt. Daarbij komt dat iedere mod anders is. Maar het is beoordeeld en of er dan wel of niet iets mee gedaan is/werd kan ik niet zo terug zien en daar hebben we de tijd ook niet voor. Dan moet je maar een klacht indienen bij een FA. Maar om cru te stellen dat we onze reet er mee afvegen? Tja, als je zo begint...?
Zo begon ik niet. En ik heb niet gezegd dat iedere mod zijn reet afveegt met klachten. Ik heb gezegd dat het voor is gekomen. En daar heb ik nota bene nog aan toegevoegd dat dat subjectief is!
quote:
Want ook nu vul je voor iemand anders wat in "dat riekt naar... " Zo krijg je weinig zin om daar nog op te reageren maar vooruit, ik zal het nog eens doen....
Jouw reactie kwam op mij zo over omdat je het niet kan beoordelen, maar toch (voor mijn gevoel) al vooraf aan wenst te geven dat mijn stelling onjuist is. Als je niet weet wat er gespeeld heeft kun je daar toch geen oordeel over vellen?
quote:
Wij zijn ook mensen en wij maken ook fouten en ik zal ze ook toegeven als ik vind dat ik ergens fout zat. Maar als jij vindt dat ik fout zit en ik vind dat niet, dan ga ik dat niet toegeven, jijzelf ook niet.
Ik kan er inderdaad in dit geval niet over mee praten want ik heb de discussie vandaag (helaas) nog niet gevolgd dus ik zal dat ook niet beoordelen en/of mijn reet mee afvegen. Misschien dat er wat meer geveegd werd dan anders dat zou kunnen.
Kijk, dit is al iets heel anders.
Je zal het ongetwijfeld anders bedoeld hebben hierboven, maar op mij kwam het dus over zoals het over kwam. En ik heb maar een zeer beperkt filter als het gaat om mijn mening op het internet.
quote:
Ik zou gewoon met argumenten blijven komen om je standpunten te verduidelijken. Want dat kan je best. En dat persoonlijke achterwege laten want als ik even wat terug blader lees je tussen de regels door wel de nodige 'sneren' Let wel: niet altijd, maar zo kan je ze wel opvatten en dat leest niet fijn. Stop daar gewoon mee. En als je vindt dat iemand anders over de schreef gaat dan zou ik toch weer een TR zetten of anders ook de weg naar de FA's bewandelen als je vindt dat de NWSmods je niet serieus nemen en je klachten ongegrond blijven staan.
Je hebt gelijk dat ik soms geneigd ben "de pen" ook even in het "vergifpotje" te dopen en dat ik dat beter niet kan doen. Ik probeer daar ook wel op te letten, maar het is vooral dan ook dienstig als anderen net zo goed gecorrigeerd worden.
quote:
Van dat laatste weet ik helaas niets af... ik zou niet eens weten hoe dat werkt met abbo's en wat ze allemaal inhouden. Dat zou je elders moeten navragen. Daar kan ik je niet mee helpen.
Het was ook meer dat het op zich wel handig was om te kijken wat kennelijk als incorrect werd beoordeeld. M.i. zou het handig zijn dat iedereen een note in zijn mailbox krijgt... dan kan het gedrag aangepast worden... Iets voor de ideeënbox.
Maar verder was het geen klacht op zich, het kwam dus gewoon even aan de orde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.