quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Finland veel meer kwaliteit in huis heeft.
Zoals Dissectionquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:51 schreef hottentot het volgende:
En Zweden:
Expulsion, General surgery, Vomitory, Siebenburgen, Unleashed, Grave, Entombed, Nifelheim, Marduk, Bathory, Infernal, Nihilist, Dismember, Carnage, Defleshed en vele anderen.
![]()
![]()
Had nog wel even door kunnen gaan, maar de boodschap is denk ik duidelijk.quote:
Ik kan programmeren maar ben alles behalve een nerd (Tenzij Nerds veel sociale contacten hebben en aan sporten als MTD downhill doen. Tevens is het ook niet mijn werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
nerd met lang haar en en waarschijnlijk domme kleding gespot
Zit ook ingebakken in het reguliere Zweedse schoolsysteem. Lessen songteksten schrijven, schoolorkest, schoolkoor, lessen in cello, viool, gitaar en piano worden haast standaard op school aangeboden. En dan ook nog eens gratis. Muziekles in Zweden gaat véél verder dan de muzieklessen op Nederlandse scholen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb eens gelezen dat een muziekopleiding in Zweden extreem populair is. Iedereen heeft daar geld/tijd voor. Daarom spelen bijna alle Zweden een instrument. Dat zal ook wel meehelpen.
Maak je niet druk, Duikbril wilde toch al niet inhoudelijk gaan reageren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kan programmeren maar ben alles behalve een nerd (Tenzij Nerds veel sociale contacten hebben en aan sporten als MTD downhill doen. Tevens is het ook niet mijn werk.
Lang haar klopt(ik heb ook inkt en staal door de huid)
Fel oranje sport shirt van Puma, en een sportieve korte broek van hetzelfde merk. Gepaste kledij omdat het hier 34 graden word vandaag.
Het Zweedse schoolsysteem is dan ook wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zit ook ingebakken in het reguliere Zweedse schoolsysteem. Lessen songteksten schrijven, schoolorkest, schoolkoor, lessen in cello, viool, gitaar en piano worden haast standaard op school aangeboden. En dan ook nog eens gratis. Muziekles in Zweden gaat véél verder dan de muzieklessen op Nederlandse scholen.
En daaruit voortvloeiend deze mmmmmmonsterlijke metal/jazz plaat:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
Dat niemand Meshuggah nog genoemd heeft trouwens.
Het origineel komt ook uit Zweden.quote:
Oh wat grappig, ik wist dat niet, kende de cover via de Sony reclame en een paar jaar later heeft de knife het blijkbaar heruitgebracht, toen the knife hip wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het origineel komt ook uit Zweden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |