SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik ben geheelonthouder hoor, al jaren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegen
En met de stoners in het topic, ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pas maar op dat ie niet gaat poepen dan. Maakt zo'n rommelquote:
quote:
Alstuquote:
Uit vorig topic, zie ik nu pas...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima lijst weer![]()
Hopelijk wordt die nog eens uitgezonden
ook daar hebben we weer een associatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak die Grieken nog in de Europese geldpot blijven duiken.
quote:
Ook die. Op repeat, wekelijks.quote:
nouja onder druk van Amerika blijven we er geld in pompenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Dit zal wel iets met de Olympics te maken hebben dan, ik ben niet zo thuis in de sportwereld (zacht uitgedrukt).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
ook daar hebben we weer een associatie
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Komen we weer bij de 'pot' uit, daar zijn liedjes zat over te vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?
quote:
Zoals Pot Of Gold net, met Griekenland in gedachtenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komen we weer bij de 'pot' uit, daar zijn liedjes zat over te vinden.
Ja, Symh's suggestiequote:
Uit mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die film > Oh, God! (1977) met John Denver vond ik lachen toen ik hem voor het eerst zag.
Alles rechtlullen wat metafysisch mogelijk is, ik kan het.quote:
die kant ging ik ook opquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laat me raden > Money For Nothing......Mark Knopler met zijn zweetbandjes.
oh, daar zijn ook liedjes overquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles rechtlullen wat metafysisch mogelijk is, ik kan het.
Bananen kan ik nog niet recht lullen, maar dat terzijde
Me and my very twisted brainquote:
Het klinkt heel fout, maar de nachten met Knokkels zijn fun.quote:
quote:
DJ Knokkels - The Bedroom Sessions.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het klinkt heel fout, maar de nachten met Knokkels zijn fun.
Vannacht zaten we in Afrika.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.
Die youtube van hun al gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze 'cover' is weer veel beter dan het origineel, maar goed, ik heb dan ook een bloedhekel aan Toto.
Mooie A Capella dit.
Bookmark gemaakt.quote:
Is heel leuk gedaanquote:
Die komt hier inderdaad naquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook.
Absoluutquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er een uurtje van tussen, even naar de overkant, 'moet' mijn voorraadje aanvullen.
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook, om er maar een paar te noemen.
Ik zal er wel eentje roken, maar hey, ik drink niet vandaag!!quote:
Ja, een heilzame werking o.a. voor mensen met slaapproblemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werking
Ik rook al 40 jaar, dus mij maak je niets wijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Karzai het volgende:
ik heb 20 jaar wiet/hasj gerookt ik had het liever niet gedaan
op jou heeft het blijkbaar een andere uitwerkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook al 40 jaar, dus mij maak je niets wijs.
Als je een hardcore koffiedrinker bent, en cold turkey stopt, dan heb je zeker last van afkickverschijnselen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werking
De muziek wel (een beetje), de stem is heel anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heel erg aan the Cranberries denken
K's Choice, zelfde straatje welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heel erg aan the Cranberries denken
Serieus, als je problemen hebt, raad ik het ook niemand aan aan, want het kan averechts werken. Maar dat is indd zeer persoonlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
op jou heeft het blijkbaar een andere uitwerking
vooral de muziekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De muziek wel (een beetje), de stem is heel anders.
quote:Daffodil is a plant. The bulb, leaf, and flower are used to make medicine.
Despite serious safety concerns, people take daffodil for whooping cough, colds, and asthma. They also take it to cause vomiting.
Some people apply a piece of cloth spread with a daffodil bulb preparation (plaster) to the skin to treat wounds, burns, strains, and joint pain.
How does it work?
Daffodil contains chemicals that help reduce pain. Daffodil is also being studied for possible use in the treatment of Alzheimer's disease.
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rooktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieus, als je problemen hebt, raadt ik het ook niemand aan aan, want het kan averechts werken. Maar dat is indd zeer persoonlijk.
Het is wel lekker...maar ik peer um even. SeeYa.quote:
Geloof me, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rookt
Ik ken wel lui die het elke dag roken.. En dan is het ook niet leuk meer. Maar die roken het om het roken. Of eigenlijk rookt ie het om het roken van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rookt
Tozzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel lekker...maar ik peer um even. SeeYa.
* knokkels maakt een fruitschaal klaar voor DDMquote:
quote:
quote:
zo goed heb ik even niet geluisterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij was dit zonder Tim, alleen Neil
De fruitschaal wordt gewoon bijgevuld waar je bij staatquote:
markvanrinsumquote:
Miljoenen daarvan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker fake Cockney
Oh en ik vind dat er ook perziken op de fruitschaal moeten liggen
Ik ga gewoon prat op een gezonde showquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:33 schreef Symphonic het volgende:
We gaan ook echt voor een volle fruitschaal he
maar ja, geen melk vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga gewoon prat op een gezonde show
Neequote:
vet relaxedquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Behalve de eik....
die buigen nie, die barsten nie..
gewoon altijd gezeik
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Behalve de eik....
die buigen nie, die barsten nie..
gewoon altijd gezeik
Niet eens aan mij? Ben ik te min?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Met die bomen most ik even aan Armand denken
quote:
mijn gedachten zijn toch ergens andersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik moest die opmerking gewoon even maken
dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn gedachten zijn toch ergens anders
Sorry
excuses dat ik jou even gebruikte als lijdend voorwerpquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
irl zijn we daarin heel irritant voor de omgeving
quote:
Ik keek op het verkeerde deckquote:
Muziek op standje burengerucht, Symph?quote:
de buurman niest harder dan de muziek kanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek op standje burengerucht, Symph?
Zijn je buren ook eng?
ik heb hele Enge Burenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek op standje burengerucht, Symph?
Zijn je buren ook eng?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de buurman niest harder dan de muziek kan
Die komt eraan, na het volgende nummerquote:
We hebben een kennerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de buurman niest harder dan de muziek kan
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
z'n tante?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef knokkels het volgende:
Straks
[ afbeelding ]
Alleen dan familie van
Douwe Egberts?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef knokkels het volgende:
Straks
[ afbeelding ]
Alleen dan familie van
quote:
Oeh, zit ik per ongeluk in de hersenen van je hondquote:
Vannacht heerlijk draaien, vandaag toeristen laten stofhappen. U zijt goed bezig!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vandaag weer wat toeristen in het stof gezet.
even lekker uitgeleefd op je witte paardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vandaag weer wat toeristen in het stof gezet.
Gelijk heeft iequote:
KRS-Onequote:
Ditquote:
Ja die heb ik ook, alleen nu lekker blote voetenquote:
Ook nooit een aussie gehad, vond het zonde van mijn geld wel.. Doer man!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen aussie, geen sportschoenen, nooit gehad
Ik loop altijd met werkschoenen en stalen neus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen enkel paar sportschoenen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Omg, de Action heeft kilozakken M&M's
ow owquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Omg, de Action heeft kilozakken M&M's
quote:
Ja die knol wilde niet opschieten. Bleef maar staan.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die knol wilde niet opschieten. Bleef maar staan.
Dan maak ik er melding van ook!
In da remix jonguhquote:
Tegenwoordig ook Martin Garrix begreep ik vandaagquote:
Alsof dat wat nieuws is?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook Martin Garrix begreep ik vandaag
en Drank en Drugs!!!!!! Ik denk dat ik die vergeet erbij te zetten
Ja het is een satirisch liedje..quote:
Was er al vroeg bij, op mijn 12 aan bier en 15e hash.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja het is een satirisch liedje..
Hoeveel kinderen kennen de term satire echt? Hmmmmmmmm juist..
Hey, jij hier.. wbquote:
en wanneer aan de MDMA?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was er al vroeg bij, op mijn 12 aan bier en 15e hash.
Dank u!quote:
Gewoon een paard laten bezorgen, en dan dat nummer draaienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!Ik zag nog iets van een vraag van Mo over André van Duin waar ik mijn vriendin kennis mee laat maken!
gewoon dat beest door de gang heen tiefenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een paard laten bezorgen, en dan dat nummer draaien
Whaha!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een paard laten bezorgen, en dan dat nummer draaien
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon dat beest door de gang heen tiefen
Of een bushokje.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon dat beest door de gang heen tiefen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pas veel later maar vond dat niet zo mijn ding, ging ineens vriendelijk doen tegen iedereen.
Ja best heel aandoenlijkquote:
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nee dat.. idd pas later.. Lekker als die kids beginnen te denken, hey MDMA.. Hij heeft het erover.Ik ben benieuwd, mag wel niet van papa en mama, maar ja.. Boeit dat?
Klinkt wel interessant, maar da's een tikkie te heftig voor mijquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.
ja hoor, ze zijn niet van suikerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja best heel aandoenlijk![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat een veulen zoiets aankan, dat ging best hard
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.
Dito. (Weet je zeker dat je niet van hier bent? )quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was er al vroeg bij, op mijn 12 aan bier en 15e hash.
Je doet het jezelf aan...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!Ik zag nog iets van een vraag van Mo over André van Duin waar ik mijn vriendin kennis mee laat maken!
Hello Againquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito. (Weet je zeker dat je niet van hier bent? )
[..]
Je doet het jezelf aan...
Ben net binnen en zette even de TV aan, een soort docu over AC/DC, vind ik altijd wel geinig om te zien, hoewel ik weinig met AC/DC heb, ze zijn gewoon wel geinig.
En hallo...weer.
HAHA!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je doet het jezelf aan...
Ben net binnen en zette even de TV aan, een soort docu over AC/DC, vind ik altijd wel geinig om te zien, hoewel ik weinig met AC/DC heb, ze zijn gewoon wel geinig.
En hallo...weer.
Thnx, en hoi.quote:
Ah, daar is 'ze' weer.quote:
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Salvia Divinorum. 3/4 potje van de sterkste concentraat in ÉÉN teug.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weer!!!!!!
dat zal me worst wezenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet waar de meeste hengsten heengaan dan.
Superomaquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenbief op de BBQ is geniaal lekker.
afgelopen met de rust hierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, daar is 'ze' weer.
Geen verdere schade opgelopen?
Stoer doen is vrij dom, je hebt er meer aan als je je eigen grenzen leert kennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.
Stoer ook door de voorruit gegaan, en opgehaald door de politie.
D'oh
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenbief op de BBQ is geniaal lekker.
Ging opeens iemand zingen... hit me hit me. en ik kon dus aanvullen hèquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je golfers muzikaal opgevoed?
Brace ligt in de kast dus?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
afgelopen met de rust hier
Nee het is prima gegaan, maandag rustdag, dinsdag gespeeld, niet gelopen maar in een buggy gereden, woensdag rustdag, donderdag in de buggy en vandaag gelopen.
Ging zelfs hartstikke goed, was super gezellig en nu echt moe
mooi zoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
afgelopen met de rust hier
Nee het is prima gegaan, maandag rustdag, dinsdag gespeeld, niet gelopen maar in een buggy gereden, woensdag rustdag, donderdag in de buggy en vandaag gelopen.
Ging zelfs hartstikke goed, was super gezellig en nu echt moe
Paardenbief is heerlijk. Maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..
worst wel
Ik raakte echt VOLKOMEN in paniek!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.
Stoer ook door de voorruit gegaan, en opgehaald door de politie.
D'oh
Schijnt dat ie nu wel wat serieuzer isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stoer doen is vrij dom, je hebt er meer aan als je je eigen grenzen leert kennen.
nee die wordt nog wel even gebruikt bij inspanning, ben wel verstandig hoorquote:
Dan was het niet goed gebakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..
worst wel
Eep... Ja dat is echt eng ja. Ook een keer meegemaakt dat ik kortsluiting inmijn hersens had..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik raakte echt VOLKOMEN in paniek!
Dat spul verspreidt zich als een ijzig vuur door je longen en door je bloedvaten heen, waarna je hersenen direct een soort kortsluiting maken.
Wayyyyyyy too freaky for me. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging en wilde hulp bellen, maar ging meteen er van uit dat ik zwaar op m'n kop zou krijgen.
Echt never nooit niet meer!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |