quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon dat beest door de gang heen tiefen
Of een bushokje.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon dat beest door de gang heen tiefen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pas veel later maar vond dat niet zo mijn ding, ging ineens vriendelijk doen tegen iedereen.
Ja best heel aandoenlijkquote:
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nee dat.. idd pas later.. Lekker als die kids beginnen te denken, hey MDMA.. Hij heeft het erover.Ik ben benieuwd, mag wel niet van papa en mama, maar ja.. Boeit dat?
Klinkt wel interessant, maar da's een tikkie te heftig voor mijquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.
ja hoor, ze zijn niet van suikerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja best heel aandoenlijk![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat een veulen zoiets aankan, dat ging best hard
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb echt alles wel geprobeerd, Peyote was het heftigst.
Dito. (Weet je zeker dat je niet van hier bent? )quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was er al vroeg bij, op mijn 12 aan bier en 15e hash.
Je doet het jezelf aan...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!Ik zag nog iets van een vraag van Mo over André van Duin waar ik mijn vriendin kennis mee laat maken!
Hello Againquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito. (Weet je zeker dat je niet van hier bent? )
[..]
Je doet het jezelf aan...
Ben net binnen en zette even de TV aan, een soort docu over AC/DC, vind ik altijd wel geinig om te zien, hoewel ik weinig met AC/DC heb, ze zijn gewoon wel geinig.
En hallo...weer.
HAHA!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je doet het jezelf aan...
Ben net binnen en zette even de TV aan, een soort docu over AC/DC, vind ik altijd wel geinig om te zien, hoewel ik weinig met AC/DC heb, ze zijn gewoon wel geinig.
En hallo...weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |