quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.
Die youtube van hun al gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze 'cover' is weer veel beter dan het origineel, maar goed, ik heb dan ook een bloedhekel aan Toto.
Mooie A Capella dit.
Bookmark gemaakt.quote:
Is heel leuk gedaanquote:
Die komt hier inderdaad naquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook.
Absoluutquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er een uurtje van tussen, even naar de overkant, 'moet' mijn voorraadje aanvullen.
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook, om er maar een paar te noemen.
Ik zal er wel eentje roken, maar hey, ik drink niet vandaag!!quote:
Ja, een heilzame werking o.a. voor mensen met slaapproblemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |