quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ernie en Bert zijn helemaal te gek voor kleine kinderen, ik lag vroeger vaak echt dubbel met die van mij....iedere dag Sesamstraat kijken.
Die youtube van hun al gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze 'cover' is weer veel beter dan het origineel, maar goed, ik heb dan ook een bloedhekel aan Toto.
Mooie A Capella dit.
Bookmark gemaakt.quote:
Is heel leuk gedaanquote:
Die komt hier inderdaad naquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook.
Absoluutquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er een uurtje van tussen, even naar de overkant, 'moet' mijn voorraadje aanvullen.
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als cannabis drugs is, dan zijn tabak, koffie en thee dat ook, om er maar een paar te noemen.
Ik zal er wel eentje roken, maar hey, ik drink niet vandaag!!quote:
Ja, een heilzame werking o.a. voor mensen met slaapproblemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werking
Ik rook al 40 jaar, dus mij maak je niets wijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Karzai het volgende:
ik heb 20 jaar wiet/hasj gerookt ik had het liever niet gedaan
op jou heeft het blijkbaar een andere uitwerkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook al 40 jaar, dus mij maak je niets wijs.
Als je een hardcore koffiedrinker bent, en cold turkey stopt, dan heb je zeker last van afkickverschijnselen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou cannabis heeft toch wel een ingrijpendere werking
De muziek wel (een beetje), de stem is heel anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heel erg aan the Cranberries denken
K's Choice, zelfde straatje welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heel erg aan the Cranberries denken
Serieus, als je problemen hebt, raad ik het ook niemand aan aan, want het kan averechts werken. Maar dat is indd zeer persoonlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
op jou heeft het blijkbaar een andere uitwerking
vooral de muziekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De muziek wel (een beetje), de stem is heel anders.
quote:Daffodil is a plant. The bulb, leaf, and flower are used to make medicine.
Despite serious safety concerns, people take daffodil for whooping cough, colds, and asthma. They also take it to cause vomiting.
Some people apply a piece of cloth spread with a daffodil bulb preparation (plaster) to the skin to treat wounds, burns, strains, and joint pain.
How does it work?
Daffodil contains chemicals that help reduce pain. Daffodil is also being studied for possible use in the treatment of Alzheimer's disease.
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rooktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieus, als je problemen hebt, raadt ik het ook niemand aan aan, want het kan averechts werken. Maar dat is indd zeer persoonlijk.
Het is wel lekker...maar ik peer um even. SeeYa.quote:
Geloof me, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rookt
Ik ken wel lui die het elke dag roken.. En dan is het ook niet leuk meer. Maar die roken het om het roken. Of eigenlijk rookt ie het om het roken van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen problemen, de lol gaat er vanaf als je elke dag rookt
Tozzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel lekker...maar ik peer um even. SeeYa.
* knokkels maakt een fruitschaal klaar voor DDMquote:
quote:
quote:
zo goed heb ik even niet geluisterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij was dit zonder Tim, alleen Neil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |