SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik ben geheelonthouder hoor, al jaren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegen
En met de stoners in het topic, ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pas maar op dat ie niet gaat poepen dan. Maakt zo'n rommelquote:
quote:
Alstuquote:
Uit vorig topic, zie ik nu pas...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima lijst weer![]()
Hopelijk wordt die nog eens uitgezonden
ook daar hebben we weer een associatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak die Grieken nog in de Europese geldpot blijven duiken.
quote:
Ook die. Op repeat, wekelijks.quote:
nouja onder druk van Amerika blijven we er geld in pompenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Dit zal wel iets met de Olympics te maken hebben dan, ik ben niet zo thuis in de sportwereld (zacht uitgedrukt).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
ook daar hebben we weer een associatie
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Komen we weer bij de 'pot' uit, daar zijn liedjes zat over te vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?
quote:
Zoals Pot Of Gold net, met Griekenland in gedachtenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komen we weer bij de 'pot' uit, daar zijn liedjes zat over te vinden.
Ja, Symh's suggestiequote:
Uit mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die film > Oh, God! (1977) met John Denver vond ik lachen toen ik hem voor het eerst zag.
Alles rechtlullen wat metafysisch mogelijk is, ik kan het.quote:
die kant ging ik ook opquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laat me raden > Money For Nothing......Mark Knopler met zijn zweetbandjes.
oh, daar zijn ook liedjes overquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles rechtlullen wat metafysisch mogelijk is, ik kan het.
Bananen kan ik nog niet recht lullen, maar dat terzijde
Me and my very twisted brainquote:
Het klinkt heel fout, maar de nachten met Knokkels zijn fun.quote:
quote:
DJ Knokkels - The Bedroom Sessions.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het klinkt heel fout, maar de nachten met Knokkels zijn fun.
Vannacht zaten we in Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |