SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik ben geheelonthouder hoor, al jaren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegen
En met de stoners in het topic, ach jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pas maar op dat ie niet gaat poepen dan. Maakt zo'n rommelquote:
quote:
Alstuquote:
Uit vorig topic, zie ik nu pas...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima lijst weer![]()
Hopelijk wordt die nog eens uitgezonden
ook daar hebben we weer een associatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak die Grieken nog in de Europese geldpot blijven duiken.
quote:
Ook die. Op repeat, wekelijks.quote:
nouja onder druk van Amerika blijven we er geld in pompenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Dit zal wel iets met de Olympics te maken hebben dan, ik ben niet zo thuis in de sportwereld (zacht uitgedrukt).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
ook daar hebben we weer een associatie
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow, er staat > Three Drives - Greece 2000, ik heb mijn leesbrilletje weer eens niet op, ik las "Dives".
Komen we weer bij de 'pot' uit, daar zijn liedjes zat over te vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel meer dan drie keer in de pot met goud duiken, misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |