Thnx, en hoi.quote:
Ah, daar is 'ze' weer.quote:
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Salvia Divinorum. 3/4 potje van de sterkste concentraat in ÉÉN teug.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weer!!!!!!
dat zal me worst wezenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet waar de meeste hengsten heengaan dan.
Superomaquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenbief op de BBQ is geniaal lekker.
afgelopen met de rust hierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, daar is 'ze' weer.
Geen verdere schade opgelopen?
Stoer doen is vrij dom, je hebt er meer aan als je je eigen grenzen leert kennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.
Stoer ook door de voorruit gegaan, en opgehaald door de politie.
D'oh
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenbief op de BBQ is geniaal lekker.
Ging opeens iemand zingen... hit me hit me. en ik kon dus aanvullen hèquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je golfers muzikaal opgevoed?
Brace ligt in de kast dus?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
afgelopen met de rust hier
Nee het is prima gegaan, maandag rustdag, dinsdag gespeeld, niet gelopen maar in een buggy gereden, woensdag rustdag, donderdag in de buggy en vandaag gelopen.
Ging zelfs hartstikke goed, was super gezellig en nu echt moe
mooi zoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
afgelopen met de rust hier
Nee het is prima gegaan, maandag rustdag, dinsdag gespeeld, niet gelopen maar in een buggy gereden, woensdag rustdag, donderdag in de buggy en vandaag gelopen.
Ging zelfs hartstikke goed, was super gezellig en nu echt moe
Paardenbief is heerlijk. Maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..
worst wel
Ik raakte echt VOLKOMEN in paniek!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
De broer van mijn ex heeft dat een keer gedaan uit stoerheid.
Stoer ook door de voorruit gegaan, en opgehaald door de politie.
D'oh
Schijnt dat ie nu wel wat serieuzer isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stoer doen is vrij dom, je hebt er meer aan als je je eigen grenzen leert kennen.
nee die wordt nog wel even gebruikt bij inspanning, ben wel verstandig hoorquote:
Dan was het niet goed gebakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardenbief vind ik serieus niet te vreten..
worst wel
Eep... Ja dat is echt eng ja. Ook een keer meegemaakt dat ik kortsluiting inmijn hersens had..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik raakte echt VOLKOMEN in paniek!
Dat spul verspreidt zich als een ijzig vuur door je longen en door je bloedvaten heen, waarna je hersenen direct een soort kortsluiting maken.
Wayyyyyyy too freaky for me. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging en wilde hulp bellen, maar ging meteen er van uit dat ik zwaar op m'n kop zou krijgen.
Echt never nooit niet meer!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |