SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:58 schreef just me het volgende:
vriendjes
nog een dagje golfen, dan naar huis en dan echt vroeg naar bed
met jou... altijdquote:
Just me.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:58 schreef just me het volgende:
vriendjes
nog een dagje golfen, dan naar huis en dan echt vroeg naar bed
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts wordt wel gek van me maar ben dol op goedmaken.
Dat is een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus grote cadeaus doet 'r niets, ik weet met een hele goede loempia te scoren
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wacht nog wel altijd op grote diamant en wanneer ik die tegenkom regel ik dat gewoon.
Heeft ze Sinterklaas bij het witte paard gekregen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een wit paard heb ze al, de prins ontbreekt nog.
Wat een rottijd, voor jullie. Sterkte voor jou en je vrouw, Piet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is ff dikke shit nu, mijn vrouw haar broer van mijn leeftijd ging dood en schoonmoeder heeft 'm overleefd en die gaat binnenkort.
Heeft een speciale plek, heb al stuk grond gereserveerd.
Dat vind ik maar een vage kerel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ze Sinterklaas bij het witte paard gekregen?
Bedankt en mijn vrouw heeft dat wel nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een rottijd, voor jullie. Sterkte voor jou en je vrouw, Piet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vond mijn kleinzoon ook.
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het zo teruglees was het weer een prachtige radio49nacht
beetje bijgeslapen en vandaag een relaxdagje met alleen een beetje stofzuigen (met de evil stofzuiger) tussendoor. Ik denk dat ik zo mijn bikini ga aantrekkenquote:
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beetje bijgeslapen en vandaag een relaxdagje met alleen een beetje stofzuigen (met de evil stofzuiger) tussendoor. Ik denk dat ik zo mijn bikini ga aantrekken
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Teen is een beetje dik en er zit een sneetje net naast mijn nagel, maar ik overleef het wel, ik hoef gelukkig geen dichte schoenen aan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Middag.
Er is weer een pakketbezorger onderweg, eens zien of dat beter volgens afspraak gaat dan de vorige keer. Als die gast nou een beetje op tijd komt kan ik vandaag nog even wat boodschappen doen, dat zou wel fijn zijn.
Je weet nooit hoelang dit gaat duren.quote:
Sowieso, dat stond er de vorige keer ook ongeveer zo en 2 dagen later was ie er.quote:17 jul 2015 10:45 Bezorger is met pakket onderweg.
Reminds me, ik wacht ook nog op een pakketje uit Turkije. Ff kijken of Track & Trace al een update heeft. Meestal gaat dat vrij bagger.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet nooit hoelang dit gaat duren.
[..]
Sowieso, dat stond er de vorige keer ook ongeveer zo en 2 dagen later was ie er.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Danny bashen![]()
Althans vond hij zelf
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijlquote:
Mooie boelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef ToT het volgende:
Ah, mijn pakketje is goddomme nog in Istanboel!
Ze zijn wel onderweg......quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef ToT het volgende:
Ah, mijn pakketje is goddomme nog in Istanboel!
Ah ja er worden wel HEUL erg veel GeenStijl-vergelijkingen gemaakt, ook met de weblog enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijl
En nieuwe regels gelden extra voor mods en admins enz
Vast wel, maar ik heb maar 1 ding buiten Praag zelf gezien: dat kerkje met al die botten daar, maar dat viel mij weer erg tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ToT, nu je er toch bent. Zijn er nog aanraders in Tsjechië behalve Praag?
Dat vind ik dan nog meevallen. Je mag toch zeker wel gewoon een mening hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijl
En nieuwe regels gelden extra voor mods en admins enz
Viel tegen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb maar 1 ding buiten Praag zelf gezien: dat kerkje met al die botten daar, maar dat viel mij weer erg tegen.
Pilsen is ook een mooie stadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viel tegen?
Kan ik me haast niet voorstellen
Meh, gewoon een erg kale hal van keurige nette gladde stenen, waarin achter gaas een zooi botten netjes opgestapeld zijn, en her en der wat "slingers" van botten en een paar piilaren of zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viel tegen?
Kan ik me haast niet voorstellen
Cool, zou wel een omweg van m'n route zijn. Of ik ga via Wenen maar daar ga ik misschien mijn eerdere vakantie al langsquote:
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, gewoon een erg kale hal van keurige nette gladde stenen, waarin achter gaas een zooi botten netjes opgestapeld zijn, en her en der wat "slingers" van botten en een paar piilaren of zo.
In Parijs heb je iets soortgelijks, en dat ziet er volgens mij veel indrukwekkender er uit.
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.
Ik vind de architectuur interessanter dan een paar botten...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veel
WHAHA!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.
Via België zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel naar pluto willen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ziet er nog best wel gaaf uit tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb ik nu alles eigenlijk al gezien:')
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Tering, van wie zijn die botten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat laatste, ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best wel gaaf uit toch
Of heb ik nu alles eigenlijk al gezien
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste, ja!
Er zijn een paar stapels zoals die laatste en je hoort continu een alarm afgaan omdat iemand weer eens tegen dat gaas aan leunt!
Mensen uit het hele land: een priester had ooit een handjevol zand uit Jeruzalem over die begraafplaats iutgestrooid en meteen wilde iedereen er na z'n dood daar begraven worden. Op een gegeven moment was de begraafplaats vol en hebben ze alles opgegraven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatst was ik ook in een museum waar een oudere vrouw echt 5x het alarm liet afgaan en nog niet doorhad dat ze telkens over de lijn heen liep. Ik zat te kijken hoe lang het zou duren maar heb haar er toch maar op gewezen dat ze niet zo dichtbij de selfie van Van Gogh mocht staan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:51 schreef ToT het volgende:
Duidelijkere "sfeer" (of gebrek daar aan) impressie:
[ afbeelding ]
[..]
Mensen uit het hele land: een priester had ooit een handjevol zand uit Jeruzalem over die begraafplaats iutgestrooid en meteen wilde iedereen er na z'n dood daar begraven worden. Op een gegeven moment was de begraafplaats vol en hebben ze alles opgegraven.
Overigens zeggen ze dat er aleen maar botten liggen van mensen die een NATUURLIJKE dood zijn gestorven, maar DIT suggereert toch wat anders:Ja, mm, opzich wel bijzonder. Ja. Dat zijn allemaal mensen geweest, gek he? Ja, wel bijzonder he ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ja dat geeft idd wel een vreemd gevoel, maar dit is allemaal ooit door iemand zo opgebouwd die niet wist wat er met die botten gedaan moest worden. In de catacomben van Parijs is het allemaal door die monniken zelf gedaan in de loop der eeuwen of zo. Ik heb het zelf niet gezien, maar wel foto's er van en dat geeft echt een heel ander gevoel. Ook al omdat het echt in catacomben is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, mm, opzich wel bijzonder. Ja. Dat zijn allemaal mensen geweest, gek he? Ja, wel bijzonder he ja ja
Zulke gepromote toeristische trekpleisters kunnen snel tegenvallen ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat geeft idd wel een vreemd gevoel, maar dit is allemaal ooit door iemand zo opgebouwd die niet wist wat er met die botten gedaan moest worden. In de catacomben van Parijs is het allemaal door die monniken zelf gedaan in de loop der eeuwen of zo. Ik heb het zelf niet gezien, maar wel foto's er van en dat geeft echt een heel ander gevoel. Ook al omdat het echt in catacomben is.
Jij bent VIP-klant bij de Chinees hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus grote cadeaus doet 'r niets, ik weet met een hele goede loempia te scoren
Kijk, dat dus!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zulke gepromote toeristische trekpleisters kunnen snel tegenvallen ja.
In Kroatiè fietste ik rond met m´n vriend en toen zagen we een bordje'Fort ->'. Wij denken, whatever, eens kijken wat dat is.
Was echt een supergaaf verdedigingsfort in the middle of nowhere, totaal niet onderhouden. Hele banken van zooi van het lekken en alles ondergegroeid . Voelde écht als een stukje geschiedenis om dat fort te exploren. Waren alleen nog twee andere verdwaalde toeristen daar. Dat was veel indrukwekkender
Al uitgeslapen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent VIP-klant bij de Chinees he![]()
*kuch*
Radio49 nachtenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het zo teruglees was het weer een prachtige radio49nacht
Ja, toch redelijkquote:
Ik heb over een rode driewieler gedroomd, en Vader Abraham zal nooit mee dezelfde voor me zijn.quote:
My work here is donequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb over een rode driewieler gedroomd, en Vader Abraham zal nooit mee dezelfde voor me zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het was wél geslaagd
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dat dus!
Een vriend van me was in Peru en is naar die piramide-tempels gegaan die uit de jungle vrijgekapt waren. Leuk, maar erg toeristisch en netjes opgeknapt enzo. Hij is eigenwijs onder een touw door gekropen en de jungle in gegaan.
Enorme zwermen muggen. apen die keihard in z'n oren zaten te krijsen en met noten naar hem gooiden, maar hij heeft wel een paar compleet overwoekerde tempels gevonden!
Waanzinnig gaaf, een ervaring voor het leven en hij is blij dat hij het gedaan heeft, maar hij zal het NOOIT meer doen vanwege die muggen en apen!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de moeite wel nemen.
Te veel toerisme kan een plek echt verneuken. Zoals de helft van Kroatië, rond de mooiste oude gebouwen stikt het van lelijke toeristen en kraampjes die troep verkopen. Vaak kost yhet nog geld om bepaalde plekken te zien ookEn altijd zogenaamd authenthiek theater en eten terwijl je zo ziet dat het allemaal slechte trucs zijn om je geld afhandig te maken.
Wij gingen uit protest bier halen in de de supermarkt en op het plein drinken. Het horecapersoneel boos naar ons kijken terwijl je daar gewoon openbaar mag drinken
Bijvoorbeeld Dubrovnic en Split
Same shit in Cambodja bij sommige tempels.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ond de mooiste oude gebouwen stikt het van lelijke toeristen en kraampjes die troep verkopen. Vaak kost yhet nog geld om bepaalde plekken te zien ook En altijd zogenaamd authenthiek theater en eten terwijl je zo ziet dat het allemaal slechte trucs zijn om je geld afhandig te maken.
Wij gingen uit protest bier halen in de de supermarkt en op het plein drinken. Het horecapersoneel boos naar ons kijken terwijl je daar gewoon openbaar mag drinken
Tofquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit in Cambodja bij sommige tempels.
Ik ben op een gegeven moment ook een keer een andere kant op gelopen en kwam daar een oase van rust tegen en een stuk of 8 piepkleine piramide-vormige tempels bij een kampje van lokale inwoners.
Op het grote plein 'autenthieke' muziek en dronken Nederlandse vrouwen in campingoutfit die het er van nemen op de dansvloer.. Was wel leuk voor een weekendjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Onze broodwinning, wat doe je?
Nou, ik heb met 50 cent dit bier gekocht, en ik drink het.
Zoiets?
Ha, Sint
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op het grote plein 'autenthieke' muziek en dronken Nederlandse vrouwen in campingoutfit die het er van nemen op de dansvloer.. Was wel leuk voor een weekendje
Gaaf ja. Maar ja je moet de weg weten.. De hotel/hostelmedewerkers sturen je vaak ook door naar bevriende plekken (waarvoor hij toevallig nog wat kortingsbonnen heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit in Cambodja bij sommige tempels.
Ik ben op een gegeven moment ook een keer een andere kant op gelopen en kwam daar een oase van rust tegen en een stuk of 8 piepkleine piramide-vormige tempels bij een kampje van lokale inwoners.
Funny that, die zal vast ook niet meedelen in de margequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf ja. Maar ja je moet de weg weten.. De hotel/hostelmedewerkers sturen je vaak ook door naar bevriende plekken (waarvoor hij toevallig nog wat kortingsbonnen heeft)
Oh absoluut! Dat merkte ik ook heel erg!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf ja. Maar ja je moet de weg weten.. De hotel/hostelmedewerkers sturen je vaak ook door naar bevriende plekken (waarvoor hij toevallig nog wat kortingsbonnen heeft)
Ach het is niet zo erg als proppers die je agressief ergens naar binnen werkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh absoluut! Dat merkte ik ook heel erg!
Sterker nog; toen ik voor de 2e keer naar dezelfde tent gestuurd werd, vroeg ik de eigenaar van dat restaurant ook of ze provisie betaalden daarvoor. Die vent antwoordde goudeerlijk: "Ja".
Serieus LETTERLIJK wat ik zat te bedenken toen ik deze foto's bekeek!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over toeristische plekken gesproken, Tropical Island spande de kroon
Grootste indoor vakantieparadijs van Duitsland...
[ afbeelding ]
Met indoor ballonvaart
[ afbeelding ]
En camping á te duur geld
[ afbeelding ]
Net echt. Kostte ons 20 euro pp om op het strand te slapen
[ afbeelding ]
In een oude zeppelinbunker
[ afbeelding ]
Het was vreselijk en fantastisch tegelijk
Zo dan, geen kleintje. Zou wat zijn als die luchtballonnen een probleem krijgen in de lucht. Vind maar eens een plekje om te landenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over toeristische plekken gesproken, Tropical Island spande de kroon
Grootste indoor vakantieparadijs van Duitsland...
[ afbeelding ]
Met indoor ballonvaart
[ afbeelding ]
En camping á te duur geld
[ afbeelding ]
Net echt. Kostte ons 20 euro pp om op het strand te slapen
[ afbeelding ]
In een oude zeppelinbunker
[ afbeelding ]
Het was vreselijk en fantastisch tegelijk
Ik heb me serieus goed vermaakt daar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus LETTERLIJK wat ik zat te bedenken toen ik deze foto's bekeek!
Maar nee, ik zou er echt NOOIT naar toe gaan!
Die zitten gewoon aan een touw vastquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan, geen kleintje. Zou wat zijn als die luchtballonnen een probleem krijgen in de lucht. Vind maar eens een plekje om te landen
Brand, 30 minuten vanaf Berlijn inderdaad. De sauna was heerlijk hoor! Eentje was serieus boven de 90 graden.. En dan nog een kerel die met handdoeken op je gaat wapperenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat dat ding in de buurt van Berlijn? De sauna daar leek me wel leuk, de rest trekt me niet zo.
Ik speel deze zomer gewoon toeristje in eigen land, het eerste bizarre ding heb ik zondag al gezien, mijn hemel
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zitten gewoon aan een touw vast
uhm, een hele winkel vol met echt het meest vreselijke spul om je huis op te leuken: vaasjes, nepbloemen, foambloemen, geurkaarsjes, takken, de hele reutemeteut. Ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brand, 30 minuten vanaf Berlijn inderdaad. De sauna was heerlijk hoor! Eentje was serieus boven de 90 graden.. En dan nog een kerel die met handdoeken op je gaat wapperen
Wat heb je gezien zondag?
Kitscherig to the maxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, een hele winkel vol met echt het meest vreselijke spul om je huis op te leuken: vaasjes, nepbloemen, foambloemen, geurkaarsjes, takken, de hele reutemeteut. Ik heb er nog nachtmerries van.
Ah, de Eurofleurquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, een hele winkel vol met echt het meest vreselijke spul om je huis op te leuken: vaasjes, nepbloemen, foambloemen, geurkaarsjes, takken, de hele reutemeteut. Ik heb er nog nachtmerries van.
Een kenner gespot?quote:
Symph nam je mee naar zijn favoriete winkel?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat vreselijke oord heeft een nog vreselijkere naam: Sfeerboerderij. Gelukkig hadden ze buiten ook wat roofvogelsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph nam je mee naar zijn favoriete winkel?
Je kwam een potloodventer tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat dat ding in de buurt van Berlijn? De sauna daar leek me wel leuk, de rest trekt me niet zo.
Ik speel deze zomer gewoon toeristje in eigen land, het eerste bizarre ding heb ik zondag al gezien, mijn hemel
In nieuwe Niedorp?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat vreselijke oord heeft een nog vreselijkere naam: Sfeerboerderij. Gelukkig hadden ze buiten ook wat roofvogels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
In nieuwe Niedorp?![]()
Ahh, die Lonten ook altijd he, apart volk wel.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
In nieuwe Niedorp?![]()
Ahh, die Lonten ook altijd he, apart volk wel.Nieuwe NiedorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Kom jij oorspronkelijk uit die buurt?quote:
Nopequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk uit die buurt?
Kut, daar gaat mijn hele thesis van: Oh ik bespeurde al een vaag Nirrep's accentjequote:
Good goodquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja werk, nog een uurtje.. maar ik mag morgen weer.
Ik heb ze ook gehad, vond er niet veel espressosmaak aanzitten. Maar misschien was dat ook omdat die Magnum nog goed bevroren was.quote:
Deze dame weetquote:
Na zonsondergang hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]Tijdens ramadan nog?
Of deed je dat na zonsondergang?
Ik vond het best wel veel eigenlijk maar ik drink ook niet elke dag koffie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gehad, vond er niet veel espressosmaak aanzitten. Maar misschien was dat ook omdat die Magnum nog goed bevroren was.Kauai
Vandaag, maar voor sommige groepen morgen (o.a ik)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bijna suikerfeest toch
Op mijn werk rond 4/5 uur echt chagrijnige moslims
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vandaag, maar voor sommige groepen morgen (o.a ik)
Vraag ik me ook af. Zijn misschien later begonnen omdat het anders te druk wordt?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?
Soennieten/sjiieten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Soennieten/sjiieten.
Sjiieten zijn iets strenger, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Ahh okeequote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Soennieten/sjiieten.
Sjiieten zijn iets strenger, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Irakquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh okeeDuidelijk. Thanks
Waar kom je (dan wel je familie) oorspronkelijk vandaan, als ik mag vragen?
chokranquote:
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.quote:
Ah nice!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Wat voor les geef je? Op welke basis?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Nederlands, op vrijwillige basis!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor les geef je? Op welke basis?
Wel tof om te horen dat je weer aan het werk bent
Is zeker leuk om te doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlands, op vrijwillige basis!Aan vluchtelingen!
Absoluut!quote:
Integratie @ workquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Die mensen hebben er echt wat aan, ik beleef er plezier aan, ik zie dat ze echt vooruit gaan, hun dochtertje heeft er ook echt lol in en de andere begeleiders van dat gezin lieten non-verbaal ook wel merken dat ze erg enthousiast er over waren!
![]()
Ja sowieso!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:07 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er wat deuntjes doorheen raggen?
Zelfde concept als gisteren, vond ik wel erg leuk
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?
Hmm even kijken wat ik daarvan kan makenquote:
Ik heb er wel meerdere, maar geen enkele daarvan is echt positief!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm even kijken wat ik daarvan kan maken
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens knokkels, had ik die tip over de biefstuk van jou?
Taaie biefstuk + zeezout = mals? Volgens mij wel he?
Gedaan, zout er FLINK afgespoeld, maar het was nog steeds giga zout!MAAR: het werkt absoluut!
Het is ÉCHT een heel stuk malser geworden daarmee!
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?
Volgende keer wat suiker eraan toevoegen, suiker <=> zoutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!En idd ook helemaal droog zitten deppen.
Ehhh....KOFFIE!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef knokkels het volgende:
dan mag je (of) iemand anders natuurlijk, er meteen weer eentje doen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh....KOFFIE!Liefst niet Nederlandstalig!
Sorry, Mister Annan. NoFiquote:
Whehe!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sorry, Mister Annan. NoFi
[ afbeelding ]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansenquote:
Hehehe snap ik ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik ja!Ik ben ook wel op Afrikaanse feesten geweest!
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
tssk net zoiets als wildersstemmers die de politie bellen omdat ze een 'burka' zien terwijl ze het verschil niet eens weten tussen Islamitische gewadenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso!In deze omgeving woont bijna geen enkele moslim; ze moeten wel anders blijven ze in een sociaal isolement.
Even ter indicatie hoe erg het hier is: landelijk gezien zitten hier procentueel de meeste Wildersstemmers, en toen er laatst iemand in traditionele Arabische kledij door het dorp liep, werd meteen de politie gebeld, en die kwam nog poolshoogte nemen ook!
Moggequote:
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of niet
Meeste vluchtelingen die ik hier ken, zijn inderdaad heel toffe luitjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.
Maar komen ze direct ergens in een ghetto in Amsterdam terecht of zo, dan kan het allemaal heel anders ontwikkelen.
Maar deze mensen zijn gewoon echt tof!
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:42 schreef ToT het volgende:
Gotta go, bezoek is er!Veel plezier met je show verder, dude!
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
En dat hebben we genoeg, jullie weten het nog niet, maar die dag zal ooit komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?
en dat zie ik als een verzoekjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat hebben we genoeg, jullie weten het nog niet, maar die dag zal ooit komen.
quote:
En je barst ook niet in zingen uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar serieus, ik ben al blij als mensen verdraagzaam zijn jegens elkaar, en zich moeite doen om zich verstaanbaar te maken. Ik erger me echt regelmatig aan Limburgers die dialect tegen mij spreken. Dat vind ik nogal lomp namelijk. Maar goed, het blijft bij ergernis, ik ga ze niet te lijf.
Enige waar ik slecht tegen kan zijn ballerige kakkers... Ik weet echt niet hoe ik daar mee moet omgaan of ze in hun waarde te laten in m'n hoofdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar serieus, ik ben al blij als mensen verdraagzaam zijn jegens elkaar, en zich moeite doen om zich verstaanbaar te maken. Ik erger me echt regelmatig aan Limburgers die dialect tegen mij spreken. Dat vind ik nogal lomp namelijk. Maar goed, het blijft bij ergernis, ik ga ze niet te lijf.
Gewoon naar de eerste de beste bierkraam sturen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Enige waar ik slecht tegen kan zijn ballerige kakkers... Ik weet echt niet hoe ik daar mee moet omgaan of ze in hun waarde te laten in m'n hoofd
Ik heb ambulante begeleiding. Bij een intake-gesprek kwam er een wat oudere dame en we praatten gewoon over mijn situatie. Toen keek ze in mijn papieren en ze zag dat ik uit de Achterhoek kom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik erger me daar ook aan, ik als allochtoon spreek wel ABN tegen ze en zij niet terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sorry mevrouw, inmiddels ben ik geciviliseerd?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ambulante begeleiding. Bij een intake-gesprek kwam er een wat oudere dame en we praatten gewoon over mijn situatie. Toen keek ze in mijn papieren en ze zag dat ik uit de Achterhoek kom.
"Ohh doar kum ik ook vandoan! Dan bunt wie hier under mekoare, dus dan kön'n wie ook geweun gemuudellijk plat proaten met mekoar, ja toch?"
Ik bleef de HELE tijd ABN praten, terwijl zij dus plat bleef praten!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook aan, ik als allochtoon spreek wel ABN tegen ze en zij niet terug.
Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had ooit een Turkse collega die plat praatte omdat hij met een zooi boeren in de klas had gezeten. Dat was echt niet om aan te horen!
Ja zijn uitspraak van het dialect was feitelijk niet verkeerd, maar godskolere!![]()
Nou laat ik het zo zeggen, een steeds terugkerende uitspraak van haar was "Ik ben niet echt al te slim", dus waarschijnlijk had ze niet eens begrepen wat dat zou betekenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, inmiddels ben ik geciviliseerd?
Of zou ze dat niet leuk hebben gevonden
Haha dat lijkt me zo raarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had ooit een Turkse collega die plat praatte omdat hij met een zooi boeren in de klas had gezeten. Dat was echt niet om aan te horen!
Ja zijn uitspraak van het dialect was feitelijk niet verkeerd, maar godskolere!![]()
Ik vind gewoon dat, als ik Nederlands spreek, ze niet tegen mij omdat ik tevens Limburger ben (maar dus geen dialect spreek) hardnekkig in het Limburgs tegen me moeten blijven praten, terwijl ik het altijd zeg dat ik dat niet prettig vind. Dat heeft met fatsoen te maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
En je barst ook niet in zingen uit?
"Praat Nederlands Met Mij, Even Nederlands Met Mij?"
Whehe okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me zo raarNee ik woon in de randstad met een klas vol kakkers. Heb een beetje een kakker R
Eensquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat, als ik Nederlands spreek, ze niet tegen mij omdat ik tevens Limburger ben (maar dus geen dialect spreek) hardnekkig in het Limburgs tegen me blijven praten, terwijl ik het altijd zeg dat ik dat niet prettig vind. Dat heeft met fatsoen te maken.
Hey wacht, ik zou toch niet langskomen hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
Bezoek is weer rijkelijk laat, maar dat had ik eigenlijk al wel vantevoren moeten weten!
Ja dat was wel grappig, maar het blijft lomp.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eens
<insert studentverhaal over winkelkarretje bij Brusselse Poort in Mestreech>
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey wacht, ik zou toch niet langskomen he
Ergens vond ik het wel grappig ook. Wel een huge cultuurschok voor een jochie van 20 jaar van bvér boven de grote rivierenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig, maar het blijft lomp.
Surinaamse tijd, mattiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Neuh. Deze gozer is echt een topgast, maar komt vaak wel een half tot een heel uur later dan afgesproken!
Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Vanaf je geboorte hier gewoond, of sinds dat je een paar jaar was of zo?
Okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kwam hem eerder vandaag tegen, paste wel in het gesprekquote:
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....quote:
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....
Scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?![]()
Ik heb een vermoeden dat ik het voutste in mijn lijst nog niet eens gehoord heb. Ik verbaas me elke keer nog wat eruit komtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scheelde niet veel.
Het had een behoorlijk Vout gehalte.![]()
Bingoooooquote:
quote:
Cultuur in zijn vele vormenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
ToT, ik begrijp echt niet dat jij je vriendin met zulke 'muziek' laat kennismaken. Ze heeft een schone lei en jij gaat die bevlekken met André Van Duin.
Kan ook door het warme weer komen.quote:
Dát is hetquote:
Zo nog even de deur uit om mijn voorraad aan te vullen.quote:
Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.quote:
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.
Hoe gaat het in de Presidential Suite?quote:
Ik aan de zwere sjekquote:
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoor
tis wel uit de houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de Presidential Suite?
Dus dat, ik kende deze helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bier
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee daar krijg ik zwarte vlekken van voor m'n ogen
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?
quote:
Geen bier, ook geen ganja hier..quote:
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Geen bier, ook geen ganja hier..
Moet wat he
Goed, zullen we weer willekeurige woordjes gaan doen?
Alweer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.
> Stofzuiger.
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alweer?
VNV Nation - Electronaut
Okee, Dust Brothers Remix dan..
Stof wordt toch in een stofzuiger gemixt met ander vuil
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.
Tof nummer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staan
Precies het goede nummer gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haak ook weer aan, moest de samenvatting van de Tour kijken omdat ik weer eens in slaap was gevallen.
Woord: televisie
Klinkt al lekker iddquote:
Mij welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vrij associeren gaat je goed af he?
Vast welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet aardbeien met slagroom, kun je daar iets mee?
Ja, multitasken ging hier wél foutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Enjoy The Silence vind ik origineel eigenlijk te mooi om er een remix van te maken....
Jeujquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
damn het werktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
Bob Riversquote:
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duikenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Karzai het volgende:
heb je ook een leuk rap/hiphop nummertje knok?
Hoi.quote:
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Knokkels, deze is eigenlijk ook te mooi origineel om zo te verneuken, maar hij is wel geinig. Ik dacht overigens dat je met het origineel zou komen...
vicequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |