chokranquote:
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.quote:
Ah nice!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Wat voor les geef je? Op welke basis?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Nederlands, op vrijwillige basis!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor les geef je? Op welke basis?
Wel tof om te horen dat je weer aan het werk bent
Is zeker leuk om te doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlands, op vrijwillige basis!Aan vluchtelingen!
Absoluut!quote:
Integratie @ workquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Die mensen hebben er echt wat aan, ik beleef er plezier aan, ik zie dat ze echt vooruit gaan, hun dochtertje heeft er ook echt lol in en de andere begeleiders van dat gezin lieten non-verbaal ook wel merken dat ze erg enthousiast er over waren!
![]()
Ja sowieso!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:07 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er wat deuntjes doorheen raggen?
Zelfde concept als gisteren, vond ik wel erg leuk
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?
Hmm even kijken wat ik daarvan kan makenquote:
Ik heb er wel meerdere, maar geen enkele daarvan is echt positief!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm even kijken wat ik daarvan kan maken
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens knokkels, had ik die tip over de biefstuk van jou?
Taaie biefstuk + zeezout = mals? Volgens mij wel he?
Gedaan, zout er FLINK afgespoeld, maar het was nog steeds giga zout!MAAR: het werkt absoluut!
Het is ÉCHT een heel stuk malser geworden daarmee!
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?
Volgende keer wat suiker eraan toevoegen, suiker <=> zoutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!En idd ook helemaal droog zitten deppen.
Ehhh....KOFFIE!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef knokkels het volgende:
dan mag je (of) iemand anders natuurlijk, er meteen weer eentje doen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh....KOFFIE!Liefst niet Nederlandstalig!
Sorry, Mister Annan. NoFiquote:
Whehe!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sorry, Mister Annan. NoFi
[ afbeelding ]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansenquote:
Hehehe snap ik ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik ja!Ik ben ook wel op Afrikaanse feesten geweest!
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
tssk net zoiets als wildersstemmers die de politie bellen omdat ze een 'burka' zien terwijl ze het verschil niet eens weten tussen Islamitische gewadenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso!In deze omgeving woont bijna geen enkele moslim; ze moeten wel anders blijven ze in een sociaal isolement.
Even ter indicatie hoe erg het hier is: landelijk gezien zitten hier procentueel de meeste Wildersstemmers, en toen er laatst iemand in traditionele Arabische kledij door het dorp liep, werd meteen de politie gebeld, en die kwam nog poolshoogte nemen ook!
Moggequote:
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of niet
Meeste vluchtelingen die ik hier ken, zijn inderdaad heel toffe luitjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.
Maar komen ze direct ergens in een ghetto in Amsterdam terecht of zo, dan kan het allemaal heel anders ontwikkelen.
Maar deze mensen zijn gewoon echt tof!
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:42 schreef ToT het volgende:
Gotta go, bezoek is er!Veel plezier met je show verder, dude!
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
En dat hebben we genoeg, jullie weten het nog niet, maar die dag zal ooit komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |