Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.quote:
Ah nice!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Wat voor les geef je? Op welke basis?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah cool; ik geef les aan mensen uit Syrië, en hun enige vriend hier in Nederland komt ook uit Irak.
Die zit er ook altijd bij; deels als tolk, deels om zelf ook te leren.
Nederlands, op vrijwillige basis!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor les geef je? Op welke basis?
Wel tof om te horen dat je weer aan het werk bent
Is zeker leuk om te doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlands, op vrijwillige basis!Aan vluchtelingen!
Absoluut!quote:
Integratie @ workquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Die mensen hebben er echt wat aan, ik beleef er plezier aan, ik zie dat ze echt vooruit gaan, hun dochtertje heeft er ook echt lol in en de andere begeleiders van dat gezin lieten non-verbaal ook wel merken dat ze erg enthousiast er over waren!
![]()
Ja sowieso!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:07 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er wat deuntjes doorheen raggen?
Zelfde concept als gisteren, vond ik wel erg leuk
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh dan wordt het eerste woord dus voor jou?
Hmm even kijken wat ik daarvan kan makenquote:
Ik heb er wel meerdere, maar geen enkele daarvan is echt positief!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmm even kijken wat ik daarvan kan maken
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens knokkels, had ik die tip over de biefstuk van jou?
Taaie biefstuk + zeezout = mals? Volgens mij wel he?
Gedaan, zout er FLINK afgespoeld, maar het was nog steeds giga zout!MAAR: het werkt absoluut!
Het is ÉCHT een heel stuk malser geworden daarmee!
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
De proteïnen worden afgebroken met dat zout.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien nog meer afspoelen en vooral droogdeppen daarna?
Volgende keer wat suiker eraan toevoegen, suiker <=> zoutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het flink onder de stromende kraan gehouden en flink zitten wrijven!En idd ook helemaal droog zitten deppen.
Ehhh....KOFFIE!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef knokkels het volgende:
dan mag je (of) iemand anders natuurlijk, er meteen weer eentje doen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh....KOFFIE!Liefst niet Nederlandstalig!
Sorry, Mister Annan. NoFiquote:
Whehe!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sorry, Mister Annan. NoFi
[ afbeelding ]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansenquote:
Hehehe snap ik ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi om hier een hele zaal Afrikanen op te zien dansen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik ja!Ik ben ook wel op Afrikaanse feesten geweest!
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
tssk net zoiets als wildersstemmers die de politie bellen omdat ze een 'burka' zien terwijl ze het verschil niet eens weten tussen Islamitische gewadenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso!In deze omgeving woont bijna geen enkele moslim; ze moeten wel anders blijven ze in een sociaal isolement.
Even ter indicatie hoe erg het hier is: landelijk gezien zitten hier procentueel de meeste Wildersstemmers, en toen er laatst iemand in traditionele Arabische kledij door het dorp liep, werd meteen de politie gebeld, en die kwam nog poolshoogte nemen ook!
Moggequote:
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe is je beeld over die vluchtelingen nu? Veranderd of niet
Meeste vluchtelingen die ik hier ken, zijn inderdaad heel toffe luitjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt veranderd; je hebt altijd goede en slechte, maar volgens mij zijn ze als ze in een goede omgeving terecht komen met voldoende begeleiding, maar wat blij dat ze hier zijn en zullen ze zich ook zo opstellen.
Maar komen ze direct ergens in een ghetto in Amsterdam terecht of zo, dan kan het allemaal heel anders ontwikkelen.
Maar deze mensen zijn gewoon echt tof!
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:42 schreef ToT het volgende:
Gotta go, bezoek is er!Veel plezier met je show verder, dude!
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg heeft je nodig, het wordt tijd dat iemand die eikels eens een keer de Nederlandse taal bij komt brengen.
En dat hebben we genoeg, jullie weten het nog niet, maar die dag zal ooit komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar... 't Is een kwestie van geduld... toch?
en dat zie ik als een verzoekjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat hebben we genoeg, jullie weten het nog niet, maar die dag zal ooit komen.
quote:
En je barst ook niet in zingen uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar serieus, ik ben al blij als mensen verdraagzaam zijn jegens elkaar, en zich moeite doen om zich verstaanbaar te maken. Ik erger me echt regelmatig aan Limburgers die dialect tegen mij spreken. Dat vind ik nogal lomp namelijk. Maar goed, het blijft bij ergernis, ik ga ze niet te lijf.
Enige waar ik slecht tegen kan zijn ballerige kakkers... Ik weet echt niet hoe ik daar mee moet omgaan of ze in hun waarde te laten in m'n hoofdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar serieus, ik ben al blij als mensen verdraagzaam zijn jegens elkaar, en zich moeite doen om zich verstaanbaar te maken. Ik erger me echt regelmatig aan Limburgers die dialect tegen mij spreken. Dat vind ik nogal lomp namelijk. Maar goed, het blijft bij ergernis, ik ga ze niet te lijf.
Gewoon naar de eerste de beste bierkraam sturen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Enige waar ik slecht tegen kan zijn ballerige kakkers... Ik weet echt niet hoe ik daar mee moet omgaan of ze in hun waarde te laten in m'n hoofd
Ik heb ambulante begeleiding. Bij een intake-gesprek kwam er een wat oudere dame en we praatten gewoon over mijn situatie. Toen keek ze in mijn papieren en ze zag dat ik uit de Achterhoek kom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik erger me daar ook aan, ik als allochtoon spreek wel ABN tegen ze en zij niet terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sorry mevrouw, inmiddels ben ik geciviliseerd?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ambulante begeleiding. Bij een intake-gesprek kwam er een wat oudere dame en we praatten gewoon over mijn situatie. Toen keek ze in mijn papieren en ze zag dat ik uit de Achterhoek kom.
"Ohh doar kum ik ook vandoan! Dan bunt wie hier under mekoare, dus dan kön'n wie ook geweun gemuudellijk plat proaten met mekoar, ja toch?"
Ik bleef de HELE tijd ABN praten, terwijl zij dus plat bleef praten!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook aan, ik als allochtoon spreek wel ABN tegen ze en zij niet terug.
Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had ooit een Turkse collega die plat praatte omdat hij met een zooi boeren in de klas had gezeten. Dat was echt niet om aan te horen!
Ja zijn uitspraak van het dialect was feitelijk niet verkeerd, maar godskolere!![]()
Nou laat ik het zo zeggen, een steeds terugkerende uitspraak van haar was "Ik ben niet echt al te slim", dus waarschijnlijk had ze niet eens begrepen wat dat zou betekenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, inmiddels ben ik geciviliseerd?
Of zou ze dat niet leuk hebben gevonden
Haha dat lijkt me zo raarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had ooit een Turkse collega die plat praatte omdat hij met een zooi boeren in de klas had gezeten. Dat was echt niet om aan te horen!
Ja zijn uitspraak van het dialect was feitelijk niet verkeerd, maar godskolere!![]()
Ik vind gewoon dat, als ik Nederlands spreek, ze niet tegen mij omdat ik tevens Limburger ben (maar dus geen dialect spreek) hardnekkig in het Limburgs tegen me moeten blijven praten, terwijl ik het altijd zeg dat ik dat niet prettig vind. Dat heeft met fatsoen te maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
En je barst ook niet in zingen uit?
"Praat Nederlands Met Mij, Even Nederlands Met Mij?"
Whehe okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me zo raarNee ik woon in de randstad met een klas vol kakkers. Heb een beetje een kakker R
Eensquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat, als ik Nederlands spreek, ze niet tegen mij omdat ik tevens Limburger ben (maar dus geen dialect spreek) hardnekkig in het Limburgs tegen me blijven praten, terwijl ik het altijd zeg dat ik dat niet prettig vind. Dat heeft met fatsoen te maken.
Hey wacht, ik zou toch niet langskomen hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
Bezoek is weer rijkelijk laat, maar dat had ik eigenlijk al wel vantevoren moeten weten!
Ja dat was wel grappig, maar het blijft lomp.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eens
<insert studentverhaal over winkelkarretje bij Brusselse Poort in Mestreech>
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey wacht, ik zou toch niet langskomen he
Ergens vond ik het wel grappig ook. Wel een huge cultuurschok voor een jochie van 20 jaar van bvér boven de grote rivierenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig, maar het blijft lomp.
Surinaamse tijd, mattiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Neuh. Deze gozer is echt een topgast, maar komt vaak wel een half tot een heel uur later dan afgesproken!
Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Vanaf je geboorte hier gewoond, of sinds dat je een paar jaar was of zo?
Okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kwam hem eerder vandaag tegen, paste wel in het gesprekquote:
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....quote:
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....
Scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?![]()
Ik heb een vermoeden dat ik het voutste in mijn lijst nog niet eens gehoord heb. Ik verbaas me elke keer nog wat eruit komtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scheelde niet veel.
Het had een behoorlijk Vout gehalte.![]()
Bingoooooquote:
quote:
Cultuur in zijn vele vormenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
ToT, ik begrijp echt niet dat jij je vriendin met zulke 'muziek' laat kennismaken. Ze heeft een schone lei en jij gaat die bevlekken met André Van Duin.
Kan ook door het warme weer komen.quote:
Dát is hetquote:
Zo nog even de deur uit om mijn voorraad aan te vullen.quote:
Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.quote:
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.
Hoe gaat het in de Presidential Suite?quote:
Ik aan de zwere sjekquote:
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoor
tis wel uit de houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de Presidential Suite?
Dus dat, ik kende deze helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bier
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee daar krijg ik zwarte vlekken van voor m'n ogen
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?
quote:
Geen bier, ook geen ganja hier..quote:
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Geen bier, ook geen ganja hier..
Moet wat he
Goed, zullen we weer willekeurige woordjes gaan doen?
Alweer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.
> Stofzuiger.
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alweer?
VNV Nation - Electronaut
Okee, Dust Brothers Remix dan..
Stof wordt toch in een stofzuiger gemixt met ander vuil
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.
Tof nummer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staan
Precies het goede nummer gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haak ook weer aan, moest de samenvatting van de Tour kijken omdat ik weer eens in slaap was gevallen.
Woord: televisie
Klinkt al lekker iddquote:
Mij welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vrij associeren gaat je goed af he?
Vast welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet aardbeien met slagroom, kun je daar iets mee?
Ja, multitasken ging hier wél foutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Enjoy The Silence vind ik origineel eigenlijk te mooi om er een remix van te maken....
Jeujquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
damn het werktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
Bob Riversquote:
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duikenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Karzai het volgende:
heb je ook een leuk rap/hiphop nummertje knok?
Hoi.quote:
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Knokkels, deze is eigenlijk ook te mooi origineel om zo te verneuken, maar hij is wel geinig. Ik dacht overigens dat je met het origineel zou komen...
vicequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |