Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.quote:
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden......wel een geinige parodie.
Hoe gaat het in de Presidential Suite?quote:
Ik aan de zwere sjekquote:
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Umqombothi wordt echt gewoon in Afrika gemaakt en gedronken hoor
tis wel uit de houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de Presidential Suite?
Dus dat, ik kende deze helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, heb het gelezen....ik bedoelde het nummer erna > EAV - Pump ab das Bier
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee daar krijg ik zwarte vlekken van voor m'n ogen
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, jij aan het bier, ik aan de zwere sjek dan?
quote:
Geen bier, ook geen ganja hier..quote:
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Geen bier, ook geen ganja hier..
Moet wat he
Goed, zullen we weer willekeurige woordjes gaan doen?
Alweer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na vannacht moet ik wel heel heftig na gaan denken om een woord te vinden waar je niets mee kunt.
> Stofzuiger.
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alweer?
VNV Nation - Electronaut
Okee, Dust Brothers Remix dan..
Stof wordt toch in een stofzuiger gemixt met ander vuil
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of > Pere Ubu - Vacuum Cleaner In My Head... Weet niet of je dat nummer kent.
Tof nummer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord volgens mij, maar ik zie hem er wel tussen staan
Precies het goede nummer gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haak ook weer aan, moest de samenvatting van de Tour kijken omdat ik weer eens in slaap was gevallen.
Woord: televisie
Klinkt al lekker iddquote:
Mij welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vrij associeren gaat je goed af he?
Vast welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet aardbeien met slagroom, kun je daar iets mee?
Ja, multitasken ging hier wél foutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Enjoy The Silence vind ik origineel eigenlijk te mooi om er een remix van te maken....
Jeujquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
damn het werktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er ook wel een term ingooien: verlengen
Bob Riversquote:
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duikenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Karzai het volgende:
heb je ook een leuk rap/hiphop nummertje knok?
Hoi.quote:
Ja, ik ook.. en toen kwam ik Bob Rivers tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Knokkels, deze is eigenlijk ook te mooi origineel om zo te verneuken, maar hij is wel geinig. Ik dacht overigens dat je met het origineel zou komen...
vicequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij een woord, ga ik in mijn Rap& Hiphop folder duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |