Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Vanaf je geboorte hier gewoond, of sinds dat je een paar jaar was of zo?
Okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken de kakkers sinds een paar jaar maar ik heb wel altijd al in de provincie Utrecht gewoond, 1x verhuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
En in Utrecht ook je eerste jonko opgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kwam hem eerder vandaag tegen, paste wel in het gesprekquote:
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....quote:
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stond iets te eten te maken en dat kwam mijn oren binnen.....
Scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toen heb je van pure ellende een vork in je oren gestoken?![]()
Ik heb een vermoeden dat ik het voutste in mijn lijst nog niet eens gehoord heb. Ik verbaas me elke keer nog wat eruit komtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scheelde niet veel.
Het had een behoorlijk Vout gehalte.![]()
Bingoooooquote:
quote:
Cultuur in zijn vele vormenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
ToT, ik begrijp echt niet dat jij je vriendin met zulke 'muziek' laat kennismaken. Ze heeft een schone lei en jij gaat die bevlekken met André Van Duin.
Kan ook door het warme weer komen.quote:
Dát is hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |