quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Danny bashen![]()
Althans vond hij zelf
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijlquote:
Mooie boelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef ToT het volgende:
Ah, mijn pakketje is goddomme nog in Istanboel!
Ze zijn wel onderweg......quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef ToT het volgende:
Ah, mijn pakketje is goddomme nog in Istanboel!
Ah ja er worden wel HEUL erg veel GeenStijl-vergelijkingen gemaakt, ook met de weblog enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijl
En nieuwe regels gelden extra voor mods en admins enz
Vast wel, maar ik heb maar 1 ding buiten Praag zelf gezien: dat kerkje met al die botten daar, maar dat viel mij weer erg tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ToT, nu je er toch bent. Zijn er nog aanraders in Tsjechië behalve Praag?
Dat vind ik dan nog meevallen. Je mag toch zeker wel gewoon een mening hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn nieuws vergelijken met GeenStijl vond hij geen stijl
En nieuwe regels gelden extra voor mods en admins enz
Viel tegen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb maar 1 ding buiten Praag zelf gezien: dat kerkje met al die botten daar, maar dat viel mij weer erg tegen.
Pilsen is ook een mooie stadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viel tegen?
Kan ik me haast niet voorstellen
Meh, gewoon een erg kale hal van keurige nette gladde stenen, waarin achter gaas een zooi botten netjes opgestapeld zijn, en her en der wat "slingers" van botten en een paar piilaren of zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viel tegen?
Kan ik me haast niet voorstellen
Cool, zou wel een omweg van m'n route zijn. Of ik ga via Wenen maar daar ga ik misschien mijn eerdere vakantie al langsquote:
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, gewoon een erg kale hal van keurige nette gladde stenen, waarin achter gaas een zooi botten netjes opgestapeld zijn, en her en der wat "slingers" van botten en een paar piilaren of zo.
In Parijs heb je iets soortgelijks, en dat ziet er volgens mij veel indrukwekkender er uit.
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.
Ik vind de architectuur interessanter dan een paar botten...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veel
WHAHA!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je ook in het 'spookhuis' op elke kermis kan zien, om daar nou voor naar Tsjechië af te reizen is wel wat overdreven.
Via België zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel naar pluto willen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het staat wel overal in Praag aangeschreven, maar ik vond een uur heen en terug altijd een beetje veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |